poniedziałek, 7 lutego 2022

Czas start: DZIENNIK USTAW

Niech nikt i nic nie waży się mi teraz przeszkadzać. :)
Mam do przeczytania 30 stron DZIENNIKA USTAW dotyczącego
OBWIESZCZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 29 lutego 2016 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie „Zasad techniki prawodawczej”
 
Zasnęłam dzisiaj w nocy dopiero po 2.00 mimo moich starań, by to było wcześniej. Trudno.
Ale obudziłam się o 7.00, ogarnęłam nieco i o 8.15 zaczynam czytanie. 
 
Po przeczytaniu tego tekstu mam ułożyć regulamin. 
 
Indianka czytająca
 
 
 

 

92 komentarze:

  1. Spałam przy otwartym oknie całą noc, więc mózg dotleniony.
    Czuję się nienajgorzej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli 5 stron zajmuje ci 50 minut to wychodzi że na przeczytanie tego czego zamierzasz potrzebujesz 300 minut czyli o.k 5 godzin to niedużo. Czy jak mózg przewietrzony to inaczej on pracuje ? A jak się czujesz po operacji wątroby - jest wszystko o.k ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątroba nie była ruszana. Co innego mi wycięto.
      Wycięli mi woreczek żółciowy z kamieniami, także teraz muszę uważać co jem i w jakich ilościach na raz.

      Usuń
  3. Przeczytałam 8 stron i muszę zrobić przerwę, bo mi się spać chce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pora na drzemkę czyli dospanie po nieprzespanej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bana na fb, to co cię zajmuje że siedzisz po nocach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam epopeję na temat mojej nieobecności na uczelni prawniczej na prośbę profesora. Trochę zeszło do późna.

      Usuń
    2. Od kiedy nie obowiazuje l4 tylko epopeje hahah słaby kit dla niewtajemniczonych

      Usuń
    3. Ojej epopeję piszesz. Kto wie może wyjdzie coś z tego na miarę Pana Tadeusza . A ty mieszkasz z widokami jak w Panie Tadeusza . Życzę podobnego sukcesu .

      Usuń
  6. UUUuuu... trochę się pospało :)
    Teraz Egipt podczas posiłku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Popatrz i podziwiaj innych :) Wielkieś mi uczyniła pustki w grupie mojej,
    Moja droga Izabelo, tym zniknienim swoim.
    Pełno nas, a jakoby nikogo nie było:
    Jedną maluczką duszą tak wiele ubyło.
    Tyś za wszytki mówiła, za wszytki śpiewała...
    Ostatnie ogórki, ostatnie ogórki 🎼🎤

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej to ty śpisz w dzień A w nocy się uczysz ? Jaka ta nauka jest męcząca. Pozdrawiam pro Bono :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie wybieraj Grecję podczas posiłku. Egipt jest zbyt muzułmański .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faraonowie pochodzili z innego gatunku istoty rozumnej, więc to ciekawy kraj.

      Usuń
  10. Egipt jest na tapecie na mojej macierzystej uczelni, więc o Egipcie oglądam podkasty gdy nie czytam zasad konstruowania ustawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co prawda tylko 8 stron przeczytałam, ale już wiem, że kilka zasad złamano pisząc ustawę o ochronie zwierząt. Sejm partaczy stworzył legislacyjnego bubla, który krzywdzi ludzi :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. siebie do grupy chyba, wesoła ferajno :D

      Usuń
    2. Jak ci się spieszy to przeczytaj ustawę i znajdź te punkty, które mówią o tym, że ustawa o ochronie zwierząt to bubel legislacyjny.

      Usuń
  13. Wychodzi na to że przez nieprzespana noc mam cały dzień zmarnowany.
    Jestem zmęczona cały dzień. Zmęczona i nieprzytomna

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo wszystko dobra rada. Nie możesz spać w dzien. Musisz przetrzymać nawet jeśli jesteś bardzo śpiąca. Wiem że to będzie okropne przeżycie ale wtedy przepisz całą noc i powoli będziesz regulować cykl spanie w nocy, w dniu nauka/robienie czegoś pożytecznego. Internety i fejsbuki w tym nie pomagają więc o 22 definitywnie odkładaj tablet.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Co masz zrobić jutro zrób dziś. Jest takie przysłowie - warto z niego korzystać.

