czwartek, 21 kwietnia 2022

Dzisiaj naprawiłam uszkodzonego solara

Dzisiaj naprawiłam uszkodzonego solara oraz przygotowałam sobie na strychu stanowisko do pracy biurowej i obserwowania gospodarstwa.

Pozmywałam kolejną partię naczyń w kuchni oraz posiałam pietruszkę w ogrodzie.

Na jutro jest plan ambitniejszych prac ogrodowych. Torebki nasienne już pootwierane, poukładane - czekają na intensywny siew. Mam zamiar cały zagon obsiać różnymi warzywami.

Samopoczucie psychiczne mam dobre. Tylko fizycznie trochę bolą stawy. Nie mogę nic ciężkiego dźwigać i czasem muszę się położyć, by odpocząć.

Ptaki pięknie śpiewają i mój kogucik radośnie pieje. Miło dookoła. Żadnych ludzi. Uwielbiam taki spokój. Uwielbiam moją oazę spokoju 🙃😍

Izabella INDIANKA Redlarska

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że tak dobrze u Ciebie. U mnie w szklarni na całego do zbioru szczypior, rzodkiewka, sałata, a pomidory już kwitną. Koniki wyczyszczone, wyglaskane, z racji mojej ciąży nie wsiadam, ale syn nadrabia. :D pozdrawiam wiosennie. Alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Indianko ale masz Brunhildę . Ona może ci pomóc .

    OdpowiedzUsuń
  3. W czym pomóc?
    Nie ma tutaj żadnej Brunhildy i nie potrzebuję takiej.
    To co tu mam do zrobienia to sobie sama zrobię bez obcej kobiety i bez łaski.
    Gdy byłam chora mimo że w moim domu za darmo mieszkała, nawet nie zadbała by mi rosół ugotować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna nawet grochowkę i kapuśniaka ci zrobić. Nie mówiąc już o pomidorowej. Co za babsztyl A ty tyle lat ją trzymałaś. Dobrze że w końcu zrobiłaś z tym porządek.

      Usuń
    2. Ta osoba to nie rodzina, ani przyjaciółka, w dodatku egoistka, więc ją nie obchodzi że o chorego trzeba zadbać. Generalnie ona tego nie lubi - dbać o chorych, a mnie taka znieczulica denerwuje. Siedziała pod moim dachem tyle czasu za darmo i nawet nie poczuwała się by chorej osobie ugotować i podać gorący rosół.
      Więc po co taka osoba w domu?
      Poszła to poszła i krzyżyk na drogę. Tylko miejsce mi zajmowała w domu.

      Usuń
  4. Mój dom to nie dom dla bezdomnych roszczeniowców. Tutaj zaproszę do odwiedzin tylko osoby życzliwe mi.
    A mieszkać z obcymi ludźmi nie mam zamiaru.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!