czwartek, 24 marca 2022

Elżbieta Kozłowska handluje nieruchomościami wyłudzonymi od rolników?

 

Nazwa pełna

 

ALBERTA BAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

KRS

0000883741

NIP

1182220178

REGON

388221938

Adres siedziby

 

Płatnicza 19, 01-852 Warszawa, Polska

Forma prawna

 

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Data rejestracji

 

16 lutego 2021 r.

Kapitał zakładowy

 

5 tys. zł

 
Mapa z adresem organizacji
 
ZARZĄDORGAN REPREZENTACJI

Sposób reprezentacji

 

W przypadku zarządu jednoosobowego oświadczenia w imieniu spółki składa członek zarządu. W przypadku zarządu składającego się z dwóch lub większej liczby osób do składania oświadczeń w imieniu spółki jest wymagane współdziałanie dwóch członków zarządu albo jednego członka zarządu łącznie z prokurentem.

  •  

    Elżbieta Kozłowska

    Od 16 lutego 2021 r.

    PREZES ZARZĄDU

BENEFICJENCI RZECZYWIŚCI
  •  

    Elżbieta Kozłowska

    wspólnik spółki z o.o.

    Obywatelstwo

     

     

    Rezydencja

     

     

WSPÓLNICY
  •  

    Elżbieta Kozłowska

    Od 16 lutego 2021 r.

    Wartość udziałów

     

    5 tys. zł

    Liczba udziałów

     

    100

    Posiada całość akcji spółki

     

    TAK

INNE DANE

Adres e-mail

ALBERTABAU2021@GMAIL.COM

Czy przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą z innymi podmiotami na podstawie umowy spółki cywilnej?

NIE

Wspólnik może mieć

WIĘKSZĄ LICZBĘ UDZIAŁÓW

Dzień kończący pierwszy rok obrotowy, za który należy złożyć sprawozdanie finansowe

31.12.2021

 
Wygląda na to, że cwaniara z fundacji Molosy Adopcje założyła sobie spółkę handlującą nieruchomościami wyłudzonymi od zastraszonych i okradzionych ze zwierząt rolników i hodowców...
 
Rzecznik Praw Hodowcy
 
 

12 komentarzy:

  1. I ruda wystąpi z ofertą kupna twojego rancha, licytacja komornicza pewnie w tym roku, no cyrk :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewne z tą myślą założyła tę spółkę, aby wykupić za grosze zniszczone przez nią moje gospodarstwo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja bym się na twoim miejscu z mojego nieszczęścia tak bardzo nie cieszyła, bo i ciebie może spotkać krzywda, może i większa. Będzie ci wtedy miło i wesoło, że ktoś ma z tego ubaw?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednak mój mecenas jest dobrej myśli. Na ten moment sprawa o konie jest przeze mnie wygrana, także nie dostanie mojego rancho, a konie będzie musiała odwieźć. Apelacja napisana przez jej prawnika jest nieudolna, ma poważne błędy. Zapewne to ona sama na nim wymusiła, by napisał właśnie taką. Pewnie mu podyktowała, co ona sobie życzy i on napisał tak. To doświadczony prawnik, ale ona płaci, więc wymaga konkretnych żądań, które są nierealne do spełnienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze trochę i koniki wrócą do domku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na kozy i owce muszę dłużej poczekać, bo kasacja wyroku w sprawie owiec i kóz jest teraz w Sądzie Najwyższym, a to potrwa co najmniej pół roku, zanim sąd rozpatrzy moją sprawę - tak mój prawnik mówi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie mój prawnik jest dobrej myśli zarówno w sprawie koni jak i owiec i kóz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się też dowiedzieć, co się dzieje z moją Amarii. Suczka na pewno tęskni za mną i cierpi w niewoli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Indianko ty już od zeszłego roku piszesz że musisz się dowiedzieć co się dzieje z suczką- czemu aż tak długo próbujesz się dowiedzieć i nie masz żadnych informacji?

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisałam pismo do prokuratora w Olsztynie i do tej pory nie dostałam odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!