wtorek, 25 maja 2021

PR 1 Ds 306.2021 Zażalenie na postanowienie z dnia 14 maja 2021

Sąd Rejonowy w Olecku
ul. Osiedle Siejnik I 18
tel. 87 523 06 40
fax 87 523 06 95
 karny@olecko.sr.gov.pl


PR 1 Ds 306.2021 Zażalenie na postanowienie z dnia 14 maja 2021 roku o odmowie wszczęcia śledztwa

Niniejszym zaskarżam postanowienie prokuratora Wiesława Maksimika o odmowie wszczęcia śledztwa w sprawie zaistniałego składania przez pracowników Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olecku nieprawdziwych oświadczeń i zeznań mających służyć za dowód w postępowaniach karnych, administracyjnych i socjalnych.

Komenda Powiatowa Policji w Olecku jaki i inne organy oleckie doskonale zdają sobie z tego sprawę, że komunikacja podmiejska nie działa od wielu miesięcy, natomiast ja choruję na niedoczynność tarczycy i jestem osłabiona chorobą i nie jestem w stanie o własnych siłach rowerem dojechać na przesłuchanie do Olecka.

Natomiast policjanci mają środki i możliwości żeby przyjechać samochodem do mnie na gospodarstwo i przesłuchać mnie na miejscu, czego nie uczynili.

Warto tutaj też zauważyć, że policjanci Komendy Powiatowej Policji w Olecku bardzo chętnie latają na posyłki wszelkich organów i organizacji w tym Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olecku i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kowalach Oleckich oraz fundacji Molosy Adopcje i nie mają z tym żadnego problemu, żeby razem z tymi organami i organizacją nękać mnie na moim gospodarstwie i doprowadzać do rozstroju zdrowia, co robią skwapliwie od kilku lat, natomiast, gdy przychodzi do odebrania zeznań od osoby poszkodowanej - nie potrafią się wysilić żeby podjechać i przesłuchać osobę na miejscu. Tego typu postępowanie można uznać za utrudnianie śledztwa, a nawet poplecznictwo.

W związku z powyższym zaskarżam to postanowienie i wnoszę o przesłuchanie mnie na moim gospodarstwie.

Na dole mojego odwołania jest numer telefonu do mnie. Proszę zadzwonić i się umówić na przesłuchanie.

7 komentarzy:

  1. A nie chcesz już nikogo że Szczecina ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież jest odmowa, to po co przesłuchanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Policja nie dołożyła należytej staranności w trakcie tego postępowania. Skoro ja nie dojechałam na przesłuchanie, to powinni byli przyjechać do mnie i przesłuchać mnie na miejscu, albo zawieźć mnie na komendę i po przesłuchaniu odwieźć do domu. Tak się praktykuje na policji.

      Usuń
  3. Co się dzieje, że nie piszesz i filmów nie nagrywasz z ogrodu. Czekam na te filmy już ponad rok. Mozesz też nagrać Bandziora i małe pieski i koty. To takie ciekawe i ładne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatów też nie pokazujesz w tym roku, chyba ich nie masz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie podobały się róże, pewnie już pięknie zakwitły

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!