piątek, 18 marca 2022

Dzisiaj będzie myślane!

Dzisiaj będzie myślane zgodnie z zasadami logiki.
Dopracuję moje argumenty procesowe i poddam je ocenie wybitnego umysłu profesora logiki.

Kupiłam paszę na zimę (dowody zakupu, zdjęcia, zeznania)
Zwierzęta miały swobodny dostęp do paszy. (zdjęcia, filmy, zeznania)
W dniu grabieży zwierząt była pasza na gospodarstwie. (zdjęcia, filmy, zeznania)
W dniu grabieży zwierząt zwierzęta swobodnie przemieszczały się po mojej farmie (zdjęcia, filmy, zeznania)
Skoro kupiłam paszę zwierzętom na zimę i była ona dostępna dla zwierząt to nie po to, aby je głodzić, lecz po to by je karmić.
Ze zgromadzonego materiału dowodowego wynika, że zapewniłam zwierzętom paszę i je karmiłam.

Indianka logiczna

9 komentarzy:

  1. Czy ten wybitny profesor logiki to Izabella Redlarska ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Izabella czy logicznie można ciebie zgłosić do nagrody Nobla czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdego można zgłosić do nagrody Nobla, więc mnie też.

    OdpowiedzUsuń
  4. Izabella Redlarska chyba nie każdego moim zdaniem tak logicznie myśląc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jesteś zmęczona pracą myśleniową ? Niektórzy mówią że myślenie to nie praca ale na pewno się z tym nie zgodzisz. Moim zdaniem myślenie kosztuje wiele pracy .

    OdpowiedzUsuń
  6. Mózg zużywa dużo energii, gdy myśli.
    Mózg się męczy długą, mozolną pracą myślową. Tak, myślenie potrafi być wyczerpujące. Ja właśnie odpoczywam po stworzeniu 6 pism i wysłaniu 5. Nad każdym myślałam, gdy je pisałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej to tak logicznie myśląc jeśli w ciągu 1 dnia stworzyłaś 6 pism i wysłałaś 5 to ma tydzień wychodziloby ponad 40 pism procesowych i ponad 30 wysłanych . Ciężko pracujesz faktycznie .

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat dziś to są pisma administracyjne a nie procesowe, ale wczoraj było procesowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze dzisiaj muszę wysłać co najmniej jedno pismo administracyjne.

    Wyślę też to gotowe co czeka.

    Nie sądziłam, że mi cały dzień na tym pisaniu tych pism zejdzie.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!