      Usuń
  16. O nieeeeeee nie ma nowej grupy Indianki na FB, nie ma konta Indianki na FB! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie płacz kochanie, coś się wymyśli :)

      Usuń
    2. Walentynki się zbliżają A ty wyznajesz miłość kobiecie . Jesteś lesbijką czy nie w końcu?

      Usuń
    3. Pogięło? Gdzie ja komu miłość wyznałam???
      Absolutnie nie jestem lesbijką. Zapomnij o tym.

      Usuń
    4. Napisałaś -Nie płacz kochanie- do kogoś zrobiłaś te wyznanie . Na 80- 90% jest to kobieta . Być może jest to Elżbieta Kozłowska . Bardzo zdziwilaś mnie tym .

      Usuń
    5. Krążą plotki że jakaś Niemka jest u ciebie . Czy to jest prawda ? Ponoć często jesteście razem . Nie ma się czego wstydzić Konopnicka też żyła z kobietą .

      Usuń
    6. Na 99 procent to jest mężczyzna.
      Baby mnie nienawidzą z zawiści. Zazdroszczą mi wolności, samodzielności, kreatywności i pięknego Rancho.
      Większość bab to zawistne krowy.

      Usuń
    7. No to 1% to byłam ja i możesz sprawdzić po i.p., że obydwa z których są wysyłane komentarze są takie same hihi

      Usuń
    8. Mogę ci dodać, że w podstawówce i w szkole średniej, oraz na studium hotelarskim siedziałam w ławkach po kilka lat z koleżankami i jakoś w żadnej się nie zakochałam i z żadną nie przespałam. Dziwne?

      Usuń
    9. W szkole podstawowej to chociaż połowa klasy to byli chłopcy, niektórzy mi się podobali, ale w szkole średniej to nie było na kim oka zawiesić, same baby w klasie przez kilka długich lat. Podobnie na studium hotelarskim.

      Usuń
  17. Facebook zawiesił mi konto. Odwołałam się.

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Normalnie bym nic nie robiła, gdyby mi konta nie zawieszono, ale skoro zawieszono, to się zmobilizowałam do większej akcji i reakcji :)

      Usuń
  19. Trzeba było być grzeczną to by bana nie było 🤷‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam grzeczna, po prostu trolle na mnie doniosły i doprowadziły do zawieszenia konta. Ja nic nie robiłam - jestem od kilku dni zablokowana przecież.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak mi Facebook konto skasuje permanentnie, to skasuje. To już na Facebooku ze mną nie będzie kontaktu, ale będzie gdzie indziej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ponieważ faszystowsko-żydowski Facebook notorycznie blokuje mi konto, a teraz nawet zawiesił, a pozwala, by mnie hołota lżyła - to w takim razie już ja coś alternatywnego wymyślę. Zdam się na moją kreatywność. Nie będzie mi żyd mieszał w moich postach i profilach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założysz kolejnego fejka mu na złość ??? :D

      Usuń
    2. Bój się annunaków, Iza! Jaka hołota... Jakie lżymy? My okrutnie rozpaczamy nad Twoją nieobecnością w naszej grupie! Oczekujemy Twojego powrotu jak pierwszej gwiazdki, a Ty tak nieładnie nas pomawiasz :(

      Usuń
    3. Już ja widziałam tę zmowę na donoszenie na mnie z powodu posta o złodziejce Kozłowskiej...

      Usuń
  23. Indi załóż nowe konto na maila :)
    I już ekipa się zebrała z protestem do FB i żyda właściciela co by ci konto oddali, tęskno za tobą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się, bo żydowski Pegasus mnie namierza po IP i po urządzeniach, więc nie mogę fejkowego konta uruchomić.

