piątek, 11 grudnia 2020

Wyjaśnienie dotyczące nazwy "CAMPSITE"

II K 624/18 owce i kozy, SSR Janeczek
II K 358/19 konie i pies, SSR Mazur
II K 519/19 obraza bandytów, SSR Janeczek
III RNs 181/17 Wniosek GOPS o psychiatryk, SSR Borowski

Wyjaśnienie dotyczące nazwy "CAMPSITE"

W odniesieniu do nazwy "CAMPSITE" wyjaśniam: półtora hektarowe ogrodzone siatką leśną pastwisko owiec i kóz znajdujące się za drewutnią i za wiato-stajnią na działce północno-wschodniej oraz północnej mojego gospodarstwa znajdującego się pod adresem Czukty 1, nazywamy "CAMPSITE" czyli po angielsku "pole namiotowe", ponieważ Niemka tam latem stawia sobie namiot nad rzeką i urzęduje. Ja z Niemką komunikuję się przy pomocy języka angielskiego.

10 komentarzy:

  1. Sędzia chciała wiedzieć o co chodzi z tym Campsite to wyjaśniłam. Na sali ze szmatą na twarzy ciężko się gada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie i pół godziny była Niemka maglowana w sądzie w Olecku 😁
    Nagrałam ją i sobie słucham, bo nie wszystko zrozumiałam przez te szmaty na twarzach.🙄

    OdpowiedzUsuń
  3. Składanie zeznań z maską na twarzy to porażka - strasznie tłumi dźwięk i trudno zrozumieć co osoba mówi. 🙄

    OdpowiedzUsuń
  4. A to uważasz, że Pani Sędzia będzie czytała bloga aby więcej zrozumieć?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstaw na yt, wtedy nie będą mieli opcji kłamać

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie.
    Pracuję nad sprawami moich zwierząt.
    To zajmuje czas.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!