wtorek, 22 marca 2022

Bohaterska walka z własną słabością

Ledwo wysiedziałam dzisiaj na wykładach walcząc z osłabieniem i mgłą mózgową. Wytrwałam do końca! Kaszel suchy sporadycznie się ujawnia, głowa boli i taka zamglona świadomość jest. Z nosa cieknie.

Na przerwach suszyłam się w pełnym Słońcu - otwierałam szeroko wielkie okno i wystawiałam me wątłe ciało na działanie promieni słonecznych.

Trzeba to przechorować - nie ma wyjścia. Niektórzy wykładowcy i studenci też kaszlą.
Za kilka dni powinno to przejść.

Widać z tymi dwoma milionami przesiedleńców przyjechały do nas ich wirusy.

Indianka przeziębiona (zawirusiona ukraińskim wirusem?)

12 komentarzy:

  1. Indianko zdrowiej szybko. Mam osobiście jedną niespodziankę dla ciebie . Będzie to niezła bomba. A nawet coś więcej niż bomba. Ta niespodzianka będzie w niedzielę . Pozdrawiam bombowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Mossad, chcesz bursę wysadzić? Tutaj mieszkają niewinni ludzie. Tylko ja mam wywrotowe poglądy :D

      Usuń
    2. Ależ skąd to będzie inna bombowa niespodzianka. Będzie to więcej niż bomba .

      Usuń
  2. Wśród najczęstszych objawów long COVID wymienia się mgłę mózgową czy objawy ze strony układów oddechowego i sercowo-naczyniowego. A które dolegliwości, pozornie niezwiązane z COVID-19, mogą także wskazywać na przebyte zakażenie koronawirusem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja złapałam wirusa Ukropolin22 przywleczonego z Ukrainy do Polski przez przesiedleńców z ich 12 laboratoriów biologicznych na Ukrainie.

      Usuń
  3. Trzeba było się zaszczepić

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczepią się tą toksyną tylko ignoranci i idioci, którzy nie sprawdzili, co jest w tych fiolkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty sprawdzilas? Masz mikroskop, umiesz wydzielić składniki szczepionki? Nie masz i nie umialabys nawet oddzielić z tej szczepionki wody, więc nie pierdol bzdur.

      Usuń
    2. Tak, sprawdziłam. Znalazłam na internecie materiały, które pokazały co jest w środku szczepionek. To było obrzydliwe.
      Amerykańska lekarska została poproszona o zbadanie co jest w szczepionkach. Wzięła szczepionkę pod mikroskop i pokazała co znalazła. To było szokujące.

      Usuń
    3. A widziałaś w internecie film o tym, że krasnoludki istnieja? Nie należy wierzyć w każdą bzdurę publikowana w internecie.

      Usuń
  5. Indianko jak się odbierzesz do swego posta z 2013 roku - są jakieś zmiany czy nie bardzo ? ..Izabella INDIANKA Redlarska wtorek, 10 grudnia 2013 23:03:00 CET

    Anonimowy "To teraz troszkę" - nazwę cię turkuć podjadek, bo jesteś jak ten pasożyt żywności, co podjada i podjada, drąży i drąży. Nic z tego. Nigdzie i nigdy nie wyjadę. Tu jest MÓJ DOM, TU JEST MOJA ZIEMIA, TU JEST MOJE ŻYCIE I MOJA PRZYSZŁOŚĆ. Tej ZIEMI POŚWIĘCIŁAM 11 LAT MOJEGO DROGOCENNEGO ŻYCIA.
    Moja ziemia ma ogromny potencjał. Mnie pobawiono środków obrotowych umożliwiających jej sprawne zagospodarowanie zgodnie z moimi planami, ale nie pozbawiono mnie mojej genialnej głowy i mojej nieziemskiej kreatywności.
    Nie udało też się im pozbawić mnie mojej ziemi i moich zwierząt, mimo, że się skurwiele bardzo o to starają.


    Moja ziemia Da mi też dochód aby spłacić długi które się nawarstwiły z powodów niezależnych ode mnie - głównie za sprawą ARiMR która zniszczyła moje plany gospodarcze odbierając mi niezbędne do ich realizacji dotacje i wpędzając w pułapkę kredytową - w kredyt lichwiarski z którego nie mogę się uwolnić od 6 lat za sprawą takich instytucji jak:
    niepolski BANK z lichwiarskim, mega negatywnym bardzo drogim kredytem
    KRUS który zajebał mi dotacje niezbędne do wcześniejszej spłaty lichwiarskiego kredytu
    ARiMR - który zajebał mi dotacje niezbędne na inwestycje w gospodarstwie w tym na traktor
    Urząd Gminy Kowale Oleckie - który mnie regularnie podpierdala tu i tam abym nigdy nie mogła wyjść z doła i stanąć na nogi
    oraz kilku zawistnych sąsiadów którzy z upodobaniem kopią pode mną zaślepieni wartością mojej ziemi.
    Robią co mogą, aby mi zatruć życie i zniechęcić do ziemi.
    Należy mi się MEDAL za wytrwałość i poświęcenie, za trudy i niewygody jakie tu ponoszę od lat realizując krok po kroku moje wielkie i niebywałe plany gospodarcze.
    To nic, że zniszczyli mój plan A i plan B. Mam jeszcze plan C,D, E i F a poza nim cały alfabet pomysłów do realizacji :) Źle trafili.

    Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Ich rzucanie mi kłód pod nogi odnosi odwrotny skutek. Mobilizuje mnie dwukrotnie, a nawet trzykrotnie i czterokrotnie .
    Im więcej mi szkodzą, im więcej robią przykrości - tym bardziej zacięta i uparta się robię. A że mam wolę ze stali - doprowadzę moje projekty do końca, choćby się posrali ze wściekłości i nienawiści do mnie. Ty też chyba musisz iść na kibel :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż, klice udało się okraść mnie ze zwierząt.
    Nie spocznę, dopóki ich nie odzyskam.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!