      Usuń
    2. Dobra, słuchaj, pomogę Ci. Jak masz otwarta przeglądarkę (czyli internet) to wchodzisz w prawym rogu w taki kwadracik. Masz tam historię. Musisz wyczyścić z historii pamięć podręczna i pliki cookies. Zapisz sobie hasła gdzieś w zeszycie, bo wyloguje Cię to automatycznie z innych kont. Potem załóż nowego maila, wejdź na stronę FB i spokojnie możesz zakładać następne konto (tylko może póki co zrob się na Indianke redlarska albo na Izabelę Indianke żeby FB nie skojarzył cię po danych, które podałaś wcześniej). Powodzenia

      Usuń
    3. Jeszcze jeśli masz internet z telefonu to go po prostu wyłącz, w sensie odłącz. Wyłącz i załącz też telefon (restart)

      Usuń
    4. Oj nie wiem... Nie chce mi się... Potrzebuję tych haseł by się logować do różnych serwisów.

      Usuń
    5. Poza tym Facebook mnie kojarzy po "Indiance" i "Redlarskiej".

      Usuń
    6. Dajesz Iza! Nazwij się jakoś inaczej, kreatywna jesteś, coś wymyślisz!

      Usuń
    7. No cóż, skoro spisanie paru haseł to dla Ciebie taki problem... :/ Nick możesz mieć dowolny, Słowianka z Mazur, o!

      Usuń
    8. Dobra, jutro się nad tym zastanowię. Boli mnie głowa i muszę się uczyć, nie mam czasu teraz na wbijanie się na portal, poza tym nie mam ochoty, bo to głupi portal.

      Wbiję się na inne portale i tyle.

      Usuń
  24. Iza Internet jest wielki tak jak twoja kreatywność. Możesz się produkować gdzie chcesz . Może idź na jakieś ciekawe studia ? Swoją wiedzą zagniesz każdego.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem na ciekawych studiach :D
    Teraz się nad nimi skupię, bo i tak na Facebooka nie mogę wejść.

    Nie tylko że mam konto zablokowane na Facebooku, ale i zawieszone.
    Nie widzę co się dzieje na Facebooku. :(
    Na pewno larwy mnie dalej oczerniają parszywie. :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Izo, nie oczerniamy cie. Bardzo bardzo za tobą tęsknimy. Tworzymy sobie memy, wspominamy dobre czasy kiedy jeszcze mogłaś z nami rozmawiać, nawiązujemy przyjaźnie i czekamy na twój powrót w wielkim stylu <3

      Usuń
    2. Facebook od 2013 roku hoduje na swoim łonie żmiję, która mnie kąsa. żmija nosi nazwę Rancho de syf. Mnie zaś notorycznie blokuje za byle co, albo bez powodu, a teraz zawiesił mi konto. W związku z tym zbojkotuję chuja i nie będę się tam wbijać w ogóle.

      Usuń
    3. Indi, ale ty lubisz rozmawiać z ludźmi a ludzie z Tobą na FB. Skoro oni robią memy ty też możesz zrobić mema z ich rybami z fb. Zejdą wtedy z tonu. Nie ma co czytać :(

      Usuń
    4. Z ich ryjami miało być, przepraszam :)

      Usuń
    5. Wiadomo, że przebrzydłe larwy mają ryje, albo paszcze, a nie buźki. :D

      Usuń
    6. Jak wrócisz na fejsbuczka to pokaże ci swój ryj.

      Pozdrawiam, Bona.

      Usuń
    7. Ja bym się nie dała i mimo wszystko na przekor im wszystkim założyła konto. Ku chwale ranczo

      Usuń
  26. Nie szkodzi, tu tez nieźle pierdolisz :D

    OdpowiedzUsuń
  27. A to zgodne z konstytucją jest żeby zmuszać do łykania piguł?

