czwartek, 10 lutego 2022

Co mówią Ich twarze

25.oo Morawiecki chciałby odejść, gryzie się sam z sobą. Jest bliski pęknięcia. Pęknięcia z tą decyzją. Trzy osoby pilnują go by nie zrezygnował - nawet gdyby on nie chciał być nadal premierem. Morawiecki nieufnie spogląda na całą sytuację, dopatruje się w niej podstępu. Sytuacja jest tak napięta, że gdyby on się podał do dymisji to mógłby rozbić całą koalicję. Morawiecki myśli, że Polska ma kłopoty z których nie wyjdzie. On patrzy coraz bardziej nieufnie na sytuację.

12 komentarzy:

  1. Ta część uzasadnienia wyroku ws, koni, której zaprzeczałaś i uparcie twierdziłaś, że to są bzdury i pomówienia, jest już na facebooku: https://www.facebook.com/photo/?fbid=1287493568424048&set=gm.3060713207589915
    Czyli jednak zostałaś uniewinniona z tytułu niepoczytalności. Kłamstwo zawsze ma krótkie nogi, ale pewnie nawet nie wiesz, co to znaczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. To są wycinki z wyroku z pominięciem istotnej części, która mówi o tym, że czynu nie popełniłam, że nie znęcałam się nad zwierzętami, ani ich nie zaniedbywałam.

    To co sobie ubzdurzyli psychiatrzy to jedna sprawa - według nich byłam niepoczytalna w chwili popełnienia czynu (ale ja żadnego czynu nie popełniłam, także to bez znaczenia, że oni sobie wymyślili niepoczytalność), a to że w procesie ustalono, że nie doszło fizycznie do żadnego znęcania ani zaniedbywania - to druga i najistotniejsza sprawa. Zostałam uznana niewinną niezależnie od opinii psychiatrycznej.

    Z wyroku sądu wynika, że ja zarzucanego czynu nie popełniłam w ogóle, a nie dlatego, że byłam niepoczytalna. Naucz się czytać ze zrozumieniem i nie manipuluj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ama, wrzuć kochanie ten powyższy mój komentarz na grupę, gdzie są te manipulacje wyrokiem zamieszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, ale na ranczo de syf jest całe uzasadnienie wrzucone i jest tam wszystko, o co więc się pieklisz nie rozumiem. 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Iza kiedy wrócisz ma Facebooka ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy wrócę na Facebooka.
    Tam tylko hejt, obrażanie, poniżanie, pomawianie, szykanowanie, banowanie. Nie chce mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. No tutaj też jestem atakowana, ale mam możliwość się bronić, a tam nie mam. Na Facebooku jest nierówna walka. Zorganizowana grupa przestępcza kontra ja jedna. Plus do tego stronniczy Facebook wspierający wieloletni hejt przeciwko mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. No znów późna godzina się zrobiła.
    Pora do łóżka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy to jest możliwe, ze wojna będzie takze w Polsce? Jackowski przepowiedział Polske podzielona rozbiorami, a kilka dni temu były wypowiedzi ze strony Rosji, ze Polska ryzykuje kolejne rozbiory pomagając Ukrainie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kaczyński ryzykuje naszym bezpieczeństwem dla interesu diaspory żydowskiej na Ukrainie, która rządzi Ukrainą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kaczyński wpompował w Ukrainę masę polskiej kasy polskich podatników. Postawił na nogi ukraińskie rolnictwo, a nasze polskie niszczy. To zły człowiek jest. Działa na szkodę kraju w którym się urodził, wykształcił i zrobił karierę.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!