czwartek, 13 maja 2021

Co lubią ziemniaki?

Kobieta mi strasznie marudzi na Instagramie, że nie posadziłam ziemniaków 😂
No to posadzę. 😁
Ostatni moment na sadzenie ziemniaczków - sprawdziłam.

W zeszłym roku siałam cukinię i dynię na kompoście i pięknie obrodziły, a w tym roku to już nie powinno się tego robić - czas zmienić stanowisko, więc kompost zostanie wykorzystany na uprawę ziemniaków.
Bulwa lubi żyzną, pulchną ziemię.

Indianka

Wskazówki

Ziemniaków nie powinno się sadzić przed i w następstwie po innych roślinach psiankowatych (papryka, pomidor) oraz okopowych (burak, marchew, rzodkiewka, brukiem). Dobrym przedplonem są dla niej rośliny strączkowe, zboża i nawozy zielone (oprócz łubinu nasiennego).

https://youtu.be/Ig6_qoGYNnk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!