piątek, 21 maja 2021

Posiedzenie sądu w sprawie koni

Wczoraj było posiedzenie sądu w sprawie koni i psa zagarniętych przez Fundację Molosy Adopcje.

Ja składałam wyjaśnienia na prośbę sędziego Mariusza Mazura. To było miłe i pozytywne, pomocne, że zachęcał mnie do składania wyjaśnień, bo ja już mam dosyć tego tematu - napisałam już tyle pism tak obszernych i szczegółowych na temat warunków panujących na mojej farmie i sposobu hodowli, że już nie miałam siły tego ponownie powtarzać.

Bardzo dobrze, że mnie zmotywował i powtórzyłam to i zostało to zaprotokołowane. Moje zeznania są w protokole oraz są nagrane na nagraniach. Są widoczne w systemie. Prokuratura krajowa może zajrzeć do systemu i sobie przeczytać oraz odsłuchać.
Posiedzenie sądu było nagrywane przez sąd oraz przeze mnie osobno.

Byli przesłuchiwani pierwsi świadkowie. Przesłuchiwałam weterynarzy Józefa Szemisa i Piotra Chlebusa z Vetolu, z Olecka.

Ogólnie z ich zeznań wynika, że na moim gospodarstwie nie było żadnego znęcania się nad zwierzętami, a zwierzętom zapewniałam opiekę weterynaryjną i paszę.

Ponadto z moich zeznań i zeznań weterynarzy wynika, że więcej niż minimalne warunki utrzymania zwierząt gospodarskich są spełnione na moim gospodarstwie. Warunki chowu są bardzo dobre i zbliżone do naturalnych.

Według standardów unijnych minimalne warunki utrzymania to wiata dla zwierząt czyli budowla składająca się z czterech kolumn i zadaszenia, natomiast na moim gospodarstwie znajdują się dwa budynki gospodarcze w tym jeden jest użytkowany dla zwierząt i jest on ogromny - wystarczająco pojemny aby zmieścić wszystkie moje zwierzęta. Budynek składa się z czterech masywnych ścian, dachu krytego dachówką oraz jest wyposażony w trzy wejścia i 11 okien, w tym w większości przeszkolonych.

Oczywiście podczas posiedzenia sądu nie brakowało gorących momentów i emocji związanych z przesłuchiwaniem weterynarzy.

Najbardziej rzetelnie i najuczciwiej zeznawał Piotr Chlebus.

Natomiast Józef Szemis skłamał, że nie badał koni na moim gospodarstwie przed ich wywiezieniem przez fundację.
Na szczęście są nagrania jak on to robi.
Na filmie widać także moje konie, które wyglądały dobrze w dniu 8 kwietnia 2019 roku.

Oczywiście nie omieszkam wytknąć weterynarzowi kłamstwa podczas posiedzenia sądu. Pan weterynarz aż się zagotował. Chyba się nie spodziewał, że jest nagrany jak bada konie 😂

Oczywiście mogliby się postarać bardziej w swoich zeznaniach, no ale wiadomo, że są z przeciwnej strony barykady, że są po stronie złodziei, którzy okradli moje gospodarstwo, więc to rzutuje na ich zeznania, tym bardziej, że złodzieje ich opłacili - opłacili ich usługi.

Słuchając zeznań weterynarzy doszłam do wniosku, że ktoś ich wprowadził bardzo mocno w błąd co do mnie i do moich zwierząt i całej tej sytuacji związanej z grabieżą zwierząt z mojego gospodarstwa. Ktoś im wmówił, że moje zwierzęta nie należą do mnie tylko do złodziei. Panowie nie znają się na prawie i łyknęli tę ściemę. Podejrzewam, że to inspektor Powiatowego Inspektoratu Weterynarii i wójt gminy Kowale Oleckie wsadzili ich na minę, wrobili ich.

Jak sądzicie, dlaczego weterynarz Józef Szemis kłamie, że nie badał koni na moim gospodarstwie w dniu 8 kwietnia 2019? Jakie mogą być motywy? Zastanawia mnie to.

Izabella INDIANKA Redlarska

11 komentarzy:

  1. A na czym to badanie polegało? Rzucił okiem i poszedł? Czy coś więcej? Wystawił opinię pisemną?

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosimy pokaż Indianko kochana film z badań koni, to ocenimy i poprzemy Cię na ile możliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekaw filmu z wizyty weterynarza żeby ocenić kłamstwa i motywy. Student prawa Marcin.

      Usuń
  3. Czy wyrok będzie podlegał natychmiastowej wykonalności, wiesz może? Czy organizować opiekę dla zwierząt?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będzie wyroku, tylko postanowienie o umorzeniu sprawy przeciwko mnie.
    Wójt będzie musiał oddać owce i kozy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wójt oddał dwa psy, a teraz będzie musiał oddać owce i kozy, a zaraz potem Kozłowska będzie musiała oddać konie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z jakiej racji umorzenie? Na podstawie czego?

      Usuń
  6. Nic ci nie oddadzą. Te konie są od dawna w Różalandzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sprawie koni, którą prowadzi mój ulubiony sędzia Mazur są rzetelnie przesłuchiwani świadkowie i biegli, a w sprawie owiec sędzia Janeczek dąży do zamknięcia sprawy bez przesłuchiwania moich świadków.

    OdpowiedzUsuń
  8. A to ci Janeczek 😳 uważasz że szkodzi tobie ?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!