niedziela, 30 maja 2021

Zielone pastwiska

Przeszłam się po moim polu szukając drzewek owocowych i znalazłam kilkanaście, w sumie około 20stu. Cześć z nich to już dorosłe drzewa kwitnące i niebawem owocujące, a część nadaje się jeszcze do przesadzenia.

Chcę posadzić w pobliżu domu kilka fajnych drzew owocowych. Wykopywanie drzewek to jednak bardzo pracochłonna praca jak się przekonałam o tym ostatnio na polu południowym. Bardzo głęboko ukorzenione i trzymają się bardzo twardo ziemi.

Może od strony północnej będzie łatwiej wykopać, bo tam mam bardziej grząskie i pulchne podłoże miejscami. Znalazłam głównie drzewa jabłoni i gruszy oraz głogu.

Przy okazji miałam możliwość zaobserwować jak pięknie zazieleniły się moje łąki i pastwiska, aż szkoda, że nie ma tutaj zwierząt żeby mogły korzystać z tych urodzajnych łąk.

Chyba dam ogłoszenie o wydzierżawieniu ziemi.

Izabella Redlarska

1 komentarz:

  1. Nie myślałaś o zbieraniu ziół i sprzedaży ich w ramach działalności nierejestrowej?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!