wtorek, 26 kwietnia 2022

Wyrok Sądu Okręgowego w Suwałkach

Sygn. akt II.Ka  99/22

W Y R O K

 

W  IMIENIU  RZECZYPOSPOLITEJ  POLSKIEJ

 

                                                                                                    Dnia 14 kwietnia 2022 r.

 

Sąd Okręgowy w Suwałkach w II Wydziale Karnym w składzie:

 

Przewodniczący:

Sędzia Jacek Sowul   

Protokolant:

stażysta Mateusz Rudziński

 

w obecności Prokuratora Prokuratury Okręgowej w Suwałkach Marcina Milewskiego

po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 14 kwietnia 2022r. sprawy Izabeli Beaty Redlarskiej oskarżonej z art.35 ust.1a Ustawy  z dnia 21.08.1997r. o ochronie zwierząt

 

na skutek apelacji wniesionej przez pełnomocnika oskarżyciela posiłkowego

od wyroku Sądu Rejonowego w Olecku z dnia 22/12/2021 r.                                                           

sygn. akt II K  358/19

 

 

I.                    Zaskarżony wyrok utrzymuje w mocy.

II.    Zasądza od Skarbu Państwa na rzecz Kancelarii Adwokackiej adw. Przemysława Chrulskiego kwotę 516,60 (pięćset szesnaście 60/100) złotych brutto tytułem wynagrodzenia za obronę oskarżonej z urzędu w postępowaniu odwoławczym.

III. Kosztami procesu za postępowanie odwoławcze obciąża oskarżyciela posiłkowego.

 

------------------------------------------------------------------
W związku z wygraną przeze mnie sprawą karną w sądach dwóch instancji wnoszę do fundacji Molosy Adopcje (szczególnie Elżbiety Kozłowskiej, która mnie napadła i okradła) o zwrot zrabowanych koni na poniższy adres:
 

27 komentarzy:

  1. Ale sędzia nie zasądził oddania zwierząt. 🧐 Ani tego kto ma ponieść tego koszt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszt transportu koni do domu ponosi ta, co je samowolnie i bezprawnie wywiozła, to jest oczywiste.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale złożę wniosek o nakazanie zwrotu zwierząt na moją farmę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przetrzymywanie moich koni przez Kozłowską nic jej nie da, bo tylko może za to trafić do pudła. Ja jestem właścicielką koni, a nie ona. Ona nie ma nic do gadania w temacie moich koni. Jest wyrok prawomocny - zostałam oczyszczona z fałszywych zarzutów Kozłowskiej. Jej obowiązkiem jest odwiezienie mojej własności na moje Rancho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ona może tego obowiązku nie spełniać bo nie ma nakazu, i nie pisz Iza, że ciebie to nie obchodzi bo będziesz miała problem z odzyskaniem koni, znowu kilka lat bujania po sądach :(

      Usuń
    2. Wystąpię o nakaz i złożę zawiadomienie o kradzieży koni.

      Usuń
  5. To ja złożyłam wniosek by obciążyć Kozłowską za koszty apelacji w Suwałkach i Sędzia przychylił się do mojego wniosku. Ona musi zapłacić koszty procesu za postępowanie odwoławcze i oczywiście odwieźć moje konie na moje Rancho. Na jej koszt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie marnie u niej wyglądają, albo doprowadziła je do śmierci lub sprzedała, dlatego pali głupa i nie odwozi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odwiezie bo to duży koszt, którego nie chce już ponosić a nie że marnie wyglądają.

      Usuń
    2. Mało mnie to obchodzi. Ukradła konie z mojej farmy i ma obowiązek odstawić je skąd je ukradła.

      Usuń
    3. Ale cię ktoś w balona robi.

      Usuń
    4. Według prawa nie ukradła studentko

      Usuń
    5. Według prawa ukradła konie. Ustawa o Ochronie Zwierząt nie znosi prawa własności Polaków. Zwierzęta są cały czas moją własnością, a ona tę własność ukradła, bo wywiozła przemocą, wbrew mojej woli i wbrew prawu. Nie może się podpierać Ustawą o Ochronie Zwierząt, bo zwierzęta wywiozła bezpodstawnie, nie ratowała ich, tylko zagarnęła dla siebie, dla swoich biznesowych interesów na co dobitnie wskazują jej żądania gigantycznych pieniędzy za przetrzymywanie moich koni.

      Usuń
  7. „Zaskarżony wyrok utrzymuje w mocy”. A pokażesz treść wyroku??

    OdpowiedzUsuń
  8. W grudniu pokazałam. Teraz został podtrzymany przez Sąd Okręgowy. Wyrok jest prawomocny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem prawomocnie uniewinniona z fałszywych zarzutów rzekomego znęcania się nad końmi, psem, kozami i owcami zrabowanymi z mojego gospodarstwa w dniu 8 kwietnia 2019 roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spraw owiec i kóz przegrałas i wyrok jest prawomocny przecież. Masz zakaz ich hodowli i posiadania

      Usuń
    2. Wyrok w sprawie owiec i kóz wywiezionych i w większości wymordowanych u wójta jest rażąco krzywdzący i jest w kasacji. Są podstawy aby go anulować i mnie uniewinnić. Przecież to nie ja zagłodziłam na śmierć moje owce tylko wójt.

      Usuń
    3. Ukradli mi w nocy stado żywych owiec i otruli je oraz zagłodzili je na śmierć. To rabusie są winni śmierci owiec, a nie ja.

      Usuń
  10. Państwo ma obowiązek chronić swoich obywateli i ich własność. Napiszę wniosek do Sejmu, Ministerstwa Sprawiedliwości oraz do posłów Konfederacji o złożenie projektu poprawki uzupełniającej Ustawę o Ochronie Zwierząt o narzucenie fundacjom automatycznego obowiązku zwrotu na ich koszt zrabowanych zwierząt. Złożę też wniosek o wstawienie do ustawy punktu mówiącego o obowiązkowej kaucji wpłacanej przez fundacje na rzecz sądu na okoliczność pokrycia kosztów odwiezienia zwierząt do prawowitego właściciela. Fundacja, która będzie próbowała wywieźć komuś zwierzęta będzie musiała wpłacić kaucję na transport na konto sądu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Indianko ale to nie zawsze tak jest . Powinnaś takie rzeczy wiedzieć czyż nie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem że ekoterrorystyczne fundacje to cwaniackie organizacje które wylobbowały sobie korzystne warunki przejmowania cudzej własności.

      Usuń
  12. A nie możesz jechać po nie do Deruchowskiego? Bo nie rozumiem. Adres jest znany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech jedzie, wpierdol za nachodzenie ludzi zaliczy i wróci.

      Usuń
  13. Ten co bezprawnie wszedł w posiadanie moich koni i je wywiózł ma obowiązek je odwieźć do prawowitej właścicielki. Deruchowski użyczył swojego koniowozu do wywiezienia moich koni które zostały do niego zawiezione dla jego korzyści materialnych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale chyba znasz nasze prawo . Nie zawsze jest tak jak chcemy. Sprawy się mogą ciągnąć latami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Siedzieć w pudle za kradzież zwierząt też można siedzieć latami.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!