czwartek, 31 grudnia 2020

Lista weterynarzy kolaborujących z fundacjami

Pora na sporządzenie listy weterynarzy kolaborującymi ze złodziejami zwierząt.

Tych ludzi należy sie wystrzegać, bo mogą wam wbić nóż w plecy.

Wszystkich weterynarzy wymienię po analizie akt sprawy.

Oto część weterynarzy:

POWIAT OLECKI
inspektor Dariusz Salamon - bardzo mataczy, kłamie z premedytacją, czasem powie prawdę, trzeba bardzo pilnować podczas kontroli,
zalecane dokumentowanie fotograficzne i filmowe tego co robi podczas kontroli

Kornel Laskowski - bardzo mataczy, kłamie z premedytacją, czasem powie prawdę,
trzeba bardzo pilnować podczas kontroli,
zalecane fotograficzne i filmowe dokumentowanie tego co robi podczas kontroli

Józef Szemis - wysługuje się złodziejom, czasem powie prawdę, zataja ważne fakty,
odmawia usługi weterynaryjnej na farmie właściciela zwierząt, a chętnie robi usługi dla złodziei zwierząt

Piotr Chlebus - wysługuje się złodziejom,  czasem powie prawdę, zataja ważne fakty,
odmawia usługi weterynaryjnej na farmie właściciela zwierząt, a chętnie robi usługi dla złodziei zwierząt

Jerzy Słowik - wysługuje się złodziejom, raczej mówi prawdę, zataja niektóre fakty,
odmawia usługi weterynaryjnej na farmie właściciela zwierząt, a chętnie robi usługi dla złodziei zwierząt

WOJEWÓDZTWO WARMIŃSKO MAZURSKIE
inspektor Marta Hinz - tendencyjnie interpretuje to co kontroluje, ale raczej mówi prawdę, trzeba jej pilnować podczas kontroli.

Uniemożliwia właścicielowi udziału w oględzinach jego zwierząt.

Bierze udział w internetowym hejcie na Facebooku.

POLSKA
Rojek
Moim zdaniem badał moje klacze znacznie później niż to deklaruje, albo ich nie badał. Jestem przekonana że wystawia antydatowane opinie o stanie zdrowia koni.

Jego opinie nie dotyczą faktycznego stanu klaczy w dniu 8 kwietnia 2019 roku.


Przy każdej z tych osób postawię ocenę ich wiarygodności i uczciwości.

24 komentarze:

  1. Wykorzystujesz diagnozę psychiatryczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powimnaś chyba jeszcze zrobic czarną listę adwokatów sędziów sąsiadów policjantów dziennikarzy itp.itp.Co ty na to ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam poddać ocenie wolontariuszy fundacji Molosy Adopcje. Ich motywacje i kwalifikacje są zaiste powalające. Po prostu banda półgłówków i nierobów robi za ekspertów od dobrostanu i hodowli zwierząt. 🙄

      Usuń
  3. Widzę, że bazując na diagnozie choroby psychicznej, czujesz się całkiem bezkarna. W związku z tym w tym nadchodzącym roku życzę ci jak najdłuższego pobytu w psychiatryku, bez internetu, bez komórki i tableta, żebyś nie mogła pisać kolejnych skarg, tym razem na personel szpitala. I życzę ci również, aby w razie fikania pacyfikowali cię kaftanem i pasami. Jednym słowem, życzę ci wszelkich atrakcji, jakie mogą spotkać pacjenta w szpitalu psychiatrycznym. Oraz żebyś stamtąd wyszła odmieniona, i tak na pewno będzie! To koniec Indianki z Czukt, alleluja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawiasem mówiąc to nawet psychiatrzy poznali się na waszych przekrętach.

      Usuń
    2. Jedna z psychiatrów w końcu przejrzała na oczy i napisała do gopsiary, że jak ma do mnie jakieś wąty to niech mi założy sprawę w sądzie zamiast kierować mnie do psychiatryka, bo ja do psychiatryka się nie kwalifikuję.

      Usuń
    3. Życzę tym pseudo weterynarzom by zainteresowała się nimi i ich działalnością izba weterynaryjna i CBA.

      O ile mi wiadomo to zadaniem weterynarzy jest leczenie zwierząt, a nie ich wykańczanie, tak jak wykończyli moje zwierzęta i nie jest ich zadaniem wystawianie fałszywych opinii, aby mi zaszkodzić i trwale przejąć moje zwierzęta i zniszczyć moją farmę i moje życie. 😡

      Każda z tych osób powyżej bierze udział w mataczeniu przeciwko mnie. Działają rozmyślnie na moją szkodę. 😡

      Usuń
  4. A zrobisz jakie fundacje warto polecić ? Przypuszczam że Fundacja Molosy zajęłaby w tym twoim rankingu wyjątkowo wybitne miejsce .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnej fundacji, która kradnie zwierzęta właścicielskie nie polecam. Złodziej to złodziej choćby się nazwał fundacją.

