środa, 30 marca 2022

6 pudeł do wysłania

Jutro jeszcze będę musiała spakować kolejne 3 paczki, czyli będzie razem do wysłania 6 pudeł. Strasznie dużo tego, ale co robić. Jutro ostatni dzień na pakowanie. W piątek rano muszę stąd już wyjść. Oby mi się jutro nic nie przydarzyło, co zatrzyma pakowanie. Dzisiaj już nic nie spakuję, bo zasypiam. Jestem zmęczona. Jeszcze prowiant na podróż trzeba kupić. Jak ja wreszcie stąd wyjadę to będę przeszczęśliwa! Niech mnie ręka boska broni bym tak daleko od domu wyjeżdżała!

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem powinnaś już dawno temu kupić sobie samochód. Coś niedrogiego i taniego w eksploatacji. Rzecz jasna o ile mas PJ , bo zrobienie teraz to droga przez mękę.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!