czwartek, 28 kwietnia 2022

Konfederacja składa zawiadomienie do prokuratury na Niedzielskiego. Resort komicznie odpowiada


Gdy dotychczas dyskutowaliśmy o tym, gdzie znikają pieniądze, które wyrzuca PiS w błoto, to mówiliśmy o 70 milionach złotych na „wybory kopertowe", które się nie odbyły, czy o dwóch zaledwie miliardach złotych, które wywalane są na propagandę w Telewizji Polskiej. Dzisiaj mamy do czynienia z dziesięcioma-dwunastoma miliardami złotych, które zostaną wpuszczone do zlewu, najprawdopodobniej, jeżeli do tego wszystkiego dojdzie – mówił Dziambor.

Przypomnijmy, że w Polsce zalega ponad 20 mln dawek covidowej szczepionki, a zamówiono kolejne ok. 67-70 mln dawek. Resort Niedzielskiego próbuje się z tej umowy wycofać, choć może być ciężko, bo koncern Pfizer ani myśli renegocjować podpisanej już umowy. Gra idzie o miliardy złotych.

https://nczas.com/2022/04/28/konfederacja-sklada-zawiadomienie-do-prokuratury-na-niedzielskiego-resort-komicznie-odpowiada/

Moim zdaniem Niedzielski to akwizytor koncernów farmaceutycznych i łapówkarz. 

Izabella INDIANKA Redlarska

5 komentarzy:

  1. Indianko swędzą mnie włosy - jaki masz sposób na to by nie swędziło mnie . Tylko nie pisz że muszę umyć . Co Indianka na to by poradziła?

    OdpowiedzUsuń
  2. A w którym miejscu te włosy swędzą? 😈

    OdpowiedzUsuń
  3.  To ja chyba jestem jakimś wyjątkiem bo zwykle dziewczyny piszą, ze je swędzi piczka gdzieś pod spodem czy coś, a mnie swędzi na przodzie na miejscu włosów, tak jaby one mnie łaskotały. :D Co to ma być?Indianko pomóż i daj jakąś radę . Dodam, ze to rzadko, tak czasami... raz na parę dni... czy to włosy łaskoczą? Czy to coś dziwnego? bo nie spotkałam sie z tym, żeby te włosy łaskotały, a wg mnie to jak najbardziej normalne, że one łaskoczą... :O Musze sie podrapac i przechodzi. :D Oczywiscie przez spodnie... Indianki ty studiujesz farmaceutykę pomóż !


    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!