środa, 12 maja 2021

Uprawa warzyw w roku 2017

W roku 2017 założyłam duży ogród warzywno-owocowy I wyhodowałam mnóstwo warzyw i owoców oraz ziół, a także grzyby.
Ogród mnie karmi od roku 2017. Co roku uprawiam ogród. Uprawiałam go w roku 2017, w roku 2018, w 2019, w roku 2020 i uprawiam go w tym roku 2021.

Urzędniczki Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kowalach Oleckich wystawiły mi fałszywą opinię na mój temat w której zataiły tak istotne fakty jak moją zaradność i pracowitość oraz samodzielność oraz brak historii leczenia psychicznego. 

Urzędniczki Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kowalach Oleckich przedstawiły mnie w fałszywym świetle w celu wyrządzenia mi szkody prawnej, osobistej i materialnej. Na podstawie ich fałszywego oświadczenia oraz fałszywego oświadczenia inspektora weterynarii powiatowej w Olecku, którego poprosiły o takie oświadczenie, wszczęły przeciwko mnie sprawę sądową w sądzie rodzinnym w Olecku o umieszczenie osoby absolutnie zdrowej psychicznie i umysłowo w zamkniętym zakładzie psychiatrycznym, czym nadużyły swoich uprawnień czyli złamały prawo. Powołani przez sędziego do badań sądowych psychiatrzy oparli swoje opinie na opiniach urzędniczek i urzędników fałszujących rzeczywistość.
Opinie wydane przez psychiatrów w oparciu o fałszywe oświadczenia urzędników są bezwartościowe i niezgodne z prawdą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!