środa, 16 lutego 2022

Sędzia Janeczek złamała prawo wydając zakaz hodowli bezterminowy (w domyśle dożywotni)

Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. o zmianie ustawy o ochronie zwierząt oraz ustawy – Kodeks karny:

  1. podnosi górną granicę zagrożenia karą za zabijanie zwierząt i znęcanie się nad nimi z 2 do 3 lat pozbawienia wolności, a w przypadku dokonania tego ze szczególnym okrucieństwem z 3 do 5 lat;

  2. w przypadku warunkowego umorzenia postępowania karnego, umożliwia sądowi orzeczenie zakazu posiadania wszelkich zwierząt albo określonej kategorii zwierząt do lat 2;

  3. w przypadku skazania za przestępstwa przeciwko zwierzętom (zabijanie, znęcanie się, w tym ze szczególnym okrucieństwem), wprowadza obligatoryjność orzeczenia przez sąd nawiązki w wysokości od 1000 do 100 000 zł na wskazany cel związany z ochroną zwierząt;

  4. umożliwia sądowi orzeczenie wobec sprawcy zakazu (od roku do lat 15) posiadania wszelkich zwierząt albo określonej kategorii zwierząt; w przypadku popełnienia przestępstwa ze szczególnym okrucieństwem orzeczenie zakazu posiadania zwierząt będzie obligatoryjne;

  5. umożliwia sądowi orzeczenie zakazu (od roku do lat 15) wykonywania wszelkich lub określonych zawodów lub działalności, które mają związek ze zwierzętami; orzeczenie zakazu będzie możliwe, jeżeli sprawca zabił zwierzę z naruszeniem przepisów ustawy lub znęcał się nad nim, przy czym przestępstwo miało związek z wykonywaniem przez sprawcę zawodu, prowadzeniem przez niego działalności lub wykonywaniem czynności wymagających zezwolenia;

  6. zobowiązuje sąd do orzeczenia zakazu, o którym mowa w pkt 4 i 5, w każdym przypadku, gdy sprawca działał ze szczególnym okrucieństwem;

  7. umożliwia sądowi orzeczenie przepadku przedmiotów, które służyły lub były przeznaczone do popełnienia przestępstwa, chociażby nie stanowiły one własności sprawcy;

  8. zmienia art. 244 Kodeksu karnego; przepis ten obecnie wylicza wszystkie zakazy, których nieprzestrzeganie zagrożone jest sankcją i w dotychczasowym stanie prawnym nie obejmuje on środków karnych orzekanych na podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt; wprowadzona zmiana uzupełnia ww. katalog o zakaz wykonywania czynności wymagających zezwolenia, które są związane z wykorzystywaniem zwierząt lub oddziaływaniem na nie, oraz o zakaz posiadania wszelkich zwierząt albo określonej kategorii zwierząt.

40 komentarzy:

  1. Filipow zmienił wyrok na zakaz hodowli do 3 lat:

    Przedmiot i zakres zmiany
    Zaskarżony wyrok zmieniono w pkt. IV w ten sposób, że na podstawie art. 35 ust.3a i 4 b
    Ustawy z dnia 21.08.1997r. o ochronie zwierząt stosowanie orzeczonego środka karnego
    w postaci zakazu posiadania zwierząt hodowlanych w postaci kóz i owiec określono na
    okres 3 lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jego wyrok też nie jest zgodny z prawem, bo może zakazać hodowli do lat 2:

    "w przypadku warunkowego umorzenia postępowania karnego, umożliwia sądowi orzeczenie zakazu posiadania wszelkich zwierząt albo określonej kategorii zwierząt do lat 2"

    OdpowiedzUsuń
  3. 6. Umarzając warunkowo postępowanie karne, sąd może orzec zakaz posiadania
    wszelkich zwierząt albo określonej kategorii zwierząt do lat 2.

    Czyli oboje sędziowie złamali prawo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wkurwiajcie mnie bardziej i częściej, to szybciej posprawdzam te wszystkie przepisy i prędzej wyłapię błędy sędziów.
    Do roboty trolle!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że to sprawdziłam. Dwa kardynalne błędy dwojga sędziów.
    To tyle na początek. Jak się wczytam, to pewnie wyłapię więcej.
    Po pierwsze, jak można skazywać osobę, która jest niepoczytalna?
    Nie wolno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oni powinni sprawę umorzyć i mnie uniewinnić, a nie mnie karać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepisy karne mają 7 stron. Ja sobie te strony przeanalizuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. W ogóle wstyd, że po kilku latach szarpania się z łachudrami ja jeszcze nie znam tej ustawy na pamięć. Ale poznam. W tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Będziesz się uczyć całej ustawy ms pamięć ? Zachowujesz się bardzo mądrze- za każdy miewygodny komentarz skarga i pismo procesowe na osobę która ci podpadła. Podziwiam taką kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kimś się trzeba wyładować.
      Ja facebookowych prześladowców zgłosiłam już 10 lat temu i PR w Olecku odmówiła ich ścigania. PR jest odpowiedzialna za rozrost hejtu.

