sobota, 23 kwietnia 2022

Pogoda mokra

Pogoda mokra i dość zimna.
Stawy me też w nie najlepszej formie, dokuczają.

Mimo to zmobilizowałam się i posiałam kilka rządków warzyw - głównie pietruszkę korzeniową z rzodkiewką. Na koniec dnia dwa rządki czerwonego buraka liściowego o krwisto czerwonych łodygach. Chciałam posiać buraka korzeniowego, ale nie znalazłam nasion.

Na jutro mam przygotowane torebki nasienne z 7 różnymi warzywami. Posieję jutro po jednym rządku każdego warzywa, aby mieć szybko różnorodność, a potem będę siała po kilka rzędów tego samego warzywa.

Izabella INDIANKA Redlarska

6 komentarzy:

  1. Dlaczego nie poprosisz Brunhildy by ci pomogła? Dlaczego nie zagonisz tego lenia do pracy ? Nawet rosołu ci nie zrobiła jak byłaś chora. Bezczelna z niej baba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko. Jestem sama i radzę sobie sama jak zawsze. Brunhilda mieszka w innej wsi i ma teraz nowe życie. Rosół sobie ugotowałam wczoraj i dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupię sobie specjalistyczne książki do ziołolecznictwa i zacznę się leczyć na własną rękę.

    OdpowiedzUsuń
  4. A co, nie zgodziłaś się, żeby z powrotem się sprowadziła?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gospodarzę sama tutaj od 20 lat i będę dalej gospodarzyć. Niepotrzebni żadni obcy ludzie.









    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!