czwartek, 24 grudnia 2020

Pasanie to nie głodzenie

Dokopałam się do spraw sądowych, które mi założył Wąsewicz o wypas zwierząt na jego polu.
Wąsewicz zakładał mi sprawy o wypas zwierząt na jego polu i dostałam za to wyroki od sędziów oleckich czyli sędziowie potwierdzili, że pasłam zwierzęta, a nie głodziłam, jak bredzi Kozłowska.

Wypas zwierząt jest przeciwieństwem głodzenia zwierząt, a ja mam kilka wyroków, a może nawet i kilkanaście za wypasanie zwierząt - czyli karmiłam zwierzęta. 🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎
Jestem cudownym hodowcą 😍😍😍

Izabella INDIANKA Redlarska

13 komentarzy:

  1. Ale ty nie rozumiesz że sprowadziłaś te zwierzęta na czyjś teren . Masz tak małe gospodarstwo ? Piszesz że masz sporo wody A jak z trawą lub sianem? Jak w zimę karmiłaś zwierzęta?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniasz zdanie- już nie rzekomy wypas?

    OdpowiedzUsuń
  3. Izuniu!
    Samych dobrych dni Ci życzę i mniej zawistnych, złośliwych i podłych ludzi w otoczeniu.Niech ten Nowy Rok przyniesie Ci radość i oby sprawy sądowe nabrały rozpędu z korzyścią dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz dowód na to że zwierzęta nie były głodne . Nie rozumiem sędziów oleckich za to że wydawali takie wyroki . Może byli w zmowie? Teraz zima długa długie wieczory. Może jeszcze do czegoś się dokopiesz . Zrób tak by twoich wrogów poraziło twoje jasne światło . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybuchnę im prawdą w ślepia jak supernowa :)
      Jest sporo dowodów na moje uporczywe karmienie zwierząt. 😁

      Usuń
  5. Święta Bożego Narodzenia to szczególny czas. Zapomnij w te dni o troskach, o sądach i złych słowach. Zaproś może Anję i pooglądajcie jakieś komedie. Odpocznij psychicznie i fizycznie. Najlepszy czas na zgubienie wszelkich trosk, choć na chwilę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy ja chcę odpoczywać psychicznie to nie zapraszam Niemki 😜

      Filmy, komedie romantyczne itp. to dobry wybór na ten czas.

      Usuń
  6. Wesołych Świąt.
    Mam nadzieję, że będziesz pisać jak spędzasz, co robisz, bo to zawsze było ciekawe, a nie te głupoty polityczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stopy mi przemarzły i coś w gardle drapie. Ogarnia mnie bezwład chorobowy.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!