sobota, 26 lutego 2022

Słowniczek do pracy o Magna Charta Libertatum ukończony :)

Na ten moment ukończyłam wypisy słownikowe związane z tematem Magna Charta Libertatum - gdyż trzeba znać znaczenie słów, które się czyta :)
 
Dużo tego było, sporo obcych historycznych terminów, ale ogarnęłam to.
Wypisując znaczenie tych terminów czytałam sobie je na bieżąco, a co większe teksty wkleiłam do słowniczka do doczytania na później. 
 
Swoją drogą muszę przyznać, że wiele nowych, ciekawych rzeczy się dzisiaj nauczyłam, jeżeli chodzi o strukturę państwa średniowiecznego :)
 
Teraz pora wreszcie przejrzeć pracę o Magna Charta Libertatum i ją ładnie zredagować. 
Podejrzewam, że czytając wszystkie artykuły tego dokumentu znów nazbieram cały kosz obcych słów do tłumaczenia, ale dzisiaj już ich nie będę tłumaczyć, bo muszę za coś innego się wziąć. Grafik napięty, że hej!
 
Indianka żmudna
 
 

2 komentarze:

  1. Na przykład czego się nauczyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Np. tego, że lenno to dzierżawa i ziemia dzierżawiona. Od dawna mnie to słowo męczyło. Od podstawówki :)

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!