piątek, 21 maja 2021

Zażalenie na zarządzenie z dnia 11 maja 2021 o uznaniu zażaleni

PR 1 Ds. 16.2021
Niedopełnienie obowiązków przez wójta Kowal Oleckich Krzysztofa Locmana

Sąd Rejonowy w Olecku

za pośrednictwem

Prokurator
Lucyna Jolanta Buczek-Borowska
Prokuratura Rejonowa w Olecku

Zażalenie na zarządzenie z dnia 11 maja 2021 o uznaniu zażalenia z dnia 5 kwietnia 2021 na zarządzenie o odmowie przyjęcia zażalenia z dnia 25 marca 2021 za bezskuteczne w sprawie PR 1 Ds. 16.2021

O ile sobie dobrze przypominam, ja wniosłam zażalenia za pośrednictwem specjalnie zaprojektowanego do kontaktów z urzędami i instytucjami rządowego portalu ePUAP, gdzie użyłam podpisu elektronicznego, aby podpisać moje pisma, zatem dopełniłam wymaganych prawem formalności.

Pismo zostało wysłane w terminie oraz podpisane elektronicznie, a mój podpis został potwierdzony przez bank weryfikujący osobę podpisującą.

Zatem wnoszę o uznanie mojego zażalenia za złożone w terminie i prawidłowo.

Wnoszę o wszczęcie śledztwa w sprawie niedopełnienia obowiązków przez wójta Kowal Oleckich Krzysztofa Locmana. Wnoszę o przyznanie adwokata z urzędu do niniejszej sprawy.
Będę występować w tej sprawie jako oskarżyciel posiłkowy.

Hodowca Izabella Redlarska, Rancho Romantica Rebelle,
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, +48506200135
https://zwierzetaindianki.blogspot.com/ https://www.instagram.com/izabella_redlarska/ www.garnek.pl/indianka/a https://www.youtube.com/user/IndiankaCreative/videos?view=0&sort=da&flow=grid
 
PODPISANE ELEKTRONICZNIE i WYSŁANE przez ePUAP

3 komentarze:

  1. Zwracać się do ciebie Hodowco czy Hodowczyni ? Jakie ma Pani zwierzęta w swojej hodowli?

    OdpowiedzUsuń
  2. Both. I tak i tak.
    Jestem hodowcą koni, owiec, kóz, drobiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. A, także hodowcą bydła mlecznego i mięsnego.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!