środa, 19 maja 2021

II K 358/19 Sprzeciw przeciwko fałszywej opinii psychiatrycznej i zamknięciu sprawy bez przesłuchania moich świadków

II K 358/19 konie i pies, SSR Mazur
Termin: 20.V. 2021

Sąd Rejonowy w Olecku
II Wydział Karny
ul. Osiedle Siejnik I 18
19-400 Olecko 
tel. 87 523 06 40
fax 87 523 06 95
karny@olecko.sr.gov.pl


II K 358/19 Sprzeciw przeciwko fałszywej opinii psychiatrycznej i zamknięciu sprawy bez przesłuchania moich świadków

Niniejszym wyrażam sprzeciw przeciwko wystawieniu mi fałszywej opinii psychiatrycznej i zamknięciu sprawy bez przesłuchania moich świadków.

Nie zgadzam się na odbycie kary więzienia w zamkniętym zakładzie psychiatrycznym pod pretekstem fałszywej opinii psychiatrycznej o rzekomych urojeniach. 

Nie zgadzam się na przymuszanie mnie do faszerowania mojego organizmu pigułami.

Domagam się pełnego procesu i przesłuchania wszystkich zgłoszonych przeze mnie świadków i wzięcia pod uwagę wszystkich przedłożonych przeze mnie dowodów.

Jedyne zaburzenia psychiczne jakie można mi przypisać jest to nerwica i depresja spowodowana napaścią na mnie na moim gospodarstwie przez zorganizowaną grupę przestępczą składającą się z Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olecku, fundacji Molosy Adopcje, policji oleckiej oraz urzędników i pracowników wójta oraz innych ludzi przysłanych przez wójta do okradzenia mojego gospodarstwa i wyrządzenia mi i moim zwierzętom krzywdy.
 
Jedyne zaburzenia intelektualne jakie mam, to przymulenie spowodowane śpiączką wynikającą z niedoczynności tarczycy. Z powodu niedoczynności tarczycy bywam bardzo osłabiona i senna, nie jestem w stanie reagować w terminie na różne akty prawne. Walka z uciążliwą chorobą i zorganizowaną grupą przestępczą, która znęca się nade mną i moimi zwierzętami to jest dla mnie za dużo. Mój stan zdrowia pogorszył się z powodu uporczywego nękania mnie przez zorganizowaną grupę przestępczą, która mnie prześladuje i wyrządziła mi dotkliwe krzywdy.
Te urzędasy i funkcjonariusze to zdemoralizowani cynicy, to degeneraci niezdolni do empatii i uczciwości. Z premedytacją nadużywają swoich stanowisk do nękania mnie i niszczenia mi życia. Doprowadzili mnie do rozstroju zdrowia, a moje zwierzęta do śmierci. 

Zastrzegłam już wcześniej, aby nie być badana przez psychiatrów z Węgorzewa i by opinię nie wydawali psychiatrzy z Węgorzewa, ponieważ wystawiają oni fałszywe opinie.

Mimo mojego protestu ponownie zostałam skierowana do psychiatry z Węgorzewa urzędującego tym razem w Olsztynie czyli do pana Artura Leszka.

To takie małe oszustwo sędzi Janeczek, gdyż obiecała, że nie będzie to psychiatra z Węgorzewa, tymczasem Pan Artur Leszek pracował w szpitalu psychiatrycznym w Węgorzewie, zna się z tamtejszymi psychiatrami i podobnie jak oni wystawia fałszywe opinie.

Pan Artur Leszek oparł swoją opinię na tym, że według niego mam urojenia, ponieważ według niego to jest niemożliwe, abym była ofiarą zmowy urzędniczej. Pan Artur Leszek w ciemno zakłada, że urzędnicy ze mną skonfliktowani są uczciwi i bezstronni, oraz podejmują jedynie słuszne decyzje. To jest jak wróżenie z fusów. Pobożne życzenia psychiatry mają się nijak do rzeczywistości.
 
Konflikty są stare i wciąż aktualne, a sposobem aby mnie zniszczyć było napuszczenie na mnie fundacji i złośliwe założenie sprawy psychiatrycznej. Zarówno założenie sprawy psychiatrycznej jak i napuszczenie na mnie fundacji było bezzasadne, było nadużyciem uprawnień. Pan Artur Leszek chroni przestępców dając im alibi w postaci fałszywej opinii na mój temat.
 
Pan doktor Artur Leszek odebrał mi wiarygodność, pozbawił mnie możliwości obrony. Moim zdaniem, również on nadużył swojego stanowiska. Podczas tzw. badań nie bardzo był zainteresowany tym co ja mam do powiedzenia. Sprawiał wrażenie osoby, która ma już gotową opinię na mój temat i nie było znaczenia, co ja mówię i jakie są dowody w aktach oraz online.

