sobota, 12 marca 2022

STANOWISKO KONFEDERACJI WOLNOŚĆ I NIEPODLEGŁOŚĆW SPRAWIE ZAGROŻENIA WCIĄGNIĘCIEM POLSKI W WOJNĘ NA UKRAINIE

Warszawa, 7 marca 2022 r.

STANOWISKO KONFEDERACJI WOLNOŚĆ I NIEPODLEGŁOŚĆW SPRAWIE ZAGROŻENIA WCIĄGNIĘCIEM POLSKI W WOJNĘ NA UKRAINIE

Jesteśmy pełni podziwu dla pomocy, której udzieliło polskie społeczeństwo uchodźcom z Ukrainy. Z całą mocą popieramy także udzielanie Ukrainie pomocy w wymiarze humanitarnym oraz wsparcia poprzez dostawy sprzętu i zaopatrzenia niezbędnego do odparcia rosyjskiej agresji. Trzeba jednak pamiętać o istnieniu wyraźnej granicy pomiędzy udzielaniem wsparcia Ukrainie a działaniami, które mogą ustawić Polskę w roli czynnego uczestnika konfliktu zbrojnego. Nie zgadzamy się na podejmowanie kroków, które mogą narazić nasz kraj na zbrojne działania odwetowe.

Z zaniepokojeniem odnotowaliśmy doniesienia na temat planów udostępnienia polskich lotnisk dla ukraińskich samolotów wojskowych oraz rozważań o zainstalowaniu w Polsce ukraińskiego rządu na uchodźstwie. Czymś skandalicznym jest prowadzenie przez amerykańskich polityków publicznych spekulacji na takie tematy w sytuacji, gdy polski rząd milczy. To Polacy będą ponosić konsekwencje decyzji w tych sprawach - a zatem te decyzje powinny leżeć wyłącznie w polskich rękach.

Każde działanie Polski na arenie międzynarodowej powinno być poprzedzone przeprowadzeniem rachunku zysków i strat. Wzywamy rząd PiS do prowadzenia odpowiedzialnej polityki, która nie będzie narażać bezpieczeństwa naszej Ojczyzny.

Rada Liderów Konfederacji

24 komentarze:

  1. Dziś mamy 12 marca . Pismo z 7 marca - masz ten refleks. Indianka nieco spowolniona .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieważne, że kilka dni poślizgu.
      Ważne jest samo stanowisko Konfederacji.

      Usuń
  2. A ty nie masz jakiś nowych koleżanek, pogadać o urokach studiowania, przyszłości po studiach, chłopakach?

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozmawiam ze studentkami i studentami w bursie i na uczelni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie są uroki życia studenckiego? Korzystasz coś dla siebie z tego ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Na moim piętrze ani na roku nie ma faceta, który by mi się podobał.
    Na uczelni też nie widziałam nikogo ciekawego jak do tej pory. Generalnie jest nudno, ale jestem tutaj by się uczyć, więc mi to nie przeszkadza. Przynajmniej nic mnie nie odciąga od nauki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za to wykłady są dosyć ciekawe. Na wykładach się nie nudzę. Lubię prawo.

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy ci się kiedykolwiek jakiś facet podobał? Zawsze coś ci nie pasuje - czekasz na księcia na białym koniu chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :)
      Książe mój na białym koniu do mnie przyjedzie na Rancho :)

      Usuń
  8. Izabela po twoich wpisach na jednej grupie rozpoczęła się dyskusja że ukrywasz swoją orientację seksualną .Prawie żaden facet ci się nie podoba. Możesz jasno się określić czy jesteś heteroseksualna czy homoseksualna? Piasek też się ujawnił na starość. Nie ma się czego wstydzić .

    OdpowiedzUsuń
  9. Z łaski swojej zróbcie tę grupę publiczną, to ja też się pośmieję. Nie mam konta na Facebooku, ale spoza Facebooka widać grupy o ile nie są prywatne.

    Nie, nie jestem lesbijką ani żadnym innym zboczeńcem.

    Jestem normalna. Normalna, tzn. jestem kobietą i podobają mi się tylko chłopcy i mężczyźni. Nie każdy, bo nie każdy jest interesujący - to proste.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby mi się wszyscy mężczyźni i chłopcy podobali jednakowo to bym dawno była mężatką. Wolę być sama niż z kimś, z kim nie czuję się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. A te siewy to w bursie na parapecie, czy specjalnie na ranczo jedziesz wysiewać? Ale kto wtedy będzie dbał o sadzonki?

    OdpowiedzUsuń
  12. Na parapecie :)

    Są warzywa, które potrzebują być wysiane w domu wcześniej w cieple, bo inaczej by nie zdążyły urosnąć po posianiu wprost w ogrodzie wiosną. Np. pomidory, papryka, kapusta, kalafiory, kalarepa, selery, pory. One muszą być wysiane wcześniej, więc hoduję już sadzonki od tygodni w bursie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdy wykiełkują i podrosną, to je zawiozę do domu w kwietniu i maju.
    Teraz mają wykiełkować i rosnąć mi zdrowo. Już pokazały się selery, kapusta, papryka i pomidory. Papryka ma po dwa centymetry wysokości, kapusta 5cm, selery 2 cm. Wschody są nierówne, bo niektóre nasiona trochę stare, ale dziś dosypałam nowych.

    OdpowiedzUsuń
  14. W domu sadzonki będzie Brunhilda podlewać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Iza ale pomidory do maja to wyrosną duże kwiaty z dużymi pędami . Lepiej żebyś zawiozła do domu prędzej ale skoro się uczysz i dopiero w maju odwiedzisz Brunhildę to trudno . A jak się miewa Bandzior nadal jest groźny jak był?

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie, nie wyrosną. Dopiero pojedyncze siewki startują. Do maja to jeszcze półtora miesiąca. Na razie nie ma mowy o rozsadzie tylko o siewkach nieśmiało kiełkujących. U mnie zimno w pokoju bo wietrzę często, więc trochę słabo startują, ale teraz się zrobiło cieplej, bo Słońce przygrzało i staram się zamykać okno by im za zimno nie było.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokój mam strasznie mały, ciasny i duszny, więc muszę często wietrzyć aby się nie udusić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokój masz na poddaszu? Na poddaszu są takie mało przewiewne pokoje. Jest to dom prywatny czy bursa ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Kup wiatrak będzie wietrzył wszystko .

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiatrak nic nie da. Ja potrzebuję tlenu, a nie dwutlenku węgla.
    W małym pokoju bez wentylacji jest mi po prostu duszno. Nie ma czym oddychać. Kupiłam parę roślin by mi tlen dostarczały, ale widać za mało ich i za małe.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aby się normalnie czuć muszę otwierać okno i wpuszczać tlen z zewnątrz. Wymieniać powietrze w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że jestem sama w pokoju, bo inaczej ktoś by cierpiał. Albo ja niedotlenienie, albo ta druga osoba marzłaby.
    Ja zimna nie czuję, bo jestem zahartowana. Mi zimno w pokoju nie przeszkadza, ale brak tlenu bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!