czwartek, 31 grudnia 2020

Zmiana tematu

Jak spędzacie dzisiaj Sylwestra?
Ja dzisiaj siebie rozpieszczam: objadłam się, nakarmiłam zwierzęta, zrobiłam porządek w ogrodzie i przywiozłam sobie ziemię do szykowania rozsady.

Teraz się wylegiwuję w łóżku i oglądam oraz czytam sobie różne rzeczy i planuję nowy sezon w ogrodzie.

Mam bardzo kreatywne pomysły co do zagospodarowania mojego ogrodu.
Nie są nowe, ale postanowiłam je wprowadzić w życie w tym nowym roku nadchodzącym.

W roku 2021 w ogrodzie wykorzystam traktor kurzy 😎
Wiecie o co chodzi? 🤔😁

Jutro pierwszy dzień nowego roku 2021 i w związku z tym jest on bardzo ważny, bo taki jaki będzie ten pierwszy dzień taki będzie cały rok. Zatem jutro mam zamiar urządzić sobie Green House w jednym z pomieszczeń. 😎

Plastiki już z ogrodu zwiezione, ziemia przywieziona - teraz trzeba zaadoptować magazyn na Green House 😎
Jutro to zrobię 😊

Znalazłam w ogrodzie zdrowe cebule zimujące w gruncie, wyrwałam je i jutro je posadzę w domu co by mieć świeży szczypiorek 😎

Poza tym nie chcę was martwić, ani drażnić, ale w moim ogrodzie coś rośnie mimo grudnia. Co prawda niewiele, ale jednak coś 😁

Jutro zrobię sobie obiad na bazie grudniowej, świeżej zieleniny 😎

Izabella INDIANKA Redlarska

6 komentarzy:

  1. A jak łóżko już poprawiłaś co opadło ostatnio ? Uważaj na nie bo jak się objadłaś to może znowu być z nim coś nie tak .Jakby się coś działo w sprawach lóżkowych to pisz śmiało. Zrobisz to ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łóżko opadło, bo słaba konstrukcja, a nie dlatego, że się objadłam 😁

      O sprawach łóżkowych pisać nie będę na pewno z wyjątkiem tego, że nie poprawiłam łóżka, bo nie miałam czasu - byłam w ogrodzie cały dzień.

      Usuń
  2. Iza! Niech się spełnią wszystkie Twoje plany .A ogród niech będzie rajski.
    Pozdrawiam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Livio, dziękuję ślicznie 😍
      Tobie też wszystkiego dobrego ❤️

      Usuń
  3. Szampan wypity? W piecu napalone?

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampana nie lubię. W piecu napalone :)

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!