niedziela, 30 maja 2021

Radni Olecka zajmują się szykanowaniem kobiety

Radni Olecka zajmują się pierdołami, robieniem z igły widły, szykanowaniem niewinnej kobiety za jej wiedzę i poglądy, zamiast pochylić się nad tym, że dopuścili do ogromnych strat finansowych w budżecie miasta.

Nie potraficie zarządzać efektywnie budżetem miasta, ale potraficie drzeć ryje na kobietę, bo ona nie liże dupy Żydom, jak wy to robicie, niczym pajace bez honoru?

Tu jest Polska, nie Izrael i Polki mają prawo mówić co myślą. W Izraelu jest więcej poszanowania wolności słowa, niż w waszej zamordystycznej radzie.

Tam ludzie mówią i piszą co myślą i nie są za to tak szykanowani, jak wy szykanujecie tę biedną kobietę. Wstyd.

Zapiszę nazwiska prześladowców na moim blogu ku pamięci, żeby podczas kolejnych wyborów przypomnieć wyborcom kogo wybrali i na kogo nie głosować. Nie zasługujecie na to, żeby reprezentować mieszkańców Olecka.
Obrzydliwi antypolacy!

Izabella INDIANKA Redlarska

10 komentarzy:

  1. Ta pani to porażka - jak można powiedzieć że w Warszawie stają puste osiedla i Żydzi przyjdą i wymordują Polaków. Ta pani powinna zniknąć z życia publicznego lub ponieść jakąś karę. Na dowód przytoczę opinię jedną z wielu ...“Nie mogłem uwierzyć, że można pleść publicznie takie niedorzeczności podszyte chorobliwym antysemityzmem w polskim wydaniu i być tolerowanym przez swoich […] kolegów radnych” – skomentował Mirosław Wieczorek, szef informacji w oddziałach “Gazety Olsztyńskiej”. I co ty na to Indianko ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porażką to ty jesteś anonimowy głąbie. Jakbyś nie wiedział, ciemniaku, to aktualnie właśnie Żydzi zajmują się mordowaniem Palestyńczyków w Palestynie, a wcześniej podczas komuny zajmowali się mordowaniem Polaków w Polsce i to się może powtórzyć. Samo to, że w polskim prawie jest paragraf o antysemityzmie i na tej podstawie ludzie są prześladowani, a nie ma równoległego paragrafu dotyczącego antypolonizmu i nie są ci, którzy obrażają Polaków ścigania, pokazuje, że coś tutaj jest bardzo nie tak.

      Usuń
  2. Przecież Ty masz sprawy o zwierzęta a nie o Żydów. Nic nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, że zostałam okradziona przez Żydów, ponieważ zarówno wójt Locman jak i inspektor PIW, Salamon to są polskojęzyczni Żydzi, którzy nadużywają władzy do niszczenia mnie i mojego gospodarstwa. Asekurowanie i chronienie łajdaków kosztem skrzywdzonej hodowczyni jest podłe.

      Usuń
    2. No niby Żydzi co cię okradli ale sędziowie też pomagają dla tych Żydów? Jaki mają interes by pomagać Żydom?

      Usuń
  3. OŚWIADCZENIE
    Szanowni Radni, mieszkańcy Olecka oraz wszyscy Ci, którzy są oburzeni moją wypowiedzią na Komisji Skarg Wniosków i Petycji z dnia 20 kwietnia 2021 r., a która została opisana i opublikowana w artykule pod red. Pana Zbigniewa Malinowskiego.
    Pragnę wszystkich, którzy tą wypowiedzią zostali urażeni, z głębi serca przeprosić. Nigdy nie było i nie będzie w moim życiu takich działań, które z premedytacją będą miały na celu poniżenie, upokorzenie, uchybienie czy zhańbienie jakiejkolwiek osoby. Kocham wszystkich ludzi bez wyjątku. Mieszkańcy naszej małej społeczności doskonale mnie znają i wiedzą, że nie jestem rasistką, ksenofobem, czy antysemitką. Moja historia, ze skutkami której teraz przyszło mi się zmierzyć, w swej istocie miała niewinny charakter.
    W Internecie przeczytałam mnóstwo niepokojących, zatrważających, informacji, wieszczących zagładę i wyniszczenie narodów. Autorami tych artykułów są osoby z naukowymi tytułami. Zatrwożona i przerażona, poczułam nieodparte pragnienie podzielenia się tym materiałem. Taka okazja nadarzyła się na Komisji Skarg Wniosków i Petycji.
    Poza protokołem, zacytowałam treści ze strony www.vernoncoleman.org. Kolega Radny dr Józef Krajewski zabrał głos i zdementował te informacje. Po koleżeńskiej wymianie zdań, która uspokoiła moje niepokoje, uznałam sprawę za zamkniętą.
    Niestety tak się nie stało. Nie przypuszczałam, że po wymianie zdań, w luźnej rozmowie, poza protokołem, redaktor Zbigniew Malinowski zamieni wszystko w sensacyjny materiał i opublikuje w gazecie. Tym samym całej sprawie nadał ogólnopolski charakter, kosztem moim i mieszkańców Olecka. Poprzez tę publikację i cytowanie nie moich poglądów jakby były moje, stałam się ofiarą nagonki medialnej, napaści oraz ofiarą powszechnej dezinformacji, która krąży w Internecie. Z przykrością stwierdzam, że ofiarami stali się również inni, radni.
    Publikacja tego materiału dała również możliwość popisu różnym populistom, którzy wietrząc dla siebie chwilę sławy, z lekkością rzucają oskarżenia i osądzają.
    Dzisiaj wiem, że wiedza czerpana z mediów społecznościowych przesiana przez gęste sito, dalej jest mało wiarygodna.
    Szanowni Państwo którzy teraz mnie słyszą w Olecku, w Polsce i za granicą. Wszystkich, którzy poczuli się urażeni, jeszcze raz z głębi serca bardzo przepraszam.
    Bóg mi świadkiem, iż nie było moją intencją obrażanie kogokolwiek.
    Janina Anuszkiewicz

    Fot. Głos Olecka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radna się kaja, za moment pójdzie na kolanach do Jerozolimy przepraszać Żydów za swoje czytelnictwo w internecie, a radni dalej wiercą jej dziurę w brzuchu. Takie ich działanie to się nazywa obsesja kompulsywna. Chyba coś mają z głowami nie tak. Uporczywe dręczenie kobiety, za to, że podzieliła się swoimi obawami to nie jest normalna reakcja.

      Usuń
    2. A jakie jest twoje zdanie na temat Żydów? Koronawirusa? Uważasz że Żydzi maczali w tym palce ?

      Usuń
  4. W następnych wyborach nie powinno być pani Anuszkiewicz . Takie poglądy to może mieć 10 latek A nie dorosła osoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. W następnych wyborach powinna być pani Janina Anuszkiewicz jak najbardziej i jestem pewna, że wyborcy na nią zagłosują.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!