poniedziałek, 25 kwietnia 2022

Posadzone sadzonki czosnku

Posadziłam dwa rządki czosnku. Posiałam rządek pora.

Przyniosłam sobie tyczki do znaczenia rzędów i krzesło do odpoczywania, gdy się zmęczę lub znużę.

Zagospodarowuję dawny kompost. Na nim korzeniowe i cebulowe warzywa powinny dobrze rosnąć, bo jest pulchny. Poszerzam ten zagon grabiami i haczkami. Dzięki temu więcej warzyw wchodzi.

Na ogrodzie rośnie cykoria, pietruszka i czosnek z zeszłego roku. Mam zamiar je przesadzić w inne miejsce. Niech trochę podrosną jeszcze. Czosnek za gęsto rośnie i trzeba już go rozsadzić.

Na przesadzenie czekają tulipany.

13 komentarzy:

  1. Hej, słyszałam że szukasz koniowozu jeśli to aktualne to mogę Ci pomóc. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli aktualne to napisz po prostu tak, albo "ok" i jutro zadzwonię to się zgadamy.

      Usuń
    2. Koniowóz? Ktoś za mnie decyduje? Od kogo słyszałaś i co?

      Usuń
    3. Słyszałam na wsi, że szukasz koniowozu, po prostu spytałam czy potrzebujesz bo jak coś to mogę pomóc.

      Usuń
    4. A to nie lepiej poszukać konia i wozu- bo co ci da ten sam koniowóz ?

      Usuń
  2. Nie wiem co się dzieje z komentarzami, jakas dziwna ramka się pojawia. Wysyłam jeszcze raz bo nie wiem czy przyszło. Jeśli tak to napisz ok albo coś to zadzwonię jutro

    OdpowiedzUsuń
  3. Indianko kto ci się włamał na twego bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałaś co zrobiła Zosia?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!