poniedziałek, 28 lutego 2022

Indianka zdała egzamin z filozofii na piątkę :)

Szanowni Państwo!
 
Śpieszę z radością poinformować, iż udało mi się zdać egzamin z filozofii na piątkę. :)
Bardzo to krzepiące jest zaiste, że mój żmudny wysiłek intelektualny wkładany w te studia przynosi wymierne efekty.
 
Bardzo się cieszę, tym bardziej, że zamówiłam całą serię dzieł wybitnych światowych filozofów, dzięki którym będę moją wiedzę pogłębiać i poszerzać przez kolejne miesiące i lata. Jest to 100 ksiąg do przeczytania :)
5 ksiąg już otrzymałam. Są śliczne i mądre. Będę się rozwijać filozoficznie latem, studiując je po pracy w ogrodzie. 
 
Oto autorzy i tytuły pierwszych dzieł filozoficznych do przeczytania, które otrzymałam:
 
Platon "Obrona Sokratesa * Kriton * Uczta"
Konfucjusz "Dialogi"
Święty Augustyn "Wyznania"
Nietzsche "Tako rzecze Zaratustra"
Pascal "Myśli"
 
Z uszanowaniem,
Izabella INDIANKA Redlarska 
 
 

7 komentarzy:

  1. Indianko, a słyszałaś o sprawie dzieci z Kurim? To bardzo ciekawa, zagmatwana, a przede wszystkim dziwna i straszna historia. Co o niej myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam. Napisz o co chodzi w tej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego się nie da tak streścić, zbyt skomplikowane. Poczytaj sobie https://kruczek.pl/sprawa-z-kurim/

      Usuń
  3. A slyszalaś o pięciu żołnierzach z Połtawy -zatrważające.

    OdpowiedzUsuń
  4. Indianko zgadnij o kim jest to mowa ? ....Ma wyprany czerep, zaburzoną umiejętność oceny sytuacji, wszystko podlane sosem prokremlowskiej tuby. Zacietrzewiona ruska onuca, jak już słusznie zauważono.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie masz refleksje i opinie z lektury Święty Augustyn "Wyznania"?
    W czyim tlumaczeniu to studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze tego nie czytałam. Zostawiam sobie tę lekturę na lato.
    Teraz nie mam czasu wgłębiać się we wszystko. Musze selekcjonować.

    Dzisiaj zaczynam nowy projekt naukowy, bardzo wymagający intelektualnie. On mnie pochłonie w całości. To jest bardzo ważny projekt, dlatego muszę go dopilnować.

    Poza tym chodzą mi po głowie różne pomysły i zapewne zaowocują czymś konkretnym.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!