wtorek, 25 maja 2021

Dla takich chwil warto żyć

10 komentarzy:

  1. Dla takich chwil warto żyć:) Gdzie jest no gdzie ? Ten skarb co Indianką zowie się ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj jestem - kompletnie zmarnowana. Bardzo źle się dzisiaj czuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego dziś źle się czujesz? Co się stało ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyrządzono mi wielką krzywdę - nie pierwszą.
    Tym razem zła kobieta postanowiła mnie dobić.
    Jestem kompletnie załamana. Oczy tak spuchnięte od płaczu, że ledwo widzę. Mam depresję. Nie mam już siły.

    Nie potrafię tego zrozumieć, że po tej ziemi chodzą i szkodzą bliźnim ludzie tak podli, tak pozbawieni sumienia i elementarnej przyzwoitości ludzkiej... To ponad moje siły.:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto to jest ta zła kobieta ? Proszę doprecyzować .

      Usuń
  5. Uspokój się, pisz jakie uzasadnienie było, odwołasz się

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Izabeli co nie zabije nas to nas wzmocni . Dla takich chwil warto żyć! GŁowa do góry alleluja i tam gdzie króluje ojciec Rydzyk . Z Bogiem !

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy Ty się w ogóle modlisz do Boga, odmawiasz różaniec jak prawdziwa chrześcijanka, bo wygląda tak jakby Bóg Cię nie wspierał. Smutne to chociaż ciągle się powołujesz na bycie chrześcijanką a masz jak w piekle.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to za zła kobieta i co zrobiła? Jak można pomoc? Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej ta zła kobieta to pani sędzia czy kogo masz na myśli ?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!