piątek, 25 lutego 2022

Pomoc dla koni i krów z Ukrainy oraz ukraińskiej rodziny

Pomoc dla koni i krów z Ukrainy

 
Przyjmę 10-20 koni i krów na gospodarstwo na Mazurach Garbatych, Województwo Warmińsko-Mazurskie, Powiat Olecki, Gmina Kowale Oleckie, wioska Czukty 1

Z uszanowaniem,
hodowczyni Izabella Redlarska
+48506200135
Rancho(@)adres.pl
Numer Gadu Gadu: 74694335
 
W odpowiedzi na ogłoszenia z tej strony:
 
Pomoc dla koni w Ukrainie | Facebook
https://www.facebook.com/groups/1163305924474696/
 
oraz w odpowiedzi na:
 
Jeśli mógłbyś przyjąć do siebie rodziny i ludzi, których już znamy – skontaktuj się! Jeśli chcesz udzielić azylu zwierzakom z Ukrainy – koniecznie skontaktuj się z nami, tworzymy już największą bazę adresów domów dla zwierząt z Ukrainy. Możesz zgłosić chęć pomocy pod numer 518 569 487 lub 535 162 322 lub na adres: kontakt@centaurus.org.pl
 
ps. Miejsce dla rodziny się też znajdzie, ale to trzeba by omówić, bo warunki mieszkalne są raczej trudne - dom wymaga remontu. Latem jest znacznie łatwiej, bo dodatkowo można  korzystać ze strychu stajni. 
 
Najchętniej to bym przyjęła osoby, które świetnie jeżdżą konno i potrafią układać i trenować konie oraz osoby, które potrafią remontować domy i budynki gospodarcze. 

12 komentarzy:

  1. Przypominam, że wygrałam dwie sprawy z fundacją, która okradła moje gospodarstwo tj. w sądzie karnym oraz w sądzie administracyjnym.
    Wygrałam dwie sprawy o konie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Natomiast sprawa o owce i kozy jest w kasacji w Sądzie Najwyższym w Warszawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ми лесбійська пара з України. Ви можете нам якось допомогти ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteśmy rolnikami z Ukrainy. Uciekamy z kraju z całym naszym inwentarzem. Czy znalazłoby się miejsce dla nas i naszych zwierząt na Pani gospodarstwie?
    Wysłaliśmy email. Prosimy o odpowiedź.
    Pozdrawiamy,
    Luba i Siergiej oraz Sasza i Masza

    OdpowiedzUsuń
  5. Скільки у вас землі?

    OdpowiedzUsuń
  6. ми раді, що ви хочете нам допомогти.
    у нас багато грошей - скільки ви хочете за допомогу?

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wiem. Jednej rodzinie ukraińskiej mogę pomóc w miarę moich możliwości. Jeśli będę dalej studiowała, to mogliby na mojej farmie dłużej pomieszkać i nawet hodować zwierzęta i uprawiać ziemię.

      Usuń
  8. Indianko to się chwali że chcesz przyjąć pod swój dach żydowskich Ukraińców!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chcę. Ewentualnie mogę pomóc czysto ukraińskiej rodzinie, bo to Słowianie, jak i ja i w przeszłości niedalekiej ich przodkowie byli obywatelami Rzeczypospolitej Polskiej - byliśmy jednym krajem i narodem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pragnę zaznaczyć, aby nie przyjeżdżać do mnie w ciemno bez uzgodnienia telefonicznego i emailowego szczegółów pobytu na mojej farmie i terminu przyjazdu.

    Farma jest zamknięta dla obcych. Wstęp wzbroniony. Teren prywatny.
    Wejście na teren gospodarstwa tylko za uprzednim uzgodnieniem ze mną.
    Strona internetowe na Facebooku o nazwie Rancho de syf, która się podszywa pod moje gospodarstwo - nie należy do mnie. Jest prowadzona przez szajkę stalkerów, którzy wprowadzają ludzi w błąd co do mnie, moich zwierząt i mojego gospodarstwa. Radzę omijać tych degeneratów jak śmierdzące łajno.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!