piątek, 18 grudnia 2020

Zaznajamianie nowej suczki z terenem (18.10.2018)

7 komentarzy:

  1. Słaba suczka jeśli nie dała rady ubronić dostępu do twego terytorium przed odebraniem tobie zwierząt Ale mówią jaki pies taki właściciel:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suczka wspaniała,ale przy takiej ilości bandytów podczas najazdu to musiałabym na podwórku trzymać smoka.

    A ja nie twierdzę, że jestem silna - ja jestem słaba, bezbronna kobietka. Datego pies musi wrócić, żeby mnie bronił.

    OdpowiedzUsuń
  3. To napadli cię jacyś bandyci lub przestępcy ? To grubo - bandytctwo trzeba plenić. A w tej chwili nie masz żadnego psa ? To niedobrze .

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam psy ale potrzebuję moją Amari z powrotem. Pies za mną tęskni a ja za nim ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. A który pies, ta biała suczka poszła do adopcji już prawie mies temu, nawet tego nie wiesz czy strugasz wariata teraz ????!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Biała suka jest moją własnością i schronisko nie ma prawa oddawać jej do adopcji.

    Ja jutro zadzwonię i się dowiem jak to się okaże prawdą to składam zawiadomienie na policję

    OdpowiedzUsuń
  7. Schronisko chyba ma prawo dać do adopcji dlaczego nie mieliby by takiego prawa ?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!