piątek, 18 marca 2022

Stawianie kropki nad "i"


Dzisiaj czas na stawianie kropek nad "i".

Tarot doradził, że jeśli czegoś nie czuję, jeśli jakieś układy mi ciążą, nie czuję się w nich komfortowo, a mam szansę na coś nowego i rozwojowego, to żeby w to stare i uciążliwe nie brnąć, ale mimo to jednak postawić kropkę nad "i"
oraz zabrać się za realizację nowych, śmiałych planów.

Więc dziś stawiam kropki nad "i".
Zobaczę, co z tego wyniknie, ale już teraz wiem, że mnie coś innego pociąga, ten stary układ mnie odpycha.

Pora na zmiany. Trochę wbrew sobie stawiam te kropki nad "i", bo nie chcę być w tym starym układzie, ale postawię, aby wszystko do końca wyjaśnić zanim ruszę w świat.

Indianka jak "i"


4 komentarze:

  1. Chcesz opuścić Mazury Polskę i ruszyć w świat? Może Rosja Ukraina czy inne kierunki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie. W Polsce będę działać. To mój kraj. Nie dam się z niego wygryźć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Postawiłam szóstą kropkę na i.
    Jeszcze nie do końca, bo pismo jeszcze nie wysłane, ale już uszykowane do wysłania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kropki niewiele znaczą i dają lepiej wybierz przecinki lub wykrzyczniki !

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!