wtorek, 29 grudnia 2020

Jasnowidzenie - moja metoda - lekcja 1

11 komentarzy:

  1. Często wstawiasz filmiki z tym jasnowidzem? Czy ty masz też taki talent i widzisz swoją i innych przyszłość?Jak tak to co dokładnie widzisz w swoich wizjach? Widzisz tam też swoje zwierzęta i siebie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam szczątkowe wizje i bardzo rzadko. Nie skupiam się nad nimi. To samo przychodzi, gdy wsluchuje się w siebie i wszechświat.

    Przewidzialam wypadek na drodze w 2018 roku kilka minut przed tym zanim się zdarzył. Zobaczyłam komendę i usłyszałam jak policjant Maciejewski mówił o tym, że mam być potrącona. Kilka minut po tej wizji wjechał we mnie samochód i uciekł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd wiem, że to była wizja? Bo to przyszło nagle, jakby z zewnątrz - ja o tym nie myślałam, to nie były moje myśli, tylko to tak jakbym usłyszała cudze myśli czy słowa.
      Zanim ta wizja wypadku pojawiła się myślałam o zupełnie czymś innym, byłam skupiona na tym co sobie zrobię na kolację w domu jak dojadę. Więc to było tak: nagle ta wizja wpadła mi do głowy i za chwilę wypadek! Zarówno ta wizja jak i sam wypadek były dla mnie zaskoczeniem.

      Usuń
  3. Kiedyś zanim ja zostałam okradziona zrobiłam sobie wróżbę z Tarota i wyszło mi, że czeka mnie bardzo ciężka walka o moje prawa no i to się teraz dzieje.

    Wyszło też mi jeszcze wcześniej że będę bardzo sławna, ale nie było tam informacji, że to będzie zniesławienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś dawno temu przewidziałam zamach na papieża Jana Pawła II.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli chodzi o wizje to tak jak napisałam wyżej rzadko je mam, ale za to mam bardzo rozbudowaną intuicję: potrafię czytać intencje ludzi jak w otwartej księdze. Jak ktoś kręci, mataczy, kombinuje, jest nieszczery to ja widzę to jak na otwartej dłoni. Jest to także przyczyna tego, że niezbyt dobrze czuję się w towarzystwie ludzi.
    Odbieram ich negatywizmy, które mnie zatruwają, psują nastrój, dlatego wolę być sama z dala od cudzych brudów emocjonalnych i myślowych.

    Jestem bardzo SPOSTRZEGAWCZA, choć wzrok mam słaby. Jednak zauważam rzeczy, które nie są zauważalne przez innych.

    Nawet dobrze zamaskowany krętacz jest przeze mnie z łatwością demaskowany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem nadwrażliwa i wysoce uduchowiona dlatego najlepiej czuję się na łonie natury z dala od ludzkich brudów emocjonalnych i myślowych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wsłuchiwać się w naturę i w siebie, gdy pracuję w ogrodzie.
    Ludzie nie są mi niezbędni, chociaż potrafię ich dobrotliwie tolerować 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba mam zdolności telepatyczne. Często w myślach słyszę jak ktoś gada o mojej hipotece. Ktoś próbuje dobrać się do mojej hipoteki, do mojego gospodarstwa. Tylko to go interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. A to ile lat miałaś jak był ten zamach na papieża ? W jaki sposób to zrobiłaś ? Jaka jest twoja intuicja co do polskiej polityki i do twojej przyszłości - co ci podpowiada twoja intuicja? Rzeczywiście zdobywają sławę- więc chyba ktoś to dobrze wywróżył .

    OdpowiedzUsuń
  10. A jakie masz przeczucia ty osobiście do 2020 i 2021 roku - jaki to był ten rok obecny dla ciebie i jaki myślisz będzie przyszły dla ciebie ?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!