piątek, 21 maja 2021

Policjanci i psycholog z Suwałk będą walczyć z żebractwem

Na filmie pani psycholog Beata Andruczyk.

https://youtu.be/RkrHZrFeFzo 

Ja jestem ciekawa, jak policjanci i pani psycholog zapatrują się na żebractwo fundacji pro zwierzęcych rabujących cudze zwierzęta dla celów materialnych i finansowych, na przykład fundacja Molosy Adopcje, która z premedytacją okradła dwukrotnie moje gospodarstwo oraz zorganizowała dwie ogólnokrajowe żebraniny na sfinansowanie udziału w posiedzeniach sądu mecenasa Błażeja Żabińskiego, który działa w interesie fundacji i czyha na każdy mój błąd, by wygrać dla fundacji sprawę o zwierzęta przeciwko mnie?

Fundacja ma finansowanie państwa, fundacja ma finansowanie prywatnych darczyńców, fundacja ma bezpłatną pomoc prawną prokuratora, bezpłatną pomoc policji w rabowaniu mojego inwentarza, po swojej stronie ma sędzię Janeczek, po swojej stronie ma skorumpowany PIW Olecko i wójta Kowali Oleckich, po swojej stronie ma psychiatrę, a ja nie mam nic na swoją obronę i walkę o zwierzęta. 

Wszystkie pisma muszę pisać sama, o wszystko muszę zadbać sama. Nawet nie mam jak się dostać do miasta, by przejrzeć i sfotografować akta. Nie mieszkam w Olecku, nie mogę codziennie sobie podejść na te wyliczone 45 minut.

Ja nie mam takiego luksusu, by wybrać sobie prawnika, który by mnie godnie i z zaangażowaniem reprezentował. Nawet nie mogę się doprosić kopii akt od mecenaski z urzędu. To nie jest w porządku. 😕


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!