czwartek, 27 maja 2021

Plan na jutro: złożyć wnioski dowodowe do wszystkich spraw

 
Jakoś trudno mi się zorganizować i o wszystkim pamiętać. 
Gdzieś to muszę zapisywać, co mam do zrobienia. Na moim blogu sobie zapiszę :D
 
Ale taka równowaga, takie łapanie balansu typu: kilka godzin pracy fizycznej na świeżym powietrzu i potem kilka godzin pracy umysłowej w domku - to dobry pomysł. Może tylko kolejność zmienić, bo rano jestem bardziej uważna niż po całym dniu pracy na dworze :) Jednak zmęczenie całym dniem pracy rzutuje na umysł. Lepiej pracować umysłowo z rana, tak do południa, potem przerwa na posiłek i siewy warzyw, ziół, kwiatów itp. 
 
Chociaż w sumie zanim wstanę z łóżka już wykonuję pracę umysłową, biurową - na komórce. Taki pracuś jestem :)
 
 

2 komentarze:

  1. Mój Boże, to ile Ty masz tych spraw??!
    Ja myślałam że tylko o konie!

    OdpowiedzUsuń
  2. O owce i kozy i o obrazę złodziei i stalkerów. Żyjemy w kraju w którym przestępcy są górą.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!