    OdpowiedzUsuń
  28. Iza a właściwie po co Ci te zwierzęta. Zawsze w szkodę wchodziły, ogród ci niszczyły. A teraz masz niesamowitą okazję stworzyć prawdziwy bajeczny ogród marzeń! Masz tyle pomysłów, kochasz kwiaty, olać jakieś cukinie, wyglądają jak łopian czy innych chwast - możesz puścić wodze fantazji i zrobić naprawdę szałowy ogród! Mnóstwo rabat kwiatowych, skalniaki (masz tam kamieni kupę), miniwodospad, no i część warzywną oczywiście. Wyobrażasz sobie, jak latem zasiadasz w pięknej sukni pod cienistym drzewem morelowym, dokoła wszystko tonie w kwiatach, przylatują pszczoły i motyle. Mogłabyś mieć kącik ziołowy, estragon, lubczyk, rozmaryn, bazylia i wiele innych. Pomidory pod folią miałabyś najpięknejsze w okolicy, z tych różnych luźnych cegieł i kamieni zbudowałabyś sobie piec do pizzy opalany drewnem, są instruktaże na you tube, i pokazywałabyś nam zdjęcia świezutkiej, gorącej pizzy z sosem pomidorowym z własnych pomidorów i listkami świeżej bazylii... Na sto procent zrobisz to wszystko w jeden sezon, bo jesteś zdolna, przewidująca, gospodarna i pracowita! Sąsiadów poskręca z zazdrości.

    OdpowiedzUsuń
  29. Otóż zwierzęta nie wchodziły mi w szkodę, bo w roku 2017 zbudowałam ogrodzenie mego ogrodu. W 2017 roku założyłam ogród. Od roku 2017 uprawiam wszystko co się da uprawiać pod naszą szerokością geograficzną - co roku coś nowego dodaję do mojego ogrodu. Mam drzewka owocowe, krzewy owocowe, kwiaty, winogrona, grzyby, warzywa, truskawki, zioła. Jestem bardzo zadowolona z mojego ogrodu. W tym roku też go będę uprawiać, dlatego śpieszę się z sianiem wczesnych warzyw, aby przygotować sobie sadzonki na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cukinie to są bardzo fajne rośliny - mają jadalne nie tylko owoce, ale także kwiaty, do tego kwiaty są bardzo urodziwe. Moje cukinie rosną jak szalone na kompoście i dają mi mnóstwo jedzenia dla mnie, Brunhildy i moich zwierząt. Moje kury jesienią i zimą jedzą cukinie i dynie. Także kasza z mięsem i warzywami jest gotowana psom właśnie na bazie cukinii.

    OdpowiedzUsuń
  31. "Wyobrażasz sobie, jak latem zasiadasz w pięknej sukni pod cienistym drzewem morelowym, dokoła wszystko tonie w kwiatach, przylatują pszczoły i motyle." - ale ja już to sobie stworzyłam w ten sposób :) Dodatkowo po ogrodzie biegają koty i pieski :)

    OdpowiedzUsuń
  32. "zbudowałabyś sobie piec do pizzy opalany drewnem" - nie mam nic przeciwko takiemu piecowi na podwórku, ale ja mam w domu piec i tam piekę. Mam w piecu kilka piekarników do pieczenia mięsiwa, chleba, ciasta. Pizzę też można upiec u mnie w piecu. Kupiłam sobie niedawno fajną formę ceramiczną do pieczenia pizzy i będę piec :) Na razie w nowych formach upiekłam kaczkę i chleb. Kaczkę już zjadłam. Chleb jeszcze został. Jak go zjem to upiekę pizzę, bo zaopatrzyłam się w porządną stolnicę do wyrabiania ciasta na pizzę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Od roku 2017 uprawiam regularnie ogród corocznie czyli już od kilku lat:
    2017
    2018
    2019
    2021
    i teraz będzie piąty sezon w roku 2022.
    Co roku też ten ogród powiększam. Zakładam nowe rabaty, dosadzam nowe rośliny. Ogród się rozwija.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ominęłaś rok 2020 :( jaki tego powód ? Nie było w tym roku ogrodu?

