czwartek, 10 grudnia 2020

Udana sprawa

Wczorajsza sprawa II K 624/18 owce i kozy, SSR Janeczek była bardzo udana, chociaż mogła być jeszcze lepsza, ale niestety po trzech latach Niemka wiele rzeczy nie pamiętała wcale, albo niezbyt dokładnie i mgliście.

Na szczęście wiem jak zadawać pytania żeby sobie przypomniała - wiem o co pytać.

Na przykład zapytałam czy w roku 2017 strzygłam owce?

Powiedziała coś jakby: "nie wiem, nie pamiętam".

Przywróciłam jej pamięć zadając odpowiednie pytanie:

Pamiętasz jak trzymałaś mi owcę na stole na podwórku, a ja strzygłam?

Niemka myśli myśli zagłębia się w przeszłości, czaszka pulsuje, wreszcie:

"A tak tak strzygłyśmy owce na podwórku!"

Czym strzygłam owce?

"Nożycami. Takimi dużymi nożycami."
Pokazuje rękoma wielkość nożyc.

A w którym to roku było?

Niemka myśli myśli myśli w końcu po chwili z otchłani mózgu wydobywa się zakurzone wspomnienie: "W 2017!" - Olśnienie nadeszło. 😁

Czasami wystarczy nacisnąć na odpowiedni zwój mózgowy, by pamięć odżyła.

Proces skutecznego przywracania pamięci nie spodobał się sędzi Janeczek - zaczęła się pieklić.

Raz po raz atakowała mnie pod różnymi pretekstami - w końcu straciłam nadzieję na uczciwy proces i zażądałam zmiany sędziego.

Moja adwokatka z urzędu też straciła cierpliwość, ponieważ domagałam się od niej, aby przeczytała wszystkie 6 tomów akt aby mnie skutecznie bronić.

Do tego zadawała pytania świadkowi w sposób moim zdaniem niezbyt fortuny.
Niemka też jest tego samego zdania jako prawnik. Delikatnie adwokatce to wytknęłam.

Ego pani prawnik zaskowyczało i mecenaska wielce oburzyła się na wymagającą hodowczynię. A co się będzie wysilać dla jakiejś rolniczki!

Suma summarum Pani Paulina rzuciła tę niewdzięczną robotę. 😁

Ja odetchnęłam z ulgą, bo niezbyt komfortowo czuję się z pełnomocnikiem który nosi identyczne nazwisko jak ta bladź z Kowal co mi założyła sprawę psychiatryczną. A może to krewne? 🤔

Sędzia pewnie pazurami będzie się trzymała tej sprawy, ale tu chodzi o moje życie i żądam uczciwego procesu, a w mojej ocenie ta sędzia nie jest mi w stanie tego dać.

Pani tłumaczka to zaś życzliwa, empatyczna dusza.
Bardzo dobrze tłumaczyła.

Złodziejki Kozłowskiej nie było, ani szkodliwego prokuratora Truchana.

Był mecenas Kozłowskiej. Próbował jakiś haczyk wyskrobać na mnie z tego sielankowego obrazu mojej farmy, jaki wyłonił się z powściągliwych słów Niemki wyrwanych jej z gardła moimi mądrymi, przytomnymi pytaniami.

Zeznania Niemki nagrałam. Sędzia dała zakaz publikacji tych nagrań na Facebooku. Głupie zarządzenie - przecież nie mam konta na Facebooku 😁

Poza tym wątpię czy wolno jej dawać takie zakazy. Nie powołała się na żaden paragraf. 🤔

Zastanawia mnie, skąd taki zakaz?
Boi się prawdy o przekręcie fundacji i urzedników?
Nie podoba się, że ktoś mówi pozytywnie o mnie i mojej farmie? 🙄

W internecie na mój temat i temat mojej farmy padło 1000000 oszczerstw i czyżby przeszkadzało pani sędzinie ujawnienie prawdy o sielankowym gospodarstwie napadniętym i złupionym przez cwaną fundację? 🤔

Pani sędzina była też bardzo zła, kiedy podczas przesłuchania wychodziło na to, że konie były idealnie zadbane, a stajnia zwierząt czyściutka. Zakazała mówić o zadbanych koniach i psach.

Moim zdaniem to nie jest uczciwy proces, ponieważ wszelkie potwierdzenia mojej dbałości o zwierzęta są cenzurowane. 😡

Wnioskowałam wielokrotnie o nagrywanie przez sąd zeznań świadków ale sędzia odmówiła pod pretekstem koronawirusa. 😳

Sędzia na sali sądowej i na korytarzu chodzi bez maski, ale na wszystkich drze się, żeby nosili maski.

To jest ta tak zwana lepsza kasta nadludzi, którym wolno więcej. 😡

Izabella INDIANKA Redlarska

10 komentarzy:

  1. No to zmiażdżyłaś sąd. Kiedy kolejna rozprawa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro zakaz publikacji na facebooku to na blogu możesz opublikować i zatkać japy niedowiarkom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to jednak jesteś inteligentna bestia . Dobrze że zadawalaś takie podchwytliwe pytania dla tej Niemki . Nawalili wszyscy- sędzia ; adwokat obrońca z urzędu . Dobrze że tylko ty zachowałaś przytomność umysłu. Gratulacje i życzę podobnych sukcesów .

    OdpowiedzUsuń
  4. Tępa dzido , sądu nie interesują twoje zeznania , ani majaczenia przygłupiej Niemki. Wyrok już dawno zapadł,została tylko kwestia czy odpowiesz , jako świadoma swoich czynów i trafisz do pierdla na kilka latek, czy zostaniesz uznana za niepoczytalną i ubezwłasnowolniona W DPS na dożywocie więc rznij głupa dalej .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty pierdolony zajobie ja jestem niewinna!!!
      Winny śmierci 20 owiec i kóz jest wójt, PIW i fundacja! 😡😡😡

      Usuń
  5. Indianko jak masz zakaz na Facebooku to możesz opublikować ma swoim kanale na you tube. Mogłabyś chociażby w raki sposób się bronić .Ludzie chętniej wchodzą na you tube niż na Facebooka .

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś maskę założoną na twarzy podczas rozprawy czy poszłaś śladem polityków Konfederacji którzy są przeciwko noszeniu maseczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sędzia mnie zmusiła, żebym założyła tę szmatę na twarz. Groziła, że mnie wyrzuci z sali i nie będę mogła przesłuchiwać Niemki. Była dość agresywna w stosunku do mnie.

      Usuń
  7. Sędzia nie ma prawa mówić co możesz publikować na swoich mediach czy yt, to jest cenzura wolności słowa a na takie zachowanie to w Polsce nie powinno być przyzwolenia. Skoro masz dowód oczyszczający Cię, to masz prawo się nim dzielić z opinia publiczna. Może w końcu ludzie zacznw Ci wierzyc, jak zobaczą Prawde i jak sedzia nią manipuluje!!! Wszystkiego dobrego. Ewa

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!