niedziela, 13 marca 2022

Niedzielny wypoczynek

Było pyszne śniadanko, przygotowane TYMI RĘCAMI :)
Był smakowity obiad, przygotowany TYMI RĘCAMI :)
Było małe sprzątanko w komnacie TYMI RĘCAMI :)
Była zrobiona nowa aranżacja pięknych roślin pokojowych TYMI RĘCAMI :)
 
Jeszcze mnie czeka dosiewanie warzyw, zamiatanie i mycie podłogi oraz kąpiel i oczywiście skończenie pisma procesowego, którego o zgrozo jeszcze nie wysłałam przez te śpiączki. 
 
Także niedziela na spokojnie, relaksowo, bezstresowo. 
 
Teraz pora na sjestę...
 
Indianka relaksująca się :)
 
Ps. Ostre papryczki wykiełkowały oraz ziemniaki wybiły w wielkie łodygi!
 
 

7 komentarzy:

  1. Ja zawsze robię dobrze swoimi ręcami ale czasami też mi i ktoś pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziemniaki też w bursie posadziłaś???
    Jak ty to wszystko potem na Mazury przewieziesz? Doniczki z tyloma sadzonkami będą ważyć pół tony?

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahaha :D
    Nie, ziemniaki nie, tylko łupiny włożyłam na dno pudełek, które zasypałam ziemią i obsiałam innymi warzywami, a te skubańce w ciągu kilku dni wybiły się na niepodległość i już mają po 10 cm wysokości, prężą się jak armaty... :D Już liście mają te łodygi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tylko 50 litrów ziemi do zagospodarowania. W miarę jak sadzonki będą rosły i robiło się będzie cieplej na zewnątrz, będę je zawoziła do domu na Mazurach albo wysyłała paczkami do Brunhildy aby je sadziła do gruntu lub potrzymała jeszcze trochę w domu aby się zahartowały przed wysadzeniem do gruntu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam 200 litrów ziemi to starczy mi też na posianie tego wszystkiego czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde ja to do tego wszystkiego jeszcze pracuje na caly etat tymi rencami . Wiec chyba czas odpoczac. cnie?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!