niedziela, 3 kwietnia 2022

Chora

Jestem chora. Boli gardło. Mam kaszel i katar. Boli głowa. Wymarzłam na tych dworcach. W domu nie napalone. Zimno. Okno było otwarte całą noc. Brunhilda gdzies poszła na cały dzień. Moją butlę gazu zużyła, a nowej nie kupiła. Nawet nie ma na czym zaparzyć herbaty, by wypić coś ciepłego. Wypakowałam mój prowiant i zjadłam coś na zimno. Jestem osłabiona, ale już nie zataczam się, więc weszłam na stołek i zamknęłam okno. Dałam psom i kotom jeść i położyłam się do łóżka. Cieszy mnie moje ciepłe, wygodne łóżko. Teraz w nim dochodzę do siebie po podróży.

17 komentarzy:

  1. Brunhilda twoją butlę zużyła- czemu nie odkupi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten typ tak ma. Zużyć cudze potrafi, a do odkupienia się nie poczuwa. Będę się domagać od niej zakupu gazu. Nie popuszczę.

      Usuń
    2. W dodatku pieca ci nie napaliła co za potwór z niej . Nawet herbaty nie możesz zrobić. W Bursie było pewnie ciepło i wygodnie- może wróć tam ?

      Usuń
    3. Nie było ciepło, ale cieplej na pewno. Wygodnie w pokoju też nie było, bo ciasna klitka, ale za to kuchnia wspólna duża i ładna oraz czyste i ładne WC i prysznice.

      Usuń
  2. A może Ukraińcy zarazili cię koronawirusem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma naukowca który by wyizolował tego legendarnego koronawirusa, więc o czym mowa?

      Usuń
  3. Nie. To grypa.
    Na poczekalni dworca autobusowego w Warszawie zimno. Nie ogrzewany. Wiszą takie obsrane przez gołębie lampy grzewcze, ale nie grzeją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swoją drogą to ktoby się spodziewał, że w stolicy taki syf na dworcach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko na zachodnim tak jest. Reszta jest ok.

      Usuń
    2. Do kurwy nędzy, to jest międzynarodowy dworzec i najwyższa pora, by urzędasy zrobiły wreszcie tam porządek zamiast przeżerać kasę!

      Usuń
  5. Ukraińcy mówią że czysto w Polsce .

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłaś w Warszawie jakiś czas temu i wtedy tego syfu nie widziałaś .

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym to do wojewody Radziwiłła, jest nim od d2019 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miastem zarządza Trzaskowski i to jego obowiązek aby zadbać o dworzec. To wizytówka miasta i przewalają się tam międzynarodowe tłumy.

      Usuń
  8. Skoro Brunhilda zawaliła, to spal ją w piecu, chociaż ciepło będzie jak się będzie wytapiała. Będzie to dla niej dobra lekcja na przyszłość aby szanować cudzą własność.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!