piątek, 25 marca 2022

Nasiąknęłam wiedzą i znajomością sposobów i warunków studiowania

Co by nie mówić o tym ostatnim roku szkolnym i akademickim - to nabrałam wiedzy z kilku różnych kierunków i dziedzin wiedzy oraz znajomości sposobów i warunków studiowania. Ciekawym i unikalnym na skalę światową doświadczeniem była też moja próba pogodzenia studiów na 7 kierunkach.

Dużo rzeczy się przez ten ostatni rok nauczyłam. To mi się przyda w przyszłym roku. Już będzie mi łatwiej zaplanować z góry naukę i przygotować się solidnie do zajęć. Po to kupiłam podręczniki, aby je przeczytać po kilka razy i sobie utrwalić zawartą w nich wiedzę, by zawsze je mieć pod ręką niezależnie od internetu i prądu. Latem będę czytać moje podręczniki wylegując się na leżaku w moim kwitnącym, pachnącym ogrodzie.

Indianka nasiąknięta wiedzą

4 komentarze:

  1. Dla świata z pewnością nie jest obojętne te twoje unikatowe na skalę światową doświadczenie studiowania na 7 kierunkach wliczając również szkoły policealne. Twój wyjazd do centralnej Polski i twoje pakowanie roślin z powrotem do domu również uważam za unikat w skali światowej . Indianka jesteś unikatem na skalę światową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rok szkolny i akademicki jeszcze się nie skończył, więc o czym piszesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszę o IOS. To jest Indywidualna Organizacja Studiów. Podczas tej opcji można mieć 50% nieobecności. To jest opcja dla ludzi, którzy z jakichś względów nie mogą być na studiach full time - np. z uwagi na pracę, inne studia, choroby, niepełnosprawności, ciążę, dalekie dojazdy. Po prostu uczą się we własnym zakresie i przyjeżdżają na zaliczenia i na część zajęć (powinni być na połowie zajęć wymaganych). U mnie na roku połowa studentów uczy się w takim właśnie trybie.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!