piątek, 28 maja 2021

Deadline

Moi drodzy, dzisiaj mam deadline czyli termin ostateczny na złożenie odwołania i w związku z tym nad nim pracuję.

Natomiast artykuły różne czytam mimochodem zanim wstanę z łóżka i już mam kilka przeczytanych, ponieważ jestem osobą czytającą.

Dzięki regularnemu czytaniu jestem osobą bardzo oczytaną. Wrodzona inteligencja i mądrość plus szerokie oczytanie bardzo ubogaca osobę, daje ogromną wiedzę. Dzięki temu jestem żywą encyklopedią i jednostką wybitnie mądrą.

Bądźcie mądrzy - bądźcie jak Indii. ❤️

Izabella INDIANKA Redlarska

10 komentarzy:

  1. To o której ty wstajesz z tego łóżka jak te artykuły są przed południem? Zazdroszczę ci tego luksusu i twej inteligencji .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Budzę się o 5 rano, trochę poczytam i przysypiam, a potem gdy dośpię to wstaję i działam. Bywa, że zanim wstanę pisze pisma procesowe - na komórce.

      Usuń
  2. To mnie uspokoiłaś . Kiedyś pisałaś coś że pójdziesz studiować prawo ? Czy książki z prawa też czytasz ?Czy przydaje ci się ta wiedza w twoich sprawach sądowych ? Drodzy czytelnicy bądźcie jak Indii A daleko zajdziecie 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Na studia prawnicze nie pójdę, bo nie mam pieniędzy i nie stać mnie na to, żeby płacić czesne i opłacać sobie jeszcze stancję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co najwyżej podręczniki mogę sobie kupić i studiować z nim to co potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Indianko ale jaki to problem . Z twoim wykształceniem i nieprzeciętną inteligencją znalazłabyś bez problemu pracę i opłaciłabyś studia i mieszkanie. Młodzi jakoś dają radę choć nie mają żadnego zaplecza więc dlaczego tobie miałoby się to nie udać? Uwierz w siebie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stan zdrowia nie pozwala mi na taki wysiłek. Nie dałabym rady jednocześnie pracować 8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu by utrzymać mieszkanie i studia w mieście. Poza tym moje możliwości przyswajania są obniżone. Potrzebuję więcej czasu by przyswoić wiedzę.

      Usuń
    2. Młodzi mają zaplecze w postaci stypendiów. Rolnicy takiego zaplecza nie mają.

      Usuń
  6. Powiem szczerze, że jeszcze nie miałam czasu i siły zapoznać się z zwartością podręczników prawniczych, ale postaram się to nadrobić w miarę możliwości.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!