środa, 30 marca 2022

Trzeci karton spakowany

Na ten moment mam w pokoju 3 spakowane paczki, w tym dwie zamknięte i oklejone oraz opisane.

Trzecią jeszcze trzeba zamknąć i otaśmować. Do wszystkich trzeba wypisać etykiety i nalepić na kartony. Paczki są bardzo dokładnie wypełnione. Zadbałam też o wzmocnienie i amortyzację.

Pakowanie zajęło mi więcej czasu niż się spodziewałam, ale za to dużo zawartości zmieściłam w tych 3 kartonach. Każdy karton bardzo starannie spakowany do pełna.

Czeka mnie jeszcze pakowanie co najmniej 2 kartonów. Chcę też wysłać do domu sadzonki - przynajmniej część, te mniejsze.

Jak mi sprawnie to pakowanie przebiegnie, to dam radę wysłać do domu prawie wszystko. Tylko duże rośliny sobie zostawię do przewiezienia walizkami oraz szkło i ceramikę.

Listonosza zamówię na jutro, albo jeszcze na dzisiaj jak zdążę.

Robię się śpiąca. Zmęczyło mnie to pakowanie i cała ta sytuacja stresująca. Organizm się buntuje.

Indianka

2 komentarze:

  1. Iza sprawdź te kartony czy dobrze zapakowane. Dalej się stresujesz ? Na stres snickers najlepszy lub coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na stres tylko szybki i niezobowiązujący sex z nieznajomym.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!