poniedziałek, 3 czerwca 2019

Andrzej Deruchowski to donosiciel, stalker i koniokrad

Obłuda i hipokryzja bydlaka z revolty powala. Jaką to gnidą trzeba być, by ludziom tak zatruwać życie. Tego typa powinno się izolować od społeczeństwa.
Mam nadzieję, że pójdzie siedzieć za kradzież moich koni.
Indianka
 
 
Cytat: niesobia = Andrzej Deruchowski
Na razie kończę tą dyskusje , odezwę się jak będę miał nowe dowody w sprawie tego pana , ale jedno jest pewne tak jak Indianie , jemu też tak łatwo nie odpuszczę , czy się to komu podoba czy nie .   konik

No to mamy "sygnalistę" na pokładzie...
 
 
Co do wielu poprzednich i  następnych to powiem tak ; Nic mnie w życiu tak nie brzydzi jak donosicielstwo i hipokryzja ,więc w konkurencji donoszenia do WIELKIEGO BRATA , jestem z góry skazany na porażkę , ...


Właśnie poprosiłem o opinie na temat działalności tego pana Izbę Lekarsko Weterynaryjną . Obiecali ,że zajmą stanowisko jak tylko przyjrzą się sprawie  więc poczekajmy.


Tłumaczenie, że donos w imię jedynej słusznej prawdy to nie donos za 3, 2, 1 ... :-D

30 komentarzy:

  1. Wiesz ze Ela robi konkurs na nowe imiona dla koni?! I paszporty w koncu beda mialy..

    OdpowiedzUsuń
  2. Paszporty przydadzą się jej jak będzie odwoziła moje konie na moje gospodarstwo. Nie wolno transportować koni bez dokumentów - to jest złamanie przepisów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hodowcą i właścicielem koni jestem ja I takie jakie im nadałam imiona muszą być wpisane w paszportach. Wszelka próba fałszerstwa będzie zgłoszona na Policji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie falszerstwo? Konie nie maja dokumentów a więc nie udowodnosz ze sa twoje i nazywają się jak tam sobie umyśliłaś. Imiona dostaną do paszportu takie, jakie podadzą opiekunowie.

      Usuń
    2. "Opiekunowie" jak nazywasz złodziei, którzy ukradli moje konie nie udowodnią, że są właścicielami moich koni,bo nie są. Jest mnóstwo dowodów na to, że konie zostały skradzione z mojego gospodarstwa. To że konie są moją własnością jest rzeczą oczywistą i wszyscy o tym wiedzą. Elżbieta Kozłowska ani Andrzej Deruchowski ani żadna inna osoba nie są właścicielami moich zwierząt. Oni nie mają prawa rozporządzać moim majątkiem. Nie mogą koni sprzedać ani użytkować. Nie mają prawa podejmować żadnych czynności prawnych wobec moich koni.

      Usuń
  4. Czy to prawda, że jest pani podejrzana o znęcanie się nad tymi końmi? Dlatego zostały pani odebrane?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie znęcałam się nad żadnymi zwierzętami, a zwłaszcza nie nad moimi ukochanymi końmi. Zostałam pomówiona przez kobietę, przez złodziejkę, która mnie obrabowała, która ukradła mi moje zwierzęta.
    Ona zwierzęta kradnie w celach zarobkowych, a niewinnych ludzi pomawia by usprawiedliwić swoją zbrodnię i uniknąć kary za kradzież

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwierzęta czyli materiał dowodowy są wywożone z gospodarstwa przed wyrokiem sądu.
    Materiał dowodowy jest ukrywany w dziuplach fundacji prozwierzęcych i następnie jest poddawany manipulacjom celem wrobienia niewinnej osoby, niewinnego hodowcy w rzekome znęcanie się.

    Fundacje prozwierzęce w Polsce to przestępczość zorganizowana. Rząd PIS w ogóle się tym nie interesuje co ci bandyci wyprawiają. Fundacje prozwierzęce są w rękach środowiska lewicowego, które w ten sposób zarabia na swoje luksusowe fury i wakacje za granicą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elżbieta Kozłowska z fundacji Molosy Adopcje nie jest właścicielką moich koni ani żadnych innych moich zwierząt. Ona nie ma prawa podejmować żadnych czynności prawnych wobec moich koni i innych zwierząt. Elżbieta Kozłowska nie może sprzedać moich koni, nie może ich oddać do adopcji, ani nie może ich użytkować. Jeśli ta oszustka i złodziejka będzie próbowała zrobić coś takiego jak sprzedaż koniki, oddanie do adopcji, bądź będzie jeździła na moich koniach lub korzystała z materiału genetycznego do rozmnażania innych koni proszę mnie o tym powiadomić, bo to jest przestępstwo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwierzęta czyli materiał dowodowy są wywożone z gospodarstwa przed wyrokiem sądu.

    Materiał dowodowy jest ukrywany w dziuplach fundacji prozwierzęcych i następnie jest poddawany manipulacjom celem wrobienia niewinnej osoby, niewinnego hodowcy w rzekome znęcanie się.

