sobota, 19 grudnia 2020

Poczta Olecko zbuntowała się 6.02.2019

https://youtu.be/kbzqWuXmxWU

15 komentarzy:

  1. U ciebie to co chwilę ktoś przeciwko tobie się buntuje jak nie policja to sąd lub ktoś inny. Jak można ci pomóc ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale co poczta chce od ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie doręczali mi pism sądowych i innych urzędowych przez jakiś czas, a potem dostałam wyroki nakazowe i kary do zapłaty, bo się nie odwołałam w terminie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz skrzynkę na listy? Jak mogli nie doręczać? Awizo powinni zostawić.

      Usuń
  4. I z tego powodu przyszli do ciebie. Co ci powiedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyszli i powiedzieli, że nie będą doręczać listów do domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zamknęłam bramę na rzece, żeby Amarii nie pobiegła na wieś za zającem.

    Listonosz jak przyjeżdżał to tak po cichu, że nie słyszałam, że przyjechał i zamiast wręczyć mi list to wrzucał awizo i uciekał.

    Prosiłam go, żeby trąbił, gdy przyjeżdża, a on mówił, że nie będzie trąbił, bo ma klakson zepsuty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosiłam, żeby trąbił, albo dzwonił do mnie telefonem, że już jest. Ja go po prostu nie słyszałam, że on przybywa.

    Przez to całe zamieszanie jakichś listów nie odebrałam w terminie. One po prostu nie były dostarczone na moją farmę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawiasem mówiąc to właśnie przeglądam efekty nieodebrania tych listów - efekty w postaci wyroków zaocznych za rozgrzebanie miału itp. bzdety.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co ty pierdolisz, przy rzece nie ma ogrodzenia jest tylko na drodze, pies swobodnie mógł biegać, po chuj wymyślasz takie głupoty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Skrzynka musi być na bramie. a nie na budynku, bo listonosz nie będzie łazil pół kilometra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale skoro awizo miałaś to obowiązek poczta wypełniła. Listonosz nie ma czasu dzwonić i czekać aż ty się dotoczysz do bramy. Po to są skrzynki na listy.

    OdpowiedzUsuń
  12. W Polsce jest obowiązek posiadania skrzynki na listy. Listonosz nie będzie trąbił, dzwonił, itd. Zrobiłaś warownię, nie wolno nikomu wejść więc gorzkie żale odmów w kościele.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!