środa, 9 lutego 2022

Zastąpię Facebooka i Messangera innymi aplikacjami

 
Zastąpię Facebooka i Messangera innymi aplikacjami. Na Facebooku i tak ciągle hejt, hejt, hejt i szykany. Mam dość tego!
 
Od lat korzystam z garnek.pl do wstawiania tam zdjęć - nie muszę nawet używać Instagrama.
Na razie Instagram mi działa, ale to jest ten sam żydowski właściciel co Facebooka i Messangera z ich hejtem i szykanami ustawionym przeciwko mnie i trzeba na to medium uważać. 
Przychodzą mi tam różne larwy złośliwie komentować pod moimi zdjęciami i prowokują mnie do ostrych wypowiedzi, a potem bywa, że moje treści są usuwane. Nie zgadzam się, by mi ktoś gmerał przy moich wypowiedziach.
 
Zdjęcia będę wstawiać na garnek.pl, na Instagrama na razie też,
do rozmów mam Skype i  Gadu Gadu.
 
Do przeglądania treści ogrodowych i kulinarnych oraz artystycznych i historycznych oraz prawniczych znajdę sobie inne strony na internecie. Nie musi to być Facebook. 
 
Do pisania bloga mam bloggera i to się nie zmieni. 
Jak do tej pory blogger mnie nie zawodzi.
 
Z Youtuba ostatnio dużo korzystam, także mi ten portal wystarczy do nauki historii, prawa i łaciny. 
Najwyższy czas by się odzwyczajać od faszystowskiego Facebooka.
 
Czasami musi cię coś wkurzyć, aby zmienić stare przyzwyczajenia i poszukać alternatyw. 
Nie będę traciła czasu na platformy, gdzie jestem non stop obrażana, hejtowana, szykanowana, blokowana itp.  Facebook - WYNOCHA!
 
Wkurzona Indianka
 
Moje media:
Komunikator:
Mój numer GG: 74694335.
Zapraszam tylko życzliwe osoby do rozmowy. 
 
Tu moje albumy ze zdjęciami:
 
 
 
Tutaj mój kanał na Youtube:
 
 
Email do kontaktu: Rancho(@)adres.pl

telefon: 506200135
 
Wystarczy.
 
 

2 komentarze:

  1. Ojej A po co być tak wkurzonym? Idzie niedługo wiosna. Zawsze to lepiej niż zima. Głowa do góry. Pozdrawiam pro Bono u2.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze możesz stworzyć swoją aplikację i potem być dzięki niej bogatą jak pan z fejsbuka 😊

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!