      Usuń
  10. Muszę odreagować, to będę pisać skargi na tych co mi szkodzą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Iza ty powinnaś sędziować w swoich sprawach - jeżeli sędziowie nie umieją sądzić to bierz sprawy w swoje ręce . Studiujesz prawo to i sędzią możesz być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zostanę sędzią. Trzeba podnieść morale w wymiarze sprawiedliwości i poziom sądzenia.

      Usuń
  12. Za to można osobę niepoczytalną zamknąć w zakładzie. 😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pisanie prawdy nie można zamknąć osoby w zakładzie.
      Nie ma takiego prawa.

      Usuń
  13. To jesteś niepoczytalna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe życie jestem zdrowa psychicznie i nie mam żadnych zaburzeń. Klika wymyśliła mi zaburzenia, aby nie akceptować moich zeznań o przekrętach policji i urzędników.

      Usuń
  14. Dlaczego piszesz sama do siebie? A na FB tyle sie dzieje. Jak ci zdejma bana dopiero bedziesz miala co robic. Tam donosow bedzie sporo do napisania , tylko nie wiem czy na grupe cie wpuszcza. Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piszę tu do was. Nie mam dostępu do Facebooka i nie wiem co tam o mnie jest bazgrane. Bana mi nie zdejmą, bo konto idzie do likwidacji przez wasze donosy na mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Za miesiąc moje konto zostanie dożywotnio zbanowane. Tak jak na Twitterze.

    Nie będę próbować wracać. Czekam na portal społecznościowy Trumpa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakiś czas temu pisałaś że masz depresję można znaleźć to na blogu. To czemu psychiatrzy badali ciebie ? Na jakiej podstawie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urzędnicy wójta złośliwie założyli mi sprawę o umieszczenie mnie w zakładzie psychiatrycznym. Pretekst: sufit się zarwał.

      Usuń
    2. Jaki sufit ? No nie żartuj z powodu sufitu nikt nie umieszcza w zakładzie psychiatrycznym. Raz się cieszysz że są papiery i że dzięki nim jesteś nietykalna innym razem piszesz że jesteś zdrowa. Nie masz i nie miałaś nigdy depresji ? Znależć posty z bloga.

      Usuń
    3. Nie mów nikt, bo urzędniczki wójta pod tym pretekstem założyły mi sprawę sądową o umieszczenie w szpitalu psychiatrycznym.

      Zaś depresję to wywołały u mnie urzędniczki wójta, bo dokonały zamachu na moją wolność kierując sprawę przeciwko mnie do sądu.

      Usuń
    4. Zamach na jaką wolność? Wolność do czego ? Oddychania ?

      Usuń
  18. Oj tam mozesz zalozyc inne i bedziesz mogla pisac.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie. Tam jest arogancka cenzura. Wybiórcza. Cenzurują moje umiarkowane wypowiedzi, a pozwalają by klika prześladowców pastwiła się nade mną latami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Indianko jak masz zakaz hodowli zwierząt to dlaczego pomagasz się zwrotu zwierząt ? To jest nie logiczne albo wytłumacz to .

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakaz dotyczy owiec i kóz - wyłącznie. Ta sprawa jest zaskarżona i przeznaczona do kasacji. Nie wiem, czy na tym etapie jest egzekwowalna, ale obecnie i tak nie mam żadnych owiec ani kóz.

    W sprawie koni zostałam uniewinniona i Kozłowska ma obowiązek zwrócić konie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet, jeśli jakimś cudem przegram ostatecznie sprawę owiec i kóz, to będę mogła hodować inne gatunki zwierząt, np. słonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonie są zbyt duże . Możesz hodować krokodyle- ty lubisz mięsko A krokodyle mięso w cenie.

      Usuń
    2. Krokodyle żywią się mięsem i potrzebują wysoką temperaturę.
      Nie przetrwają na moim rancho :)

      Usuń
  23. Doszlifowałam moje dzieło. Liczy 20 stron i jest na prawdę genialne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście nie ma mowy o tym, abym odpuściła sprawę owiec i kóz, jako że zwierzęta wyjechały ode mnie żywe, zdrowe i zadbane i nie dam sobie przypiąć łatki sadystki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jutro wyślę to cudo 20stronicowe :)
    Dziś już padam na twarz.
    Trzeba się wyspać, by jutro napisać prace o prawie konstytucyjnym.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzieło jest skończone, ale jeszcze je doszlifowuję, bo dostałam cenne wskazówki jak powinno być skonstruowane.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uzupełniam dzieło. Jutro je wyślę, bo dzisiaj mi się już nie chce.
    Jeszcze jutro coś dopiszę, aby było pełniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!