niedziela, 6 marca 2022

Kosztowna cenzura w Rosji

"Mieszkaniec Kuzbassu został ukarany grzywną w wysokości 60 tys. rubli (2 280zł) za wezwanie do udziału w wiecu przeciwko operacji specjalnej mającej na celu demilitaryzację Ukrainy - poinformowało Ministerstwo Spraw Wewnętrznych Rosji.

Jest to pierwsza grzywna nałożona w kraju na podstawie nowego artykułu 20.3.3 Kodeksu Administracyjnego, dotyczącego działań publicznych mających na celu dyskredytację Sił Zbrojnych FR, o czym oficjalnie poinformowano.

Z kolei mieszkanka Kostromy została ukarana grzywną w wysokości 30 tys. rubli (nieco ponad 1100 zł) za zorganizowanie samotnej pikiety z plakatem, który sąd uznał za dyskredytujący rosyjskie wojsko - poinformowało Ministerstwo Spraw Wewnętrznych obwodu kostromskiego."

--------------------------------------------------------------------------------- U nas z kolei grzywny i pałowanie za wyrażanie publicznego sprzeciwu podczas wiecy wobec przymusowych "szczepień" toksyną genetyczną.

I tu i tam reżim. Tam jakby ostrzejszy. Na razie, bo już nam skorumpowana, zbrodnicza organizacja WHO razem z rządem szykuje gehennę i holokaust toksycznymi szprycami.

Indianka

17 komentarzy:

  1. U ciebie też jest cenzura. Indianka idąca śladami Putina .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cenzuruję tylko chamstwo, podłość, wyrachowane manipulacje mną i moimi czytelnikami oraz głupotę absolutną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bardziej mnie bawią podchody syfiarzy, którzy się niekiedy wysilają napisać potężny, całkiem sensowny tekst, a w środku tekstu mimochodem wstawiają zdanie wobec mnie obraźliwe i liczą, że ten tekst przepuszczę, że nie zauważę tej wycieczki osobistej.

    Nie, nie przepuszczę. Skończyła mi się cierpliwość do ich chamstwa. Chamstwa tolerować nie będę. Głupkowatych tekstów niektórych downów też mam już dość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu postanowiłam, że nie pozwolę zaśmiecać mojego bloga jakimś syfem. Nauczcie się kultury i przemyślanych wypowiedzi, to będę zamieszczać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Iza to co piszesz to nieprawda . Wstałaś chyba dziś lewą nogą lub za mało dziś spałaś - trafiłam ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ prawda. Policja polska nie różni się od milicji rosyjskiej.
      Ten sam zamordyzm i chamstwo oraz przemoc wobec szarego obywatela, ta sama skłonność od pomiatania ludźmi.

      Usuń
  6. Indianko sama mówiłaś że na twoim blogu nie ma takiej cenzury jak na Facebooku. Teraz przyznajesz że jest . To zniechęca wiele osób A ty na pewno tęsknisz za rozmowami na Facebooku. Nie mam racji?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie masz racji. Nie ma mowy o tęsknocie w odniesieniu do trolli i hejterów. Zapomnij!

    OdpowiedzUsuń
  8. Musicie zrozumieć, że chamstwa i oszczerstw nie da się tolerować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, co wy wąchacie, że macie tak niski poziom intelektualny, ale zaprawdę powiadam wam, zaprzestańcie wąchania tego kleju bo coraz mniej macie tych komórek jako tako kontaktujących z rzeczywistością.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy poczytam sobie te zdebilałe komentarze, to odechciewa mi się otwierać zakładki z tymi komentarzami by je w ogóle przeglądać.
    Chyba sobie odpuszczę, bo szkoda czasu na taki chłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Skasuję sekcję z komentarzami i nie będzie mi się to śmiecie zbierało pod moimi postami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Iza ale ty sama publikujesz odlotowe komentarze np. Jezus był kosmitą i słowianinem. No wiesz i pewnie czytelnicy chcą dorównać twojej inteligencji to chcesz ich za to winić?

    OdpowiedzUsuń
  13. Indianko znowu kłamiesz klamczuszku - lubiłaś rozmawiać na Facebooku. Nie tęsknisz za Facebookiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj przestań mi przypisywać kłamstwa. Nie - nie tęsknię za aplikacją Facebooka. To tylko aplikacja. Nie da się tęsknić za programem. Tęsknić można tylko za osobą.

      Usuń
  14. Tęsknisz na pewno za osobami stamtąd .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Chyba śnisz czy co? Nie cierpię tej hołoty z Facebooka, która mnie obraża, poniża, szkaluje i szykanuje. Obcowanie z tymi ludźmi to jak babranie się w błocie.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!