      Usuń
  5. Mówisz o psychiatrach ? To czemu wystawili ci taką opinię jaką wystawili ? Pomylili się czy jak ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wójt nie może Ci pomóc w tym wszystkim ? Dlaczego nie pójdziesz z tym do sołtysa lub do wójta ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba żartujesz albo dopiero zaczęłaś czytać bloga. Przecież to wójt mnie okradł z moich zwierząt i napuścił na mnie te wszystkie służby. Przecież to on przetrzymuje od 3 lat moje zwierzęta i doprowadził do śmierci 20 owiec i kóz. On i weterynarze przez niego sprowadzeni i wynajęci kolaborują przeciwko mnie. To jest mafia. W rabunku moich zwierząt brali udział pracownicy wójta. To on ich przysłał. Prosto z mojej farmy zwierzęta pojechały na farmę wójta, na farmę którą wynajął. Tam się rozegrała gehenna moich zwierząt. Zniszczył moje stado wg instrukcji doświadczonej złodziejki Kozłowskiej.

      Usuń
    2. To nie mogłaś o tym wszystkim powiedzieć dziennikarzom Polsatu ? Dlaczego wtedy ich wygoniłaś?

      Usuń
    3. Polsat przyjechał do mnie żeby mnie nękać, a nie żeby rozmawiać. Bebło zaczął od oskarżania mnie. Jego natarczywe pytania zawierały oskarżenia i pomówienia. Nawet nie próbował być obiektywny, tylko był od samego początku napastliwy i arogancki, a jego operator złośliwie, ze złośliwym wyrazem na twarzy filmował mnie bez mojej zgody. To było odpychające wydarzenie. Wkurzyli mnie. Oni byli zbyt zmanipulowani i zbyt głupi by chcieć usłyszeć prawdę. Bebło mi tutaj kazania zaczął prawić. Przyjechał nastawiony i nakręcony jak kataryna.

      Usuń
  7. Nie wiem, dlaczego. Najpierw myślałam, że po to żeby mnie wsadzić do psychiatryka i zrobić z mojej opinii dupochron dla złodziei, którzy mnie okradli ze zwierząt, a teraz zastanawiam się, czy przypadkiem nie chcą mnie chronić przed tą bandą oszczerców. Może nie wszyscy ludzie są źli i skorumpowani. Może niektórzy mają sumienie. Taka myśl mi świta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się dokładnie wczytać w te opinie i w protokoły z posiedzeń sądu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może być tak, że na przykład są jednak skorumpowani, ale nie są do końca źli i np. chroniąc bandytów, którzy mnie okradli próbują jednocześnie za bardzo mi nie zaszkodzić. Nie zawsze wszystko jest czarne i białe.Czasami jest szare.

    Poza tym nie wiem co im podano. Jakie informacje na mój temat - bo na pewno nie pełne. Mogli się zasugerować fałszywym obrazem mnie im przedstawionym. Nie wiem co w ich głowach siedzi - nie jestem jasnowidzem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niepokojącym faktem jest to, że wiele miesięcy przed tym zanim zostałam zbadana i zanim wystawiono mi opinie, wójt Locman wyraził się na mój temat, że będę uznana za chorą psychicznie, a on nie jest lekarzem psychiatrą.

    Drugi fakt jest taki, że jeden z jego urzędników studiuje w Olsztynie, tam gdzie byłam badana.

    Trzeci fakt jest taki, że jeden z psychiatrów podskoczył, gdy powiedziałam, że wójt jest winny zagłodzenia moich zwierząt. Także bronił go werbalnie.

    Czwarty fakt jest taki, że pracownica wójta, jego podwładna Monika Maciejewska, bardzo nalegała w sądzie aby umieścić mnie w zakładzie psychiatrycznym...

    Te puzzle się łączą w jeden obrazek.

    Trudno oprzeć się wrażeniu, że to wszystko jest ustawione.

    OdpowiedzUsuń
  11. W jaki sposób urzędnik wójta który studiuje w Olsztynie miał coś związanego z tym że miałaś tam badania? A to że ten psychiatra podskoczył to może chciał puścić bąka albo coś to w tyłek uwierało. Z drugiej strony masz bardzo bystre oczy i potrafisz zauważyć naprawdę wiele rzeczy których inni nie widzą .Jak to robisz ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile masz tych dokumentów do przeczytania? Ile stron to wszystko liczy bo tak od jesieni to tylko czytasz te akta spraw albo piszesz . Nie żal ci czasu na to ? Oby Nowy Rok przyniósł więcej uśmiechu .

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest bardzo niepojące co piszesz . Znajomy gdy przeczytał jakie metody stosują wobec ciebie twoi wrogowie aż usiadł z wrażenia. To wygląda na jakiś układ. Tyle osób przeciwko tobie. Życzę w Nowym Roku byś osiągnęła więcej niż w mijającym już 2020 roku .

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!