      Usuń
  34. W roku 2016 zaczęłam przygotowania do ogrodu - nacięłam i okorowałam słupy ogrodzeniowe. W 2017 wynajęłam spychacz aby wyrównał teren pod ogród i by wykonał dojścia do wody, do rzeczki - celem ułatwienia nabierania wody do podlewania ogrodu. Wszystko było dobrze przygotowane pod ogród. Ogród porządnie ogrodzony jest i ogrodzenie spełnia swoje zadanie. Konie mi tutaj ani owce nie wchodziły.

    OdpowiedzUsuń
  35. "Mogłabyś mieć kącik ziołowy, estragon, lubczyk, rozmaryn, bazylia"

    - kącik ziołowy już mam, do tego na łąkach rośnie dziko mnóstwo wartościowych ziół leczniczych. Na brak ziół to ja nie narzekam :) Jem je codziennie w sezonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że ciebie ciągnie do ziół i ziółek to widać z daleka . Niezłe z ciebie ziółko :)

      Usuń
  36. Pomidory też uprawiam, nie zawsze się udają, raz zaraza zniszczyła mi piękną uprawę, ale w tym roku będzie lepiej, bo wiem co mogło tę zarazę sprowokować, więc będę uważać.

    OdpowiedzUsuń
  37. W zeszłym roku pomidory się nie udały, ale za to ogórki tak i to różne fajne odmiany, także różne smakowo i kształtowo.

    Po prostu trzeba pomidory wcześniej wyhodować w domu, aby potem gotowe sadzonki wysadzić do ogrodu lub pod folię.

    OdpowiedzUsuń
  38. To co myślą i robią sąsiedzi w swoich ogrodach niewiele mnie interesuje. To ich sprawa. Część z nich w ogóle ogrodów nie uprawia. Ci co uprawiają, to sami nie kopią szpadlem tylko im rodzina orze lub wynajmują traktor aby im zaorał, a ja kopię szpadlem, także u mnie uprawa jest bardzo pracochłonna, ale gdy wrócą konie to mi pomogą zaorać i zabronować ziemię w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Aaa... Bo na tych zdjęciach co pokazywałaś, to było kilka rządków warzyw i to wszystko, pomidorów nigdy (raz pisałaś, że jeden pomidor sam ci wyrósł na kopoście i miał jeden owoc). A koper i szczypior to nie są zioła. A drzewka to chyba na łące rosną, tak wyglądało na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dynie to owszem, ale cukinii nie da się w żadnych warunkach przechować do zimy, więc coś koloryzujesz.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie pamiętam jakie zdjęcia zamieszczałam, ale warzyw ci u mnie był dostatek latem. Były mniejsze, średnie i ogromne rabaty. Uwierz, było co jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cukinie, gdy mają twardą, zdrewniałą skórę, to trzymają się długo, do stycznia, nawet lutego.

    OdpowiedzUsuń
  43. Pomidorów to mi porosły piękne krzewy i zaczęły już owocować gdy się wdała zaraza i zniszczyła plon.

    Ale wcześniej hodowałam pomidory koktajlowe i one udały się. Jadłam swoje pomidorki :)

    W tym roku będę pod folią uprawiać pomidory, więc szybciej się będą rozwijały i dojrzeją.

    No i zacznę je siać już w marcu, może pod koniec lutego.

    OdpowiedzUsuń
  44. Z ziół sianych to rośnie u mnie mnóstwo majeranku.
    Rośnie też tymianek oraz cała masa dzikich ziół. Mam niezwykle bogate botanicznie łąki. Jest co zbierać, dlatego zapisałam się na studium farmaceutyczne aby nauczyć się robić z tych ziół leki.

    OdpowiedzUsuń
  45. A przeczytałaś program studium farmaceutycznego? Przecież tam nie uczą robienia leków tylko jak wydawać chemiczne leki w aptece...

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!