środa, 26 maja 2021

Potrzebna efektywna, kompleksowa pomoc prawna by uratować resztę zwierząt z rąk bezwzględnych oprawców

Słuchajcie, potrzebna efektywna, kompleksowa pomoc prawna, aby moje ukochane zwierzątka wróciły do domu (te, które przeżyły gehennę u wójta). Jak ktoś chciałby pomóc, to podam konto do wpłat. Każda złotówka się liczy. Ja nie jestem w stanie sama bronić się i moich zwierząt. Nie mam już siły. Zostałam skrzywdzona - ja i moje zwierzęta. Jeśli ktoś z was ma sumienie i chciałby jakoś pomóc, to proszę o chociaż drobne wpłaty. Konto podam osobom zainteresowanym: Kontakt: rancho@adres.pl

44 komentarze:

  1. Ile jest czasu na zebranie pieniędzy, o jakiej kwocie mowa i czy to zbiórka na prawnika?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dosyć. Jestem tylko człowiekiem, a oni mnie traktują jakbym była kamieniem w który można bezkarnie walić bez końca...
    Boli mnie serce, boli mnie dusza, boli mnie głowa. Nie jestem w stanie się bronić. To za dużo na jedną osobę :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest zbiórka na kompleksową pomoc prawną, w tym na prawnika, biegłych, expertyzy. Wszystko co potrzebne, aby odzyskać zwierzęta i bezpieczeństwo od grabieżczych zakusów fundacji i nieuczciwych urzędników.

    W tym chodzi o pomoc dla mnie, bo chcą mi wyrządzić wielką krzywdę, w zasadzie już to zrobili - muszę się od tego wybronić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem te emocje, może jutro napiszesz konkretnie co się właściwie stało i jak można pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, ile jest czasu. Dopiero zaczynam prawdziwą obronę.
    Sprawa jest złożona, jeden prawnik nie wystarczy. Sądzę, że cały zespół będzie niezbędny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dopiero teraz obrona się zaczyna, przecież sprawa trwa już długo i powinien zostać zamknięty przewód i ogłoszony wyrok. Miałam nadzieję, że uniewinniający wyrok, a tu co się dzieje.

      Usuń
  6. Nie wiem, jak będzie kwota potrzebna. Muszę się skonsultować z przyjaciółmi i prawnikami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę też o biegłych psychiatrach i weterynarzach, zootechnikach.

    OdpowiedzUsuń
  8. W tej chwili kręci mi się w głowie, nie mogę się skupić na niczym...
    Jutro postaram się podać konkrety, ale chyba już podałam wyżej?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kompleksowa obsługa prawna, o której mówisz, to są dziesiątki tysięcy złotych. Pierwsze, musisz znaleźć odpowiednią kancelarię, przedstawić problem, omówić zakres. Na końcu symulacja kosztów. Przy takiej zawiłości oraz wielowątkowości nie znajdziesz obsługi pro bono, a normalnie będą kosmiczne koszty. To jest podstawą do zbiórki celowej i określającej koszty. Inaczej narazisz się jeszcze na ściągnięcie na głowę skarbówki, z którą już nie można pogrywać jak praktykowałaś z sądami. Wszystko musi posiadać plan i założenia realizacji. Inaczej nie da się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, teraz nieco więcej wiadomo.Zrób zbiórkę na zrzucie lub pomagam, ludzie chętnie uczestniczą w tego typu projektach.Może to nie jest pomysł na dziś czy jutro, poczekaj aż ochłoniesz

    OdpowiedzUsuń
  11. Zbierasz na psychiatrów? Przecież dostęp do psychiatry i to bardzo dobrego jest bezpłatny. Podobnie dostęp do prawników również. Pozdrawiam i uważam że powinnaś napisać na blogu co się stało. Jeżeli wygrałaś ważną sprawę to powinnaś się z tym podzielić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o leczenie, bo nie jestem chora psychicznie, chodzi o alternatywną opinię biegłego.

      Usuń
    2. Ale jak to sobie wyobrażasz? Nie lepszy jest biegły sądowy ? Miałaś już takich ? Uważam że biegli sądowi są najbardziej wiarygodni. Ale co się dziś właściwie stało? Wrócą do Ciebie zwierzęta czy już nie ?

      Usuń
    3. Pani Izabelo, proszę uściślić, czy dzisiaj było ogłoszenie wyroku, czy sprawa jest w toku? Zasadnicza różnica. Jak można pomóc, kiedy podaje Pani jakieś strzępy, nawet nie informacji. Proszę o skupienie i wyrażenie krótkiej informacji na temat jak wyżej.

      Usuń
  12. Jestem wstrząśnięta i załamana, ale nie jestem chora psychicznie. Po po prostu jestem zdruzgotana i cała trzęsę się. Kręci mi się w głowie... Nie daję rady. Za dużo krzywdy na jedną osobę... :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej Izuniu to coś nowego się wydarzyło że tak Cię załamało? Jak można pomoc? Masz prawnika już znalezionego co się podejmie? Ewa

      Usuń
  13. Sprawa jest w toku, ale zostało mało czasu.

    OdpowiedzUsuń
  14. A co to za sprawa? Czego ona dotyczy ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ale to bardzo ci współczuję . Oliviia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Co się wydarzyło? żeby pomóc trzeba wiedzieć co się stało i dzialac mądrze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy to ma związek jakiś z Janeczek - Prawda?

    OdpowiedzUsuń
  18. Co się stało? Wyrzuć to z siebie będzie ci od razu lżej .

    OdpowiedzUsuń
  19. Moze pani podać numery konta oficjalnie . Od razu pieniążki trafią na pani konto . Więcej odwagi !

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak się pani czuje? Co pani o tym wszystkim myśli i co zamierza pani z tym wszystkim zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę się przejść, bo mam problemy z oddychaniem, brak mi tchu, serce mnie boli, kręci się w głowie :(((

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej bardzo mi smutno i przykro. Proszę przyjąć moje szczere kondolencje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niech Pani dzwoni po karetkę. Nie można lekceważyć takich objawów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzie chce się pani przejść? Czy Brunhildą jest tam z panią ? Proszę pisać na bieżąco co się z panią dzieje .

    OdpowiedzUsuń
  25. Pisać! Pisać zażalenia odwołania A nie beczeć. Jak mówi Tadeusz rydzyk .alleluja i więcej kasy i do przodu . Janek Janeczek.

    OdpowiedzUsuń
  26. Może nagra Pani film ze swoimi przemyśleniami podczas spaceru.

    OdpowiedzUsuń
  27. Chodzi Ci o pomoc prawna w apelacji, tak? Na uprawomocnienie wyroku czeka się tydzień, to rzeczywiście niewiele czasu, żeby coś zadziałać w tym czasie. Musisz konkretnie napisać, co i jak.

    OdpowiedzUsuń
  28. Popieram przedmowcę ( przedmówczyni). Proszę zrobić relację z pani odczuć i swoich przemyśleń . A zobaczy pani że cały ból zniknie po tym wszystkim i głowa przestanie boleć .Warto spróbować .

    OdpowiedzUsuń
  29. Co pani zamierza teraz zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  30. Izabello co się dzieje, wszystko w porządku mam nadzieję, pisz bo się martwię.

    OdpowiedzUsuń
  31. I co zamierzasz teraz zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Kto ciebie skrzywdził ? Dlaczego teraz ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Co się właściwie stało ? Miałaś dziś 27.05.2021 więcej napisać na ten temat. Uważam że powinnaś również tutaj publikować swe dokumenty bo to też może być bardzo ważny dowód w twoich prawach sądowych.

    OdpowiedzUsuń
  34. Co się u Pani dzieje ? Wszystko w porządku?

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też chętnie wpłacę ale nie wiadomo jasno o co chodzi. Jaki wyrok? MichałR.

    OdpowiedzUsuń
  36. Na razie nie wyjaśnię więcej niż wyjaśniłam.
    Na razie muszę ochłonąć. Gdy ochłonę, wstanę niczym Fenix z popiołów i zacznę działać, a Wy mi w tym pomożecie, prawda?
    Teraz jestem zbyt rozedrgana, aby pisać. Emocje jeszcze buzują. Dopiero zbieram siły psychiczne do potwornie ciężkiej walki z zorganizowaną grupą przestępczą, która zniszczyła mi życie i zmarnowała zwierzęta.

    OdpowiedzUsuń
  37. Czy to prawda że gospodarstwo idzie pod młotek? Czy to jest już początek końca kreatywnej romantyczki?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!