    Fundacje prozwierzęce w Polsce to przestępczość zorganizowana. Rząd PIS w ogóle się tym nie interesuje co ci bandyci wyprawiają.

    Fundacje prozwierzęce są w rękach środowiska lewicowego, które rabując cudze mienie w ten sposób zarabia na swoje luksusowe fury i wakacje za granicą.

    OdpowiedzUsuń
  9. W paszportach moich koni muszą być wpisane prawdziwe dane, czyli właściciel: Izabella Redlarska, imiona koni: Indiana de Rebelle młp (Dunia młp), Denver de Rebelle młp, Delaware de Rebelle młp, Dar de Rebelle, Fennix de Rebelle oo (Fineasz oo)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Denver, Delaware i Dar - gdzie masz dokumenty na to? Imiona będą inne, nadane na cześć wybawców: Eli, Desire, Niesobii, Dance Girl, inspektora i wójta :) Przyniosą koniom szczęście. Będzie dobrze, nie martw się :)

      Usuń
  10. To żadni wybawcy tylko perfidni złodzieje i oprawcy, którzy pójdą siedzieć za zbrodnie popełnione na mnie i na moich zwierzętach.

    OdpowiedzUsuń
  11. w paszportach konie za wyjątkiem Duni i Arabka będą miały w rubryce rasa wpisane „w typie szlachetnym” gdyż pochodzą z niezarejestrowanego krycia końmi bez licencji. Natomiast jako rodziców z tego samego powodu powinny mieć wpisane NN. I nie jest pani w stanie nic zrobić. Trzeba było nie hodować na dziko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie moje konie z wyjątkiem araba mają rodowody małopolskie. Ze skrzyżowania klaczy małopolskich z arabem powstają konie małopolskie ewentualnie szlachetna półkrew.

    Typ szlachetny bądź uszlachetniony masz wtedy kiedy na przykład koń ogier rasy szlachetnej przeleci klacz zimnokrwistą.

    A tutaj wszystkie moje konie są szlachetne, a nie żadne "w typie szlachetnym". Wystarczy zrobić badania krwi żeby potwierdzić ich rodowody małopolskie. Poza tym Indiana i Fineasz są zarejestrowane i mają paszporty więc rodzice to żadne NN.

    Ojcem klaczy Denver i Dakota był piękny rasowy ogier mojej hodowli o imieniu Hannibal po Fez oo, od Hossa sp. Hossa miała typowo małopolski rodowód, ale właścicielka poprzednia ze względów snobistycznych wyrobiła jej paszport SP.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz paszport i rodowód Hannibala? Muszą być dokumenty, bo inaczej to nie nie ma żadnego znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hannibal miał paszport i rodowód. To był piękny, rasowy, rosły koń.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale w bazie koni widać bardzo jasno, że Hannibal nie miał licencji więc jego potomstwo to po prostu konie Bezrasowe NN.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hannibal spełniał wszelkie wymogi do tego aby wyrobić mu licencję. Kwalifikował się na ogiera rozpłodowego, a nie było wyrobionej licencji, bo to kosztuje i tylko dlatego jej nie miał.

    Ogier był rasowy w paszporcie miał wpisane szlachetna półkrew, ale rodowód miał typowo małopolski. Indiana zaś to klacz hodowlana z głównej księgi zarodowej. Powinna mieć bonitacje co najmniej 82 punkty. Tak czy inaczej wszystkie moje konie są rasowe pochodzą od rodziców rasowych i nie można wpisywać w paszporcie, że są bez rasowe. PZHK, który wpisuje dane niezgodne z prawdą powinien zostać zlikwidowany.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pzhk czyli Polski Związek Hodowców Koni, który zajmuje się umniejszaniem wartości koni powinien zostać zlikwidowany.

    OdpowiedzUsuń
  18. A jakie są wymogi aby wyrobić koniowi licencję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem to zależy od rasy ale generalnie kosztowne to jest

      Usuń
  19. Zjadłaś część padłego konia, więc to jest znęcanie się nad zwłokami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzej, to zielsko, które wpierdzielasz wyżarło ci mózg.

      Usuń
  20. Andrzej przestań trollować pod moim blogiem, bo naprawdę nie chce mi się czytać tych bredni, które wypisujesz. Pogódź się z tym, że nie podobasz mi się i nie jestem tobą zainteresowana i przestań się na mnie wyżywać. Może idź do jakiegoś psychologa, porozmawiaj, niech ci pomoże. Nie obciążaj mnie swoimi zaburzeniami psychicznymi . Nie ma czegoś takiego jak znęcanie się nad zwłokami więc przestań pisać kocopoły.

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje wyobrażenie o wsi tutaj jest błędne, a wynika z homopropagandy którą czytasz na Facebooku. Nikt w Kowalach oleckich nie wierzy w to że ja się znęcałam nad zwierzętami

    OdpowiedzUsuń
  22. WOOONNN!!! WONNN PRZEBRZYDŁY TRAWOŻERCO!!!
    Infantylny dupek!

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!