wtorek, 8 grudnia 2020

Dziupla w贸jta 馃槓

Tu w贸jt Locman skitra艂 moje owce i kozy zrabowane z mojej zielonej farmy.
Na tym smutnym, zapuszczonym siedlisku masowo umiera艂y moje zwierz膮tka g艂odzone przez w贸jta. Do艣wiadczy艂y tu niewyobra偶alnej gehenny. Same, bezbronne, spragnione, g艂odne pozbawione kontaktu ze swoj膮 ukochan膮 Pani膮... Ja walczy艂am o nie, a one tu umiera艂y jedna po drugiej... 馃槨 Nie doczeka艂y si臋 ratunku. Do ostatniej chwili oprawca ukrywa艂 miejsce pobytu moich pociech... One tu cierpia艂y, a mnie nie dano im pom贸c... 馃槓
To istne Auschwitz dla zwierz膮t... 馃槥
W贸jt winny 艣mierci 20 owiec i k贸z! 馃槧

5 komentarzy:

  1. Ojej, ale zapuszczone faktycznie. Na takim siedlisku nie mia艂y szans.

    OdpowiedzUsu艅
  2. I jak, i jak? zmia偶d偶y艂a艣 Koz艂owsk膮 i w贸jta?

    OdpowiedzUsu艅
  3. I co teraz, dostaniesz nowego adwokata i s臋dziego?

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ten budynek to trupiarnia. Tam pad艂o najwi臋cej owiec.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Indianko na innym portalu pisz膮 偶e s膮 inne w lepszym stanie budynki na tym siedlisku czy jest to prawda ?

    OdpowiedzUsu艅

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!