środa, 16 grudnia 2020

Wniosek dowodowy - prywata Maciejewskich i nadużywanie uprawnień

Sygn. akt II K 519/19 porwanie protokołu i obraza bandytów

II K 624/18 owce i kozy, SSR Janeczek
II K 358/19 konie i pies, SSR Mazur
II K 519/19 obraza bandytów, SSR Janeczek
III RNs 181/17 Wniosek GOPS o psychiatryk, SSR Borowski

Sąd Rejonowy w Olecku
II Wydział Karny
ul. Osiedle Siejnik I 18
19-400 Olecko 
tel. 87 523 06 40
fax 87 523 06 95
karny@olecko.sr.gov.pl

Wniosek dowodowy - prywata Maciejewskich i nadużywanie uprawnień

Policjant Marcin Maciejewski, syn byłej świetliczanki ze świetlicy wiejskiej w Sokółkach, która mi wielokrotnie złośliwie dokuczała w tej świetlicy i utrudniała dostęp do komputera oraz zepsuła mojego laptopa - założył mi sprawę sądową o podarcie protokołu przesłuchania w trakcie przesłuchania. 😳

Sprawa o podarcie kartki papieru, jednej z wielu, które na moich oczach sam rwał. 😳

Podczas tego przesłuchania Marcin Maciejewski prowokował mnie w ten sposób, że fałszował dokumentację policyjną w taki sposób, że wpisywał tam nieprawdziwe treści, których ja nie podawałam do protokołu. Taką treścią był wniosek o dobrowolne poddanie się karze - ja takiego wniosku nie złożyłam, a on to zapisał w tym protokole i kazał mi to podpisać w ciemno, bez czytania protokołu.

Ponadto podczas tego przesłuchania byłam straszona przez niego i przez tego drugiego policjanta aresztem, dlatego domagałam się obecności adwokata i zapisu w tym protokole, że domagam się adwokata z urzędu.

Maciejewski moich żądań nie uwzględnił, nie umożliwił mi kontaktu z adwokatem, ani nie umożliwił mi zapisu w tym protokole, że składam taki wniosek o adwokata - jednocześnie groził mi, że zaraz mnie zamknie w areszcie bez możliwości kontaktu z adwokatem.

On o tym areszcie powiedział potem jak wyłudził ode mnie podpis na tym protokole - wtedy zdenerwowałam się i ze strachu podarłam ten protokół bez tego zapisu o adwokacie, bo bałam się, że zamkną mnie w tym areszcie i wyrzucą klucz i nie będę miała żadnej możliwości obrony, bo nie ma wniosków w protokole, że domagam się adwokata.

Następnie domagałam się aby sporządził nowy protokół i w tym nowym protokole, dopisał mój wniosek o adwokata i dał mi do podpisu.

W protokole znajdowało się moje zeznanie, więc ja byłam właścicielem tej treści i chciałam, żeby ona została poprawiona, a on mi to uniemożliwił.
Można powiedzieć, że uniemożliwiając mi poprawienie treści protokołu jakby go zafałszował. On nie zapisał w tym protokole wszystkiego tego co ja zeznałam i czego się domagałam.

Maciejewski odmówił dopisania do tego protokołu mojego wniosku o adwokata i oskarżył mnie o zniszczenie dokumentu, a dla mnie to nie był dokument tylko kolejny brudnopis, tym bardziej, że on mnie nie informował, że ten papier to jest dokument i ten papier nie był podpisany przez niego, czyli nie był zakończony.

On mi tę sprawę o porwanie tego papieru założył złośliwie z zemsty z powodu zaszłości z jego matką Krystyną Maciejewską, która mi przez wiele lat dokuczała w wiejskiej świetlicy w Sokółkach i zepsuła mi mojego laptopa za 5000 zł.

Maciejewski takich protokołów przesłuchania w mojej obecności porwał kilka i nie robił z tego problemu, dopiero jak ja porwałam jeden to złośliwie zrobił z tego aferę.

To jasne, że policjant Marcin Maciejewski się po prostu mści, że nadużywa swoich uprawnień, żeby się zemścić za swoją matkę, która mnie wyganiała ze świetlicy żeby móc sobie bezkarnie wypiekać ciasta na świetliczanym prądzie, bo w świetlicy za darmo miała prąd. Po prostu uprawiała sobie prywatę przez lata całe kosztem całej gminy i społeczności wiejskiej, a wójt nie reagował. 😡

Wielokrotnie składała fałszywe zeznania na moją szkodę. Nieudolnie próbowała też mnie pozwać sama nie wiedząc o co. 

