czwartek, 10 lutego 2022

Manipulacje kliki wyrywkowymi fragmentami wyroku w sprawie o konie

To co sobie ubzdurzyli psychiatrzy to jedna sprawa - według nich byłam niepoczytalna w chwili popełnienia czynu (ale ja żadnego czynu nie popełniłam, także to bez znaczenia, że oni sobie wymyślili niepoczytalność), a to że w procesie ustalono, że nie doszło fizycznie do żadnego znęcania ani zaniedbywania - to druga i najistotniejsza sprawa. Zostałam uznana niewinną niezależnie od opinii psychiatrycznej.

Z wyroku sądu wynika, że ja zarzucanego czynu nie popełniłam w ogóle, a nie dlatego, że byłam niepoczytalna. Nauczcie się czytać wyroki ze zrozumieniem i nie manipulujcie.
 
Indianka uważna 
 
Ps.
"Strefa 31" to zabawny mem :D
Uśmiałam się jak norka :D
 
I tego się trzymać - nie włazić na moje włości bez powiadomienia mnie i mojej zgody.
Pamiętajcie, że jako licencjonowana "niepoczytalna" mam prawo rzucać różnymi przedmiotami bez żadnych konsekwencji karnych :D
 
A pies Bandzior nie toleruje obcych. ;)

28 komentarzy:

  1. Licencjat z szurostwa to nie w kij dmuchał.Gratki czubku

    OdpowiedzUsuń
  2. Sami widzicie, stalkerzy i inni podpierdalacze, że teraz to mi możecie wszyscy skoczyć :D Jestem nietykalna :)
    Mam licencję na bezkarność :D
    Chociaż o nią nie prosiłam, ale skoro dali kwity, to są :D
    Specjalny immunitet mam :D
    Księżniczka Isabelle jest nietykalna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje rzucanie oskarżeniami tez podpada pod niepoczytalność.

      Usuń
    2. Dzidzia, ty nawet nie wiesz, co ci szykują. Nie cieszyłabym się na twoim miejscu. Jak trafisz do szpitala psychiatrycznego, to już z niego nie wyjdziesz, tyle podpowiem.

      Usuń
    3. "Twoje rzucanie oskarżeniami tez podpada pod niepoczytalność." - i tu jest "pies pogrzebany" - o to chodziło, by chronić dupę winnego przestępstw wójta - po to mi niepoczytalność wymyślono, by podważyć moje słuszne oskarżenia. Wójt zagłodził moje owce i kozy. Psychiatrzy w województwie warmińsko mazurskim nie są od leczenia, tylko od fabrykowania fałszywych opinii na korzyść przestępczych urzędników. Mogli zostać przekupieni.

      Usuń
    4. Izabela ale oni oni są fachowcami w swej dziedzinie - podważasz ich kompetencje ?

      Usuń
  3. Ale to nie jest wyrywkowy fragment, jest wrzucone całe uzasadnienie (jedynie bez ustawy o ochronie zwierząt, która jest na początku), przecież dostałaś to samo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ojej ojej - co tu się stało ugułem ? Masz immunitet niczym poseł w sejmie i senator w senacie. Ty to masz ten flow.

    OdpowiedzUsuń
  5. No no, pamiętaj tylko że tacy nietykalni, kiedy zagrożą otoczeniu, to lądują w kaftanie w pokoiku bez klamek :D To jak, zamierzasz skorzystać z "immunitetu"? Nawet się mogę w tym celu poświęcić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba się poświęcać. Jak będzie potrzeba, to ją wsadzą. Kto uwierzy psychicznej babie, jak będzie protestować, że to sfabrykowane??

      Usuń
    2. No dokładnie, teraz wystarczy iść na policję i powiedzieć, że Redlarska wyskoczyła z krzaków z nożem w ręku, wyzywała od złodziei i miała obłęd w oczach. Zaostrzenie choroby przebiegające z agresją i pokoik bez klamek zapewniony. Nikt nie ma interesu w tym, żeby stamtąd kiedykolwiek wyszła, a wręcz przeciwnie.

      Usuń
    3. Tak działa urzędniczo-policyjna mafia na Mazurach - wrabia normalną osobę w psychiatryk, aby przejąć jej gospodarstwo za darmo.

      Z tego samego względu mafia pomówiła mnie o zaniedbywanie zwierząt i ukradła zwierzęta pod tym fałszywym zarzutem.

      Usuń
    4. Sama jesteś sobie winna, trzeba było na badaniach trzymać gębę na kłódkę, bo to w twoim interesie było. Teraz ta choroba psychiczna już się nie odczepi, masz to orzeczenie na zawsze. I wierz mi, jeszcze będziesz płakać z tego powodu. Nikt nie będzie w stanie ci pomóc.

      Usuń
    5. Nie pierdol - niczego nie jestem winna. Po prostu podstawieni psychiatrzy piszą to, za co mają płacone. Ich wymysły na mój temat nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Można gdybać, że są kiepskimi psychiatrami, ale ja sądzę, że dostali takie zlecenie by mnie udupić i zrobili to czego od nich oczekiwano.

      Jeden z tych psychiatrów aż podskoczył, gdy powiedziałam, że wójt doprowadził do śmierci moje stado owiec i kóz i gorąco zaprzeczał. Jak mógł zaprzeczać? Przecież nie był przy tym, jak wywożono zdrowe i żywe zwierzęta z mojej farmy, ani nie był u wójta na farmie, gdzie oni truli i głodzili mojej stado. Podstawiony gościu i tyle.

      Usuń
    6. Jak masz dowody na popełnienia przestępstwa, to idź na policję i do sądu, a ty odpowiedziałaś o tym psychiatrom i jesteś zdziwiona, że orzekli urojenia. Tak, bez dowodów są to urojenia, a nie podstawieni psychiatrzy.

      Usuń
  6. Jak mogą psychiatrzy wymyślić niepoczutalność?

    OdpowiedzUsuń
  7. Księżniczkę się zamknie w komnacie bez klamek i pozamiatane 😎

    OdpowiedzUsuń
  8. Nietykalna księżniczko imć pani wysokość czy pamiętasz kiedy pisałaś ten post bardzo fajny mimo iż stary chyba bardzo aktualny. Indianka postanowiła, że do końca tego roku załatwi wszystkie niezałatwione i nierozwiązane sprawy w tym rozczesze swoje miękkie, jedwabiste włosy. Włosy wypadają garściami z niedożywienia. Brak Indiance mięsa. Powinna mieć włosy do pasa albo dłuższe – od lat ich nie ścinała, a włosy sięgają zaledwie do ramion.

    Wykąpała się wreszcie wczoraj nagrzawszy sobie na piecu mnóstwo gorącej wody.
    Umyła włosy, namaściła zawiesistą odżywką i rozczesała 3 niezniszczalne, sfilcowane dready. Nad jednym z nich trzeba będzie jeszcze popracować, bo bardzo mocno sfilcowany i trudny do ruszenia. Dziś ubrała się odświętnie na ile to możliwe na farmie, gdzie jest mnóstwo brudnej roboty na co dzień. 

    Po kąpieli, rozczesaniu włosów i przebraniu się w czyste ciuszki czuje się lepszym człowiekiem. Teraz pora ruszyć wszystkie zalegające, nie załatwione sprawy.  Musi zdążyć przed nowym rokiem.

    Myśli Indianki wirują wokół nowych pomysłów i projektów. Najpierw musi oczyścić przestrzeń swego umysłu ze spraw, które ją męczą i jej przeszkadzają. Wtedy będzie mogła jej wspaniała kreatywność rozwinąć szerokie jak u orła białego skrzydła :) Leć orle sokole !

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam. Włosy rozczesane. Ciało wykąpane. Ciuszki czyste ubierane. Dwie sprawy sądowe wygrane.
    Teraz realizacja planów czyli studia. Po sesji egzaminacyjnej zajmę się oszczerczymi larwami. Będzie orli lot i łomot :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeslijcie mi screeny tego publikowanego na Facebooku wyroku.
    W całości!

    Rancho(@)adres.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale po co, opublikowane to co u ciebie

      Usuń
    2. Załóż konto na FB to sama zobaczysz i nie będziesz się musiała nikogo prosić o przesłanie

      Usuń
  11. Jak tam, dużo rozmawiasz przez GG?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku jejku ojej straszne to - współczuję

    OdpowiedzUsuń
  13. No i zajebiście! Teraz można cię zamknąć w psychiatryku na wieki. Bez internetu. Hahahhahaahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło

      Usuń
  14. Ja bym wolała ponieść konsekwencje karne, niż wylądować w psychiatryku, bo jako więzień masz prawa, chociażby do kontaktu ze światem, jako pacjent zakładu zamkniętego, nie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakby was przebadać, to każdy z was zakwalifikowałby się do psychiatryka, grubo przede mną.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!