sobota, 19 grudnia 2020

Narodowa Wolna Polska 21.12.2018

https://youtu.be/ZMFeoyn-jpc

6 komentarzy:

  1. I co się stało z twoją partią ? Ilu liczy członków obecnie ? Gdzie są linki do tej partii ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na razie przysechł, bo się zaangażowałam z Konfederację.

    OdpowiedzUsuń
  3. A dlaczego Konfederacja określiła ciebie z listy gdy chciałaś kandydować z ramiona Konfederacji?

    OdpowiedzUsuń
  4. Skreślili mnie z listy z powodu oszczerstw i pomówień trolli internetowych z Facebooka

    OdpowiedzUsuń
  5. Na dziś koniec pisania. To co napisałam do tej pory jest do poprawienia ale to zostawię sobie na jutro bo już mam dosyć tego tekstu jest tak wielki że mam go dość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwierzcie mi jest naprawdę cholernie ciężko wyplątać się z matni w którą cię wrobiono.

    Może mi się uda ale żadnemu z was by się to nie udało, dlatego psmiętajcie żebyście domagali się likwidacji ustawy o ochronie zwierząt bo to jest wytrych dla złodziei do przejmowania cudzych gospodarstw. Machina korupcyjna mieli mieli odzierając człowieka z jego godności i własności.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!