A teraz jej synalek pozwał mnie o podarcie kartki 😳

To sędzia Janeczek nie dopuściła na wokandę sprawy o zepsucie mojego laptopa przez jego matkę, a dopuściła przeciwko mnie sprawę o podarcie glupiej kartki 😡

Matka Maciejewskiego mi dokuczała przez kilka lat, a teraz on mi dokucza i jego żona, Monika Maciejewska. 😡

Monika Maciejewska to jest pracownica Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kowalach Oleckich, która założyła mi sprawę psychiatryczną w Sądzie Rejonowym w Olecku, gdzie przychodzi na każde posiedzenie sądu i żąda, żeby sędzia wsadził mnie do psychiatryka. 😡

To oczywiste, że Maciejewscy mnie prześladują. 😡😡😡

4 osoby z tej rodziny na różne sposoby okazują mi swoją napastliwość i nękają mnie także sprawami sądowymi, które przez ten skorumpowany wymiar niesprawiedliwości przechodzą jak nóż przez masło. 😡

Czwartą osobą jest mąż świetliczanki, który na jej żądanie zaatakował mnie fizycznie w świetlicy przed kilku laty.

Okropna, napastliwa rodzina 😡 lubiąca nadużywać swoich uprawnień jako funkcjonariusze publiczni. 😡

Jak dobrze się pokopie, to jeszcze się okaże, że to ta rodzinka zaplanowała kradzież moich zwierząt, bo to właśnie GOPS Kowale Oleckie w roku 2017 pierwszy zaczął gadać o tym, że moje zwierzęta zostaną skonfiskowane, a ja umieszczona w zakładzie psychiatrycznym. 🤔

Niewykluczone, że to ta rodzina pociąga sznurki w sprawie kradzieży moich zwierząt 😡

Dziwnym trafem członkowie tej rodziny przewijają się w sprawie kradzieży moich zwierząt 🤔

Zastanawia kto do mnie wysłał policję w dniu 2 maja 2018 roku oraz w dniu 8 kwietnia 2019 roku jako pomocników w kradzieży moich zwierząt. 🤔

To właśnie Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kowalach Oleckich, w którym jest zatrudniona żona policjanta Marcina Maciejewskiego, Monika Maciejewska wyskoczył z takim szokującym wnioskiem w roku 2017, aby osobę zdrową i samodzielną umieścić w zakładzie psychiatrycznym - wbrew jej woli oczywiście. 😳

W tym samym roku 2017, w tym samym czasie pracownica GOPSu w rozmowie z moją Mamą powiedziała, że moje zwierzęta będą skonfiskowane co zostało zrealizowane w następnym roku, w 2018.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w którym pracuje i działa żona policjanta Marcina Maciejewskiego, Monika Maciejewska prześladuje mnie już od roku 2017, gdy sprowadził na moje gospodarstwo inspektora weterynarii powiatowej Dariusza Salamona, aby przeprowadził kontrolę weterynaryjną na moim gospodarstwie, a następnie Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kowalach Oleckich w którym pracuje Monika Maciejewska zażądał od inspektora fałszywej opinii na mój temat, którą Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kowalach Oleckich posłużył się w założeniu mi sprawy psychiatrycznej przeciwko mnie w miejscowym Sądzie Rejonowym w Olecku o sygnaturze:
III RNs 181/17 Wniosek GOPS o psychiatryk, SSR Borowski

Maciejewscy to stalkerzy, którzy prześladują mnie i moje gospodarstwo na różne sposoby przy udziale nadużywania swoich uprawnień dla uprawiania swojej prywaty przeciwko mnie - oni uprawiają prywatę na publicznych stołkach i stosują prywatną vendettę przy pomocy funkcji, które pełnią w instytucjach w których pracują.

Wnoszę u o uniewinnienie, ponieważ żadnych dokumentów nie porwałam, gdyż ten protokół nie był w tamtym momencie jeszcze zakończonym dokumentem lecz moim niezakończonym zeznaniem i nie byłam poinformowana, że to jest dokument, a nie kolejna kopia brudnopisu.

Hodowca Izabella Redlarska, Rancho Romantica Rebelle, Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, https://zwierzetaindianki.blogspot.com/ https://www.instagram.com/izabella_redlarska/ www.garnek.pl/indianka/a https://www.youtube.com/channel/UCIlzDct8mElB9sC4COYsTqQ?view_as=subscriber

Nie mam dostępu do ePUAP obecnie

4 komentarze:

  1. W jakim celu próbujesz wplątać Maciejewskich w sprawy karne dot zwierząt? Nie udało się z wójtem i Kozłowską? Wylądujesz w pierdlu z zajebistymi długami.

    OdpowiedzUsuń
  2. W jakim celu Maciejewscy wplątali mnie w sprawę psychiatryczną oraz w konfiskatę zwierząt moich?

    Nie boję się waszych pogróżek.
    Racja jest po mojej stronie.

    Maciejewska co najmniej dwukrotnie wnioskowała w sądzie o to, żeby mnie wsadzić do psychiatryka.

    To są fakty. A już w 2017 latem było gadane, już GOPS gadał, pracownica gops-u dzwoniła do mojej Mamy i mówiła, że ja będę zamknięta w dziwnym miejscu, w jakimś ośrodku dla narkomanów i alkoholików, a moje zwierzęta skonfiskowane czyli wszystko zostało ukartowane przez GOPS Kowale Oleckie.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!