wtorek, 29 grudnia 2020

Zawiadomienie o naruszeniu miru domowego przez POLSAT

Komenda Powiatowa Policji w Olecku ul. Zamkowa 1, 19-400 Olecko Telefony: 997, 47 7353 200, 47 7353 201 Fax: 47 7353 205 komendant@olecko.ol.policja.gov.pl Zawiadomienie o naruszeniu miru domowego przez POLSAT RODZAJ NARUSZONEGO PRAWA: Art. 193 kodeksu karnego „Kto wdziera się do cudzego domu, mieszkania, lokalu, pomieszczenia albo ogrodzonego terenu albo wbrew żądaniu osoby uprawnionej miejsca takiego nie opuszcza, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.” OPIS PRZESTĘPSTWA 29.12.2019 Ekipa Polsatu (program Interwencja) wtargnęła na moją prywatną posesję bez mojej zgody. Redaktor Bebło wraz ze swoim operatorem kamery wjechali samochodem na moje ogrodzone, oznakowane zakazem wstępu gospodarstwo. Ci panowie nie byli ze mną umówieni, nawet nie próbowali się ze mną umówić - nie telefonowali do mnie wcześniej, ani nie wysłali do mnie żadnego e-maila z zapytaniem, czy mogą do mnie przyjechać i przeprowadzić ze mną wywiad. Nie pytali mnie o zgodę, czy mogą wejść na mój teren prywatny i szkalować mnie w internecie i telewizji ogólnokrajowej głównego nurtu. Ich naście miało charakter stricte wrogi, nie stało nawet koło neutralności. To fundacja Molosy Adopcje posłużyła się tą telewizją w celu wywierania nacisku na mnie i na świadków oraz biegłych. Z tego co mi wiadomo ci ludzie zostali złośliwie napuszczeni na mnie przez hejterów w tym przez fundację Molosy Adopcje, która następnie brała udział w nagraniu oszczerczego reportażu o mnie, który to Polsat zamieścił w ramach swojej telewizji i portalu internetowego. Ekipa Polsatu w dniu 29.12.2019 roku otworzyła sobie bramę i wjechała na mój teren prywatny, na teren mojego ogrodzonego gospodarstwa i przejechała kilkaset metrów w kierunku mojego domu, gdzie zatrzymała się kilkadziesiąt metrów przed moim domem. Ludzie ci następnie wysiedli z samochodu i podeszli do mnie na podwórku i zaczęli mnie złośliwie filmować bez mojej zgody i zadawać mi uporczywe pytania. Nie chciałam z nimi rozmawiać. Kazałam im opuścić mój teren, jednak nadal przebywali na moim terenie, nadal chodzili za mną i nękali mnie złośliwymi pytaniami i filmowali cały czas, a następnie w ten sposób zdobyty film pocięli na kawałki i zamieścili w telewizji publicznej w ramach tendencyjnego, złośliwego reportażu opartego na oszczerstwach i pomówieniach fundacji Molosy Adopcje, zniesławiając mnie w całym kraju. Ciągiem dalszym naruszenia mojego miru i prywatności było opublikowanie filmów nakręconych na moim gospodarstwie przez telewizję Polsat oraz na łamach portalu Polsatu. Ci ludzie nie tylko, że naruszyli mój mir mojego gospodarstwa, ale też mnie szeroko i perfidnie zniesławili w całym kraju. Ponadto zamieszczając zmanipulowane, nieprawdziwe treści na mój temat w internecie i w telewizji publicznej doprowadzili do sytuacji, gdzie wpłynęli na zeznania świadków zeznających w moich sprawach karnych, gdzie jestem fałszywie oskarżona o znęcanie się nad zwierzętami. Ten materiał zamieszczony przez Polsat przedstawiający mnie w negatywnym, fałszywym świetle spowodował również swoje reperkusje w mojej okolicy tu gdzie mieszkam - niektórzy mieszkańcy mojej okolicy zaczęli okazywać mi wrogość po obejrzeniu tego materiału. Polsat napiętnował mnie i wpłynął na zeznania świadków, którzy zeznają w moich sprawach. Świadkowie zeznający w moich sprawach na siłę wymyślają brednie na mój temat i na temat mojego gospodarstwa oraz moich zwierząt. DOWODY: Notatka policyjna z interwencji w dniu 29 grudnia 2019 roku. Moje filmy nagrane w dniu 29 grudnia 2019 roku podczas najścia. Wpisy i film opublikowane na portalu Polsatu i film opublikowany na platformie telewizyjnej Polsatu. WNIOSKI Składając to zawiadomienie, wnoszę o wszczęcie postępowania przygotowawczego i podjęcie niezbędnych czynności dowodowych celem pociągnięcia sprawców do odpowiedzialności karnej. Wnoszę o wymierzenie sprawcom kary pozbawienia wolności na rok czasu, albowiem grzywna przy ich zarobkach i rekompensacie ich stacji telewizyjnej nie będzie dla nich żadną karą. Domagam się zadośćuczynienia za poniesiony uszczerbek moralny w wysokości 10000 zł. Będę występować w niniejszej sprawie jako oskarżyciel posiłkowy. Wnoszę o przyznanie adwokata z urzędu. UZASADNIENIE Każdy człowiek ma prawo do poczucia bezpieczeństwa we własnym domu.Jeżeli ktoś wtargnie na posesję bez zgody właściciela, naruszy to prawo. Właściciel może skorzystać z określonych przez Kodeks Karny środków prawnych. Mir domowy to zgodnie z definicją podawaną przez słownik języka polskiego: „spokój zamieszkiwania jako przedmiot ochrony prawa karnego; w Polsce naruszenie go przez wdarcie się do cudzego domu, lokalu lub nieopuszczanie ich wbrew żądaniu uprawnionej osoby jest przestępstwem”. W polskim prawie naruszanie miru domowego uznawane jest za występek i ścigane z urzędu. Zgodnie z art. 193 k.k oznacza to, że prawo do niezakłóconego korzystania obejmuje: lokal mieszkalny - mieszkanie lub dom lokal użytkowy jak sklep, siedziba firmy garaż, piwnica, magazyn, altana ogrodzoną działkę lub podwórko czy ziemię nieogrodzony teren jak: łąka, las, pole czy ogród Prawo do ochrony miru domowego obejmuje obiekty prywatne, należące do instytucji, przedsiębiorstwa, organizacji. Naruszanie miru domowego polega na wdarciu się do tych miejsc lub przebywaniu w nich pomimo zakazu osoby uprawnionej do jego zajmowania. Osoba uprawniona może wyrazić swoją wolę ustnie lub przy pomocy tablic informacyjnych albo zamknięcia pomieszczenia, że zabrania wstępu. Sposób informacji musi być jasny. Moje gospodarstwo jest opisane precyzyjnie zarówno przed wjazdem na gospodarstwo, a także w jego wnętrzu są tablice informujące o zakazie wstępu osobom obcym. Ponadto cały teren gospodarstwa jest ogrodzony. Samochód który wjechał na moją posesję i stanął przed moim domem po drodze minął kilka tablic ostrzegawczych. Podstawa prawna i podmiot Przestępstwo naruszenia miru domowego zostało uregulowane w art. 193 Kodeksu karnego (dalej: k.k.) i polega na wdarciu się do cudzego domu, mieszkania, lokalu, pomieszczenia albo ogrodzonego terenu albo wbrew żądaniu osoby uprawnionej miejsca takiego nie opuszcza. Celem doprecyzowania niniejszej regulacji należy przytoczyć fragment postanowienia SN o sygn. akt III KK 73/13 z dnia 9 lipca 2013 roku, które stanowi iż "warunkiem karalności na podstawie art. 193 k.k. jest ogrodzenie terenu (posiadłości, działki) - parkanem, murem, sztachetami, płotem, drutem kolczastym itp., nie zaś rowem - gdyż ogrodzenie wskazuje na to, że właściciel czy posiadacz nie życzy sobie wstępu osób trzecich. Ograniczenie się do „intencji grodzenia”, bez odniesienia do faktycznie istniejącego ogrodzenia, oznaczałoby, że przestępstwo naruszenia miru domowego w tej postaci mogłoby zostać popełnione również w sytuacji, w której właściciel oznaczyłby teren znakami granicznymi i tablicami „zakaz wstępu”, bez żadnego ogrodzenia, w ten sposób wyrażając swoją wolę". Pojęcie "wdarcia się" Zwrot "wdziera się" jest jednym z kluczowych elementów analizowanego przestępstwa, gdyż decyduje on o przypisaniu czynu polegającego na naruszeniu miru domowego, a nie np. o przestępstwie dotyczącym włamania. Ponieważ w przepisach brak definicji "wdarcia się", z pomocą przychodzi wyrok SN o sygn. akt V KK 406/17 z dnia 9 maja 2018 roku, w myśl którego "pod pojęciem „wdarcie się” użytym na gruncie art. 193 k.k. należy rozumieć przełamanie, przy wkroczeniu do miejsc określonych w tym przepisie, nie tyle przeszkody fizycznej, ile woli osoby uprawnionej. Wchodzą tu więc w grę wszelkie sposoby przedostania się do miejsca wymienionego w przepisie bez zgody osoby uprawnionej i to zgody chociażby domniemanej, a więc gwałtem, podstępem, pod fałszywym pozorem, czy też używając groźby." Do wiadomosci: II K 624/18 owce i kozy, SSR Janeczek II K 358/19 konie i pies, SSR Mazur II K 519/19 obraza bandytów, SSR Janeczek Hodowca Izabella Redlarska, Rancho Romantica Rebelle, Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, https://zwierzetaindianki.blogspot.com/ https://www.instagram.com/izabella_redlarska/ www.garnek.pl/indianka/a https://www.youtube.com/channel/UCIlzDct8mElB9sC4COYsTqQ?view_as=subscriber

4 komentarze:

  1. Brawo Indianka! Dowal Polsatowi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jesteś bardzo dzielna . Oprócz Polsatu jest jeszcze prezes niedawno pisałaś że przez ustawy PiS odebrano ci w zwierzęta. Walcz o prawo i sprawiedliwość.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!