Tymczasem zmowa jest to coś co nie jest ludzkości obce. Zmowy i ukartowane działania różnych grup interesów są chlebem powszednim. W moich poprzednich pismach szeroko przedstawiłam motywy i dowody nikczemnego działania członków tych organów, które okradły mnie ze zwierząt.

Według psychiatry, który się nie zapoznał z żadnymi dowodami, to niemożliwe, aby celowo zmówiono się przeciwko mnie, tymczasem materiał dowodowy znajdujący się w aktach na to wskazuje. Co więcej, w tych aktach brak mnóstwa innych dowodów, których sędziowie nie dopuścili z uwagi na te fałszywe opinie psychiatryczne. 

Żaden z psychiatrów do którego skierowano wniosek o wydanie opinii na mój temat nie zapoznał się z całymi aktami postępowań. Żaden z psychiatrów i psychologów, który wydał opinię na mój temat nie badał materiału dowodowego znajdującego się w aktach.

Ponadto psycholodzy i psychiatrzy nie składali swoich zeznań pod przysięgą, a ja tego się domagałam. Nie składając swoich fałszywych zeznań na temat mojego zdrowia psychicznego pod przysięgą nie ponoszą żadnej odpowiedzialności karnej za wyrządzenie mi szkód.

Psycholodzy wyznaczeni do wystawienia opinii na mój temat są powiązani ze środowiskami, które mnie okradły.

Pani psycholog Beata Andruczyk reprezentuje policję. Pani psycholog Beata Andruczyk pracuje dla policji w Suwałkach. Pani Andruczyk jest ambasadorką dobrego imienia policji w akcji ogólnokrajowej, została za to wyróżniona i pochwalona przez władze, więc nie jest w jej interesie, jest niezgodne z jej rolą by podważać działania Policji w jakiejkolwiek sprawie, w tym w mojej sprawie. Nie jest ona bezstronnym biegłym. Nie będzie ona umiała i chciała należycie i bezstronnie ocenić udziału policji w nękaniu i prześladowaniu mnie, w tym za pośrednictwem sprowadzania do mnie i wprowadzania na mój teren prywatny: psychiatry, weterynarii powiatowej, fundacji pro zwierzęcej oraz ułatwiania fundacji kradzieży moich zwierząt oraz ukrywania zwierząt przede mną. 

Pani psycholog Kinga Sieńko jest rodzinnie powiązana z niektórymi pracownikami urzędu gminy Kowale Oleckie. Dla Urzędu Gminy Kowale Oleckie pracują dwie osoby o nazwisku Sieńko.

Pani psycholog Katarzyna Topolska jest rodzinnie powiązana z policjantem Komendy Powiatowej Policji w Olecku, Tomaszem Topolskim.

Ci biegli wyznaczeni przez sąd to są osoby podstawione, powiązane zawodowo i rodzinnie ze środowiskami, które mnie okradły i które składają fałszywe zeznania na moją szkodę.

Ci psychiatrzy i psycholodzy wyznaczeni przez sędziów i prokuratora negują i podważają moje zeznania bezpodstawnie. Ci psychiatrzy dokonując nierzetelnej oceny mojego zdrowia psychicznego szkodzą mi i moim sprawom.

Wnoszę o wyznaczenie innego psychiatry, psychiatry ze Szczecina lub Białegostoku. Spotkanie z psychiatrą mogę odbyć w trybie online lub telefonicznie.

Nie ma konieczności wywożenia mnie gdziekolwiek. Bardzo źle znoszę przymusowe wywózki - cierpi na tym moje zdrowie nie tylko psychiczne, ale i fizyczne.

Cierpię na chorobę lokomocyjną i robi mi się bardzo słabo podczas transportu radiowozem w miotającej się jak Żyd po pustym sklepie klatce.

Mam problemy z oddychaniem, duszę się w tych klatkach. Mam uderzenia gorąca do głowy. Kręci mi się w głowie, latają czarne plamy przed oczami. Mam odruchy wymiotne. Często podczas takiego transportu jestem bliska omdlenia i utraty świadomości oraz udaru mózgu.

Te wszystkie badania psychiatryczne są dla mnie męczarnią, w szczególności transport. W dobie pandemii nie ma konieczności aby wozić mnie na te badania gdziekolwiek - mogę z powodzeniem odbyć sesję online bądź telefonicznie.

Nic nie stoi na przeszkodzie by wyznaczyć psychiatrę z odległego miasta.
Ponownie wnoszę o wyznaczenie psychiatry ze Szczecina.


Hodowca Izabella Redlarska, Rancho Romantica Rebelle,
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, +48506200135
 
PODPISANE ELEKTRONICZNIE i WYSŁANE przez ePUAP

1